|
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
Тема
|
Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
|
|
| Автор | Дaнчo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 07.03.07 21:42 |
|
|
Здравейте!
Имам следния проблем с колата ми "Опел Вектра" 1,7 TDI ISUZU. Сутрин пали перфектно, но след около десетина секунди целия двигател започва да се тресе /като да работи на 3 цилиндъра/ и от ауспуха излизат големи кълба бял пушек. След около 5-6 минути започва да работи нормално и няма никакъв, включително и на дълъг път проблем. От около месец колата ми е по ремонти - дюзи, гарнитура на глава, нафтова помпа, замерване на налягане /32 атмосфери и на 4-те цилиндъра/, катализатор, горивен филтър и т. н. Какво ли вече не бутнаха и не ще. Писна ми вече на .......! Автомонтьорите ми казват - всичко е изправно и работи, но проблема си остава и не могат да разберат от къде е точно. Ако някой е имал подобен проблем или знае как да се реши, ще му бъда благодарен да помогне.
П. П. Не съм много в час с ДВГ и затова обяснението ми не е като на инженер
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: Дaнчo]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 07.03.07 21:50 |
|
|
Охладителна течност губи ли ти ???
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: imitev]
|
|
| Автор | Дaнчo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 07.03.07 23:24 |
|
|
Ами не бях забелязал, но майстора ми смени гарнитурата /112 лева оригинална/ и шлайфа главата, защото имаше съмнения, че пропуска по малко течност, но след ремонта същото. Поне трима доста вещи в областа умуват и не могат да поставят "диагноза" . После дюзи, нафтова помпа, катализатор, филтри, абе всичко свързано с тази система и "няма никой в къщи". От месец съм без кола и направо ми се вързаха ръцете ................
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: Дaнчo]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 08.03.07 08:30 |
|
|
А сега губи ли ти след ремонта ?
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: Дaнчo]
|
|
| Автор |
omnabg (учуден) |
| Публикувано | 08.03.07 08:36 |
|
|
Интересно белия пушек дали е от гориво или от някаква друга течност - антифриз, конденз от гърнетата...
Според мен отговорът на този въпрос би дал доста допълнителна информация, която да помогне да се определи "виновника"!
не сме хора за един ден
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: omnabg]
|
|
| Автор | б.м (Нерегистриран) |
| Публикувано | 08.03.07 09:15 |
|
|
може ли едно предположение
дали не се бъгнал някой датчик(темп.датчик)???
а не можах да разбера по какъв начин конденза в гърнетата пречи на работата на колата
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: б.м]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 08.03.07 16:11 |
|
|
Като пуши бяло отзад -> влиза вода в цилиндрите...
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: imitev]
|
|
| Автор | Дaнчo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 08.03.07 16:19 |
|
|
Заради това смениха гарнитурата и шлайфаха главата, и пак същото. Сега искат да сменят сегментите, но първо ще я покарам, за да видя дали гори много масло, макар, че досега почти не буташе. Иначе налягането е много добро. Другото предположение е някакъв "обогатител" в двигателя или нещо такова беше. Направо им разказах играта на майсторите с този проблем, все още няма диагноза.
| |
|
Тема
|
Re: Проблем с "Опел Вектра" 1,7 ТDI
[re: Дaнчo]
|
|
| Автор | A4o (Нерегистриран) |
| Публикувано | 08.03.07 17:01 |
|
|
Няма датчици, които да управляват помпата и всичко е механика на този мотор!
Според мен колегата imitev може да има право и проблемацията да е с вода в цилиндрите.
В този случай, при по-продължителен престой, ефекта би бил по-осезаем и при работа на мотора, налягането би се качвало повече от нормалното т.е. по-твърди маркучи!
| |
|
Тема
|
спукана глава?
[re: A4o]
|
|
| Автор | диян (Нерегистриран) |
| Публикувано | 09.03.07 11:30 |
|
|
или блок на нещо от този род ми прилича.дано да не е че кофти ама ....
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|