|  | | Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
 
| 
           
             | 
                 
                   | Тема |  Vektra,загрява при 140 км/ч   |  |  | Автор | rumatanasov (непознат
) |  | Публикувано | 18.07.06 12:13 |  |  | 
           
 Vektra,1999г,дизел,2,0 ТДН .Загрява след 140 км/ч-около 100 градуса. И по магистрала ипо баир....В градско не загрява.Вентилатора се влючва ,но вдига темперетира.Щом сляза на 100-120 става нормално 90 градуса.Някой има ли идея какво и е?
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Vektra,загрява при 140 км/ч  [re: rumatanasov] |  |  | Автор | 6565 (Нерегистриран) |  | Публикувано | 18.07.06 13:35 |  |  | 
           
 Колега ако се опиташ да намериш отговор на въпросите по-долу може би сам ще си отговориш - успех.
 1. Губи ли охл. течност
 2. При подаване на газ има ли мехури в разширителния съд/при отворена капачка/
 3. При загрял радиатор дали целият панел загрява равномерно или има студени зони
 4. Работи ли нормално термостата/ ако се наблюдава стрелката на термометъра при загряване се вижда кога отваря/
 5. Може да не се отваря нацяло - ако не е в комплект с корпуса може да се пробва в гореща вода
 6. Когато загрява при 140км/ч и се пусне парното има ли голям ефект или слабо реагира стрелката.
 7. Провери радиатора за външно замърсяване, но внимателно ако го правиш с пароструйка защото ако е много силна мачка ламелите.
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Vektra,загрява при 140 км/ч  [re: rumatanasov] |  |  | Автор | 6565 (Нерегистриран) |  | Публикувано | 18.07.06 13:40 |  |  | 
           
 Показанието на вътрешния термометър не са точни. Аз имам вектра 1.8 и втората степен на отваряне на термостата е на 107 градуса. Така че може нищо да няма. При високи режими и допустимо мотора да е по-топъл
 
 
 
 
 |  |  |  
             | 
                 
                   | Тема |  Re: Vektra,загрява при 140 км/ч  [re: 6565] |  |  | Автор | gorodragnev (Нерегистриран) |  | Публикувано | 18.07.06 19:19 |  |  | 
           
 аз доскоро имах омега и с нея беше същото-вътрешния индикатор не показва точно-на първата черта където трябва да е 80 всъщност беше 90.провери си термостата и в никакъв случай не я карай над 100 градуса
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Maj ne e vytreshen termometyr.Na mesto i v gradsko ne zagrqva.Vsichko si raboti.Samo kato se kara byrzo( >130).Izvinqvam se, no na tova PC nqma kirilica...
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Имаш вакумен клапан за студен/топъл въздух преди самия въздушен филтър херметизирай вакумната тръбичка (синя) смажи малко остта раздвижи го, пробвай и пиши.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Tozi klapan predi vyzdushniq filtyr li e?Ot kyde se stiga do nego?Ot goge ili da ot dolu kato svalq korata pod dvigatelq?Nesto ne mozhah da go vidq.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Не съм сигурен на дизела как е, при мен е преди въздушния филтър на корпуса на самия въздушен филтър, към него има въздухопровод към колекторните тръби за топъл въздух, не е желателно да се разглобява самият клапан, само да се раздвиши, смаже и уплътни вакума към него.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Nqma takyv klapan.Gledah dosta,ama ne.Strannoto e ,che na gradsko ne zagrqva izobshto.I v zadrystwane i v zhega si raboti normalno.Samo pri skorost nad >130 km/ch zagrqva.A togava bi trqbvalo radiatora da se obduhva poveche.Ne mi se hodi po servizi ,zastoto ste pochnat da smenqt bezrazborno.Ako tuk razbera neshto stava,ama inache ste si karam po bavno.
 
 
 
 
 |  |  |  
             |  |  | 
           
 Виж си найстина радиатора дали е навсякъде топъл.
 
 
 
 
 |  |  |  |  
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички) |   | 
 |