|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
изчезва водата
|
|
Автор |
transporter1 (непознат
) |
Публикувано | 11.10.06 19:37 |
|
Здравейте. Имам ебати странния проблем и мистерия с колата. Тя е Вектра C16NZ. От извесно време става така че постоянно изчезва антифриза от казанчето.По принцип имах теч от радиатора и водната помпа, които смених. В последствие смених и маркуча, който отива към радиатора за парното, защото течеше. И си мислех че съм решил проблема. Да ама не - с едно каране по София и казанчето е абслолютно празно. Мислех си да не е гарнитурата на главата, но нито ми меша маслото, отзад не пуши нито бяло, нито синкаво, нито черно - нищо. Нещото, което ми прави впечатление е, че от извесно време като седна на да я карам, паля я и като давам газ вътре в купето се чува едно шуртене, все едно тече вода. Като потегля след извесно време спира да се чува. Дали проблема не е в радиатора на парното. Изкажете мнение и съвет къде е проблема и какво да направя - радиатор, ли двигател ли ( дано да не е ), нещо друго ли.
| |
|
Приятелю,99,999999999999 процента съм сигурен че е гарнитура глава.Мммннооого позната картинка,тръгва се по една дъъългаа пътечка(смяна радиатор,ВП,водни съединения...................)докато се стигне до същноста на проблема.Няма да бъдеш нито първия,нито пък последния.
Ако си прегрявал моторетката,със затворени очи можеш да познаеш за какво е
| |
|
Добре де по какво да позная че е гарнитурата на главата. Колата си върви пушка. Нали ако е главата ще смеси антифриз с масло. А маслото е чисто.
| |
|
пипни маркучите преди и след радиатора - дебелите. Ако са много твърди (камък) значи е гарнитурата. Ако е радиаторчето на парното ще ти тече вода в купето и ще подгизне. Другото е при студен двигател да видиш дали ти се образуват мехури в разширителния съд като дадеш газ.
Може и да не е гарнитурата
| |
|
И аз имам същият проблем с Корса / из4езва антифриз, но много по малко / и се 4ува " едно шуртене, все едно тече вода. Като потегля след извесно време спира да се чува. " Какво трябва да гледам / марку4ите или / ? И ако може да ми кажете къде е тази гарнитура и колко и струва смяната / горе-долу/?
| |
Тема
|
Re: изчезва водата
[re: yoyo1]
|
|
Автор |
zfen (турист(че)) |
Публикувано | 12.10.06 07:20 |
|
Това шуртене се чува когато има въздух в системата. Най-вероятно е гарнитура на главата. Гарнитурата се намира в двигателя, там където свършва чугунената част и започва алуминиевата. Но след като задаваш въпроса къде се намира гарнитурата по-добре не се занимавай а ходи в сервиз-там ще ти кажат цена навсякъде е различно но труда е до 100лв.
| |
|
100% garnitura na glavata priatel4e,smeniaii dokato e po vreme danete boli glavata posle kato is4aka6.Uspeh
| |
|
Priatel,pri zatvorena kapa4ka na kazan4eto niama na4in da niama naliagane v sistemata kogato zagree,po princip rabotnoto naliagane e 1-1.2bara vatre,taka 4e niama na4in danesa koravi ako ti e ispravena kapa4kata de i ako i rabotiat klapanite
| |
|
Сега слизах до колата. Запалих я отворих, казанчето, давах газ, но мехури не излизат. Изчаках я да загрее и верно маркучите се втвърдиха, но в никакъв случай не бяха камък. А отначало това шуртене пак се чуваше вътре. Между другото забелязах че има капки вода около маркуча, на мястото , където е хванат за двигателя след термостата. И под термостата долу имаше капки вода. Натегнах маркуча, но ми се струва дори и да капе по малко от него и от термостата цяло казанче за 15-20 км градско да изтече ми се струва множко.Но все пак възможно ли е само от там да изтича.
Мисля да викна един приятел дето разбира повече дапогледне и той, че незнам вече.
| |
|
Даже и да не бълбука ако си променя нивото пак имаш гарнитура.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|