Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 15:48 15.07.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Тема Помоооощ,гния.......  
Автор 1.8Astra ()
Публикувано03.07.06 20:58



Колеги предстои ми кърпене.Къде в София мога да закупя вежди,прагове и евентуално (мисля,че и това ще ми се наложи) участъка около гърлото на резервоара?
Майстор имам под ръка,но частите сигурно ще трябва сам да ги търся.



Тема Re: Помоооощ,гния.......нови [re: 1.8Astra]  
Автор javor_k (член)
Публикувано03.07.06 22:43



Прагове и вежди има два вида - тънки и дебели. Аз се прецаках да взема от тънките. Те са и по-евтини. Скъпа работа е това - 200 лева минимум.

Майстор не мога да препоръчам. Проблем е но има си начини праговете да се направят така че да гният по-бавно.



Тема Re: Помоооощ,гния.......нови [re: 1.8Astra]  
АвторSaho (Нерегистриран)
Публикувано04.07.06 12:51



Здравей колега,

И аз съм на твоя хал

. Мястото е Интеркар 3000. Ц.Симеон 153, тел. 8313042. Прав е предния колега около 200 лв идва всичко. В момента имат на склад каквото търсиш, днес си купих детайла дето е около резервоара.

Сега и аз да попитам, какво ще препоръчате, как да се подготви колата така, че при тази операция да се минимизират щетите, напр. седалките свалят ли се и т.н.?



Тема Re: Помоооощ,гния.......нови [re: Saho]  
АвторFicho (Нерегистриран)
Публикувано04.07.06 13:14



За да гният много по-малко, колите се нуждаят от елементарна профилактика защото една кола не гние за ден два. Относно праговете, когато ги смените или ако са здрави се пълнят с масло( може и отработено). Винаги се измиват отвътре веждите защото там се събира кал и е основен източник на корозия като е препоръчително един път годишно да се мажат веждите отвътре с масло. След всяка зима се проверява цялото душаме и ако е налице корозия се отстранява (смятам че всеки знае как). Аз правя така с моя кадет и проблемите с ръжда са ми чужди. Е да трябва малко усилие а това за много хора е неприятно и затова прибягват до другия вариант - пари и майстори което за мен е по-неприемливо а и занимаването е много повече.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.