Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:21 08.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Тема Пак на тема свещи.нови  
Автор Astra1.8iGT (C18NZ, 92g.)
Публикувано28.03.07 22:44



Някой има ли идея колко е добре да е междуелектродното разстояние при C18NZ ? След като в сайта на Beru вади едноелектродните с 0.8мм, 1.0мм и 1.2мм


В Autodata (последната) казва AC Delco, Champion, NGK и Bosch - 0.7mm, а Beru 0.8mm. Ясно е че разстоянието е в зависимост на времето за протичане на искрата, но доколко може да варира ? (по голямо разстояние - искарата е за по-малък момент)
Защо има такива различия и с кои ще работи по добре/икономично двигателя, при положение че кабели, капачка и бобина са ОК ?
Също дву и четири електродните, се набляга че са по надежни при всякакви условия, като при двуелектродните масата е отстрани, а не над електрода. Има ли някой с впечатления.



Тема Re: Пак на тема свещи. [re: Astra1.8iGT]  
Авторb.m (Нерегистриран)
Публикувано29.03.07 09:08



това с кои ще е по-добре, не знам.иначе разстоянието е различно за различните марки свещи -на беру-0.8mm -и 0.8 трябва да е .това не ти зависи от колата а от свещта.дали ще караш с едно електродна с 0.7 или с 4 ел. с 1.2 разстояние - може и да не намериш никаква разлика. аз преди карах с GM които са си чисти бош а сега съм със нжк - и двете са 2 електродни. доволен съм, но все си мисля че с бош- а работеше по-добре макар, че от много места съм чувал че са ги развалили тея бош.също така беру са доста добри, но и цената им е доста добра.



Тема Re: свещи?нови [re: Astra1.8iGT]  
АвторTarbox (Нерегистриран)
Публикувано29.03.07 09:10



Най - важна характеристика на свещите е топлинното им число да е по предписание на твоя двигател, според степента му на сгъстяване и октановото число на горивата, с които работи през повечето време. Претрисането на ДВГ след прекъсване на контактния ключ на бензин е симптом, че има вторично запалване на остатъчно гориво от тлеещите електроди на свещта или ниско октаново гориво, предизвикващо детонационно горене.
Преди години газта имаше по - високо октаново число - 95 - 112. Сега се радваме, когато ДВГ "не чука" при рязко подаване на гориво, но разликите са впечатляващи - от 75 - 100.
Разлика от 0,1 mm между полюсите не оказва значение върху икономичността на мотора, както и броя на минусовите полюси, всичко е за объркване на клиента!
И извън темата - вярно ли е, че е спряна от КАТ първоначалната регистрация на втора употреба коли до въвеждане на нова такса?



Тема Re: Пак на тема свещи.нови [re: Astra1.8iGT]  
Автор PRR (Гневен)
Публикувано30.03.07 17:38



Здравей Колега,

Същия двигател съм го карал с нормални свещи, дву и четири електродни. Разлика във вървенето и разхода не съм усетил (пиша си всяко зареждане + километри). Взех си BOSCH. В магазина си имат каталог, гледаш какво препоръчва BOSCH (или марката която избереш) и готово.

Поздрави


So What?


*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.