|
|
|
Тема
|
Температура
|
|
| Автор | 3353 (Нерегистриран) |
| Публикувано | 29.01.07 10:31 |
|
|
Здравейте! Колата е Опел Вектра Б 1997 г., 2,0, 136 коня. Проблема е следния - показанията на уреда за температурата на таблото "полудяха" - показват стойности на 100 градуса и не падат. Смених датчика, който е на двигателя и пак е същото. Като го гледам двигателя /не съм специалист/ си работи нормално, не "хвърля" вода или масло, така че според мен проблема е в уреда на таблото. Ще съм благодарен на всякакви идеи и съвети преди да отварям таблото.
| |
|
Тема
|
Re: Температура
[re: 3353]
|
|
| Автор |
javor_k (член) |
| Публикувано | 29.01.07 13:49 |
|
|
Първо трябва да се измери тази температура дали всъщност наистина не е такава. Меренето или в някой сервиз или купуваш мултицет от Илиенци или някъде другаде с функция за мерене на температура и мериш в разширителния съд температурата.
| |
|
|
|
Извади куплунга от датчика (той е само един проводник) допираш на маса и уреда трябва да покаже (ориентировъчно) 135С, ако е така уреда работи точно и имаш укъсяване някъде към маса с някакво съпротивление. Ако не стабилизатора на таблото се скапва най-често.
| |
|
Тема
|
Re: Температура
[re: Astra1.8iGT]
|
|
| Автор | 3353 (Нерегистриран) |
| Публикувано | 03.02.07 20:34 |
|
|
благодаря за отговорите. проблема, както предположи колегата беше в стабилизатора
| |
|
Тема
|
Re: Температура
[re: javor_k]
|
|
| Автор |
mp13 (непознат
) |
| Публикувано | 04.02.07 09:20 |
|
|
Абе ти хубаво казваш в разширителния съд но пробвал ли си той е след радиатора и водата вече е по охладена все пак, не мисля че там показанията ще са най обективни.
| |
|
Тема
|
Re: Температура
[re: mp13]
|
|
| Автор |
javor_k (член) |
| Публикувано | 04.02.07 10:35 |
|
|
Абсолютно си прав - между разш. съд и колектора със сигурност ще има едно 5 градуса разлика.
И аз го имам същия проблем но е от датчика за температурата, защото като дам кабела на уреда към маса и си отива в края на червеното.
| |
|
Тема
|
Re: Температура
[re: javor_k]
|
|
| Автор | Tarbox (Нерегистриран) |
| Публикувано | 04.02.07 15:08 |
|
|
Яворе, всички кабели към измервателни датчици, опряни към купе или двигател, трябва да показват максимум на измервателните си уреди, т.е пълно съпротивление. Така, че датчикът на температурата може да е замърсен или неверен, но не и дефектен.
| |
|
|
|
|