| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     2.2 двг 144 к.с.? 
 | 
 
 |  
| Автор | Paдo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.06.06 05:38 |  
             |  
           | 
            
           
  С ремък ли е?
 Кои двг. са с верига - за дизелите 2.0 100 к.с. и 2.5 131 к.с. (на бмв)
 знам, кои други?
 А и друго кои от дизелчетата не са комън рейл?
 Освен споменатите по-горе.
 2.2 дизел, 2.5  150 к.с. комън рейл ли са?
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: 2.2 двг 144 к.с.? 
[re: Paдo]
 | 
 
 |  
| Автор | 6565 (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 13.06.06 09:02 |  
             |  
           | 
            
           
  http://www.gmpowercomponents.com/16i16vecotectwin2.htm
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: 2.2 двг 144 к.с.? 
[re: Paдo]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Stevek () |  
| Публикувано | 13.06.06 21:26 |  
             |  
           | 
            
           
  Една AUTODATA ще ти свърши добра работа ...
 
 Все пак не всичко е common rail ...
 Има и помпа-дюза. вероятно те интересува кой са дизелите с директно впръскване и кой са с индиректно ...
 Въпросният 2.5 е помпа-дюза – директно впръскване
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: 2.2 двг 144 к.с.? 
[re: Paдo]
 | 
 
 |  
| Автор | gO6kyty (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 22.06.06 10:10 |  
             |  
           | 
            
           
  колата е с комън рейл ако е модел DTI TDI CDTI
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: 2.2 двг 144 к.с.? 
[re: gO6kyty]
 | 
 
 |  
| Автор | Paдo (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 28.06.06 01:15 |  
             |  
           | 
            
           
  Глупости, 2.0 ДТИ не е комън рейл, поне първите години.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ... са това!
 Нито DTI двигателите на Опел, нито TDI двигателите на VW са базирани на common-rail технология.
 
 Само новите CDTI - са такива.
 ---
 не пишете глупости, като не знаете за какво става дума. 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  VW изобщо не използват, а и не са използвали common-rail технологията.
 Те залагат на метода помпа-дюза и постигат много добри резултати там така че  дори и новите им двигатели не са common-rail.
 Двете технологии са конкурентни и докато французите от PSA са лидери в common-rail-а (въпреки че е въведен първоначално от италианците), VW  водещи в pomp-duse (май така се пише).
 CDTI на Опел са common-rail, HDI на PSA (Пежо-Ситроен) също. Другите концерни си използват други абревиатури.
 И още нещо любопитно:  GDI на Мицубиши не е дизеларка 
 . GDI - gasoline direct injection  си е чиста проба пълна инджеция БЕНЗИН<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от бaйБope на 28.06.06 11:25.</EM></FONT></P>Редактирано от бaйБope на 28.06.06 12:13. 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: малко info 
[re: бaйБope]
 | 
 
 |  
| Автор | gvh (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 28.06.06 11:46 |  
             |  
           | 
            
           
  VW се отказват от технологията PD и преминават на Common-rail.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: малко info 
[re: gvh]
 | 
 
 |  
| Автор | 
бaйБope (фен) |  
| Публикувано | 28.06.06 12:02 |  
             |  
           | 
            
           
  Товя ако е истина ще да е гореща новина (поизостанал съм в последните няколко месеца в действителност). В последните им версии помпа-дюзата малко превъзхождаше като характеристики common-rail-а (това беше сравнение на агрегати от преди около година), но го превъзхождаше с доста в простота и надеждност, така че извиниме за съмнението което проявявам 
  
 Лек път на всички
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Много се отплеснахме от темата, но виж два бързи цитата дето намерих в гоогле:
 
 VW will be dumping its line of TDI diesels by 2007 and switching to a common-rail design for all of its oil-burners, with annual production of the new engines totaling over 2 million units. This announcement can probably be taken as evidence that mechanical diesel injection has reached its practical limits, despite the relatively high level of refinement that VW has achieved using the technology. Indeed, there will probably be a number of faithful TDI owners who see no reason to give up the system that has brought respectable power and refinement to passenger-car diesels.
 
 и втория е какъв е мотора на аудито от льо ман:
 
 Meanwhile, the five time 24 Hours of Le Mans winner Audi R8 race car was replaced by the Audi R10 in 2006, which is powered by a 650 hp (485 kW) and 1100 Nm (810 lb·ft) V12 TDI Common Rail diesel engine, mated to a 5-Speed gearbox, instead of the 6 used in the R8, to handle the extra torque produced.
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |