| 
                   Тема
                    | 
                     re: недостатъци на зафира 
 | 
 
 |  
| Автор | 
corsa16v (непознат
) |  
| Публикувано | 21.08.06 20:00 |  
             | 
           | 
            
           
  много се разми вече темата и за това реших да попитам отделно.
 за двигателите на исуэу 1.7 знам. Ама тия 2.0 и 2.2 дизел разработка на ГМ/опел/ ли са или на някой друг? Щото като чета в спонсорираното от VW списание/Ауто Билд/ последните мотори за опел идват от фиат? cdti=jtd 120/150 к.с. а очаквам и за новата корса да сложат двигателя на фиат/двг. на 2005 г. 1.3 jtd 90 к.с с променлива геометрия на лопатките?
 поздрави 
 п.с. някой има ли впечатления как се държат тия италиански машини?
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: re: недостатъци на зафира 
[re: corsa16v]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Любитeл2 (лукав благинар) |  
| Публикувано | 22.08.06 09:16 |  
             | 
           | 
            
           
  Шефа беше взел вектра 1.9 150кс под наем и за две седмици бая покара. Беше много впечатлен как върви. Само за инфо - личната му кола е лексус GS300 и не е като да не върви. За съжаление от тия две седмици неможе да се съди за здравината, но определено изглежда добре мотора.
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: re: недостатъци на зафира 
[re: Любитeл2]
 | 
 
 |  
| Автор | gogo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 22.08.06 09:58 |  
             | 
           | 
            
           
  абе не знам ама хиталианците матори могат да правят . Ти какво против имаш срещу ферари ??? Фиат и ферари и алфита май са едно и също 
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: re: недостатъци на зафира 
[re: gogo]
 | 
 
 |  
| Автор | 
imitev  (питомен OpelFan) |  
| Публикувано | 22.08.06 10:08 |  
             | 
           | 
            
           
  Да! И народа като си купи фиат си мисли че кара ферари 
  
 
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ихааааааааааааааа..
[re: imitev]
 | 
 
 |  
| Автор | 
a_mann (нека де е лятоо) |  
| Публикувано | 22.08.06 10:36 |  
             | 
           | 
            
           
  купуваш си зафирката от магазина и отваряш пред блока капака и от там се показва изправеното конче на капака на маторя
 
 Аз ако съм ше карам без капак....
 
 Грандо мафиозо, а?
 
 Редактирано от a_mann на 22.08.06 13:03. 
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ихааааааааааааааа.. 
[re: a_mann]
 | 
 
 |  
| Автор | gogo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 22.08.06 10:50 |  
             | 
           | 
            
           
  бате технологията е важна. То половината рендета и тойоти ги правят в Турско и ко от това ?? Оплакват са ората ама карат :) .
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Ихааааааааааааааа.. 
[re: a_mann]
 | 
 
 |  
| Автор | 
imitev  (питомен OpelFan) |  
| Публикувано | 22.08.06 12:53 |  
             | 
           | 
            
           
  ТО на тез с кончетата отдоле фабрично им махат капаците 
  
 
           
  
             | 
 | 
           
             | 
               
                | 
           | 
            
           
  Като цяло идеята за директно врпъскване при дизелов двигател за туристически автомобил, демек нормална лекотоварна кола е реализирана за първи път във Фиат. Чичко Бош вижда някои переспективи в тази иновация и откупува технологията, патентова я и почва да я продава. Големите автомобилни концерни я откупуват и започват да я доработват, като разбира се не забравят добрия чичко Бош, който е така добър да произвежда всевъзможните нови начини за приложението на тази ефектибна система за директно впръскване.
 Основни проблеми които Фиат е решил са вредните емисии и шума, както и нуждата от специално рафинира на нафтата.
 Подобна е и историята на бензиновия двигател с директно впръскване, който за пръв път масово е реализиран от Митцубиши, мисля че със серията от 500'000 двигателя GDT поколение. В настоящия момент можете да се насладите и на решението на Митсубиши и на концерна VAG, който ни предлага FSI решението си.
 Всъщност първи е бил Бнец, но поради вредни емисии, директното бензиново впръскване е било достъпно само за някои страни с различни стандарти за съдържание на сяра в бензина.Технологията е била реализирана в първата половина на миналия век в заводите на даймлер-бенц. Ако не ме лъже паметта най-първия двг с директно впръскване на бензин е на месершмит производство за авияцията.
 Може би ще се изненадате на някои истории на познати ви технологии...
  
           
  
             | 
 | 
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: re: недостатъци на зафира 
[re: Ascona_83]
 | 
 
 |  
| Автор | 
imitev  (питомен OpelFan) |  
| Публикувано | 22.08.06 23:04 |  
             | 
           | 
            
           
  Бе той инжекциона по принцип си е авиотехнология... Карбураторите не понасят отрицателните натоварвания...
  
 
           
  
             | 
 | 
           
             | 
               
                | 
           | 
            
           
  Преди 2 години реших да намеря кола за жената от Германия и дълго разглеждах какво се продава на възраст между 5 и 7 години. Направи ми впечатление, че при алфа-ромеото от среден клас всеки 3-ти автомобил беше със сменен двигател. Защо ли швабите са сменяли мотори при положение, че по принцип те би трябвало да надживяват купетата? Засега нямам никакво мнение по въпроса.
  
           
  
             | 
 |