Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 23:53 26.05.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема astra G съединител  
Авторzandor (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 12:16



определено не съм доволен от дозирането на съединителя на новата ми кошница, а както разбрах отняколко човека тук всички съединители на по новите опели били така. Съединителят е сменян преди 40000км, определено не е износен, не се наблюдава такъв проблем.
Обаче дозитрането ми е ужас, или тръгвам на тласъци от много газ или тръгвам на тласъци от малко газ.
На всичкото отгоре както разбирам цените са - "да не се случва бате"
Определено опел са се самозабравили малко ми се струва. Реално погледнато да ви кажа малко съжалявам че не се насочих към голф4, преди няколко месеца карах такава - пасва ти почти веднага все е дно си я карал цял живот.
А това чудо на чудесата astra G ме побърква в задръстванията.



Тема Re: astra G съединителнови [re: zandor]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано16.11.07 12:34



Не е толкова страшно като цена. Нормални са феродовите и притискателните дискове. Страшна е лагер-помпата. но пак се преглъща.

А голф4 си е пръчка отвсякъде...




Тема Re: astra G съединителнови [re: imitev]  
Авторzandor (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 12:45



А, здравей тъкмо и твоето мнение ми трябваше. Ти на твоята астра г наблюдаваш ли такова нещо - защото вече поне 3ма души ми казаха че и на техните астри г се наблюдава нещо като "високоотлепящ педал".
И между другото - има ли някаква настройк този съединител . При Фките можеше да настройш педала чрез жилото, а тук.

П.с Имам доста книжки за астра г сваляни от тук и от там, всичките не са на български, а пък англииското издание е с лоши снимки ама нещо може да се снади, така че някой ако иска да казва.



Тема Re: astra G съединителнови [re: imitev]  
АвторBъпpoc (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 13:34



Голф 4 е пръчка спрямо Астра Г?:)

Нещо май не си карал и двете, казвам го с уважение към теб, като човек който разбира от коли:)

Не, че Астра Г е лоша кола, ама Голф 4 определено не е пръчка спрямо нея, по-скоро обратното, ще ме извиняваш!:)



Тема Re: astra G съединителнови [re: zandor]  
АвторLamer (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 14:18



Определено съеденителят на Астра Г отлепя височко и не се регулира. Провери дали е твърд. Ако е, може би наближава време за смяна ! А може би още не си й свикнал и затова тръгваш на тласъци. Освен това, ако е сменен само феродивият диск, а притискателния е надран яко, може и от него да придърпва така (лично мое мнение)



Тема Re: astra G съединителнови [re: Lamer]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано16.11.07 14:42



И при мен с чисто нов феродов диск отделя горе.




Тема Re: astra G съединителнови [re: Bъпpoc]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано16.11.07 14:44



Моите уважения към теб също - аз не съм казвал че Г не е пръчка.

Но голфа си е пръчка от към двигатели, окачване и т.н.

А и спрямо цената на Г пак си е пръчка






Тема Re: astra G съединителнови [re: imitev]  
АвторLamer (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 14:48



Имах предвид придърпването, и то само ако е износен притискателния.
Но има и нещо друго :) това е друго поколение кола, не може да искаме да е същото като при кола от преди 20 г





Тема Re: astra G съединителнови [re: Lamer]  
АвторVGA (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 16:09



Моята ( astra G 2.0 diesel caravan)пък отделя много ниско, чак я изпускам ако съм карал някоя друга от служебните преди това.



Тема Re: astra G съединителнови [re: imitev]  
Авторzandor (Нерегистриран)
Публикувано16.11.07 16:48



А единствените двигове в който голф е определено по добър от Гто са дизелите - то аз такъв карах де.
Иначе като гледах голфове не ми направи добро впечатление че 1,4то им е 75 коня, поне 85 да беше.
Иначе както разбирам високият съединител при Гто со е често срещано явление.
Още един въпрос - за колко време ви излиза от синята зона стрелката на температурата - че имам съмнения за термостат. Аз лично карам 5км градско докато се вдигне - сега в това време.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.