Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:35 03.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема 2.2 двг 144 к.с.?нови  
АвторPaдo (Нерегистриран)
Публикувано13.06.06 05:38



С ремък ли е?
Кои двг. са с верига - за дизелите 2.0 100 к.с. и 2.5 131 к.с. (на бмв)
знам, кои други?
А и друго кои от дизелчетата не са комън рейл?
Освен споменатите по-горе.
2.2 дизел, 2.5 150 к.с. комън рейл ли са?



Тема Re: 2.2 двг 144 к.с.?нови [re: Paдo]  
Автор6565 (Нерегистриран)
Публикувано13.06.06 09:02



http://www.gmpowercomponents.com/16i16vecotectwin2.htm



Тема Re: 2.2 двг 144 к.с.?нови [re: Paдo]  
Автор Stevek ()
Публикувано13.06.06 21:26



Една AUTODATA ще ти свърши добра работа ...

Все пак не всичко е common rail ...
Има и помпа-дюза. вероятно те интересува кой са дизелите с директно впръскване и кой са с индиректно ...
Въпросният 2.5 е помпа-дюза – директно впръскване



Тема Re: 2.2 двг 144 к.с.? [re: Paдo]  
АвторgO6kyty (Нерегистриран)
Публикувано22.06.06 10:10



колата е с комън рейл ако е модел DTI TDI CDTI



Тема Re: 2.2 двг 144 к.с.?нови [re: gO6kyty]  
АвторPaдo (Нерегистриран)
Публикувано28.06.06 01:15



Глупости, 2.0 ДТИ не е комън рейл, поне първите години.



Тема Пълни глупости...нови [re: gO6kyty]  
Автор Tarambuka35OO (пристрастен)
Публикувано28.06.06 10:35



... са това!
Нито DTI двигателите на Опел, нито TDI двигателите на VW са базирани на common-rail технология.

Само новите CDTI - са такива.
---
не пишете глупости, като не знаете за какво става дума.





Тема малко infoнови [re: Tarambuka35OO]  
Автор бaйБope (фен)
Публикувано28.06.06 11:16



VW изобщо не използват, а и не са използвали common-rail технологията.
Те залагат на метода помпа-дюза и постигат много добри резултати там така че дори и новите им двигатели не са common-rail.
Двете технологии са конкурентни и докато французите от PSA са лидери в common-rail-а (въпреки че е въведен първоначално от италианците), VW водещи в pomp-duse (май така се пише)

.
CDTI на Опел са common-rail, HDI на PSA (Пежо-Ситроен) също. Другите концерни си използват други абревиатури.
И още нещо любопитно: GDI на Мицубиши не е дизеларка
. GDI - gasoline direct injection си е чиста проба пълна инджеция БЕНЗИН<P ID="edit"><FONT class="small"><EM>Редактирано от бaйБope на 28.06.06 11:25.</EM></FONT></P>

Редактирано от бaйБope на 28.06.06 12:13.



Тема Re: малко infoнови [re: бaйБope]  
Авторgvh (Нерегистриран)
Публикувано28.06.06 11:46



VW се отказват от технологията PD и преминават на Common-rail.



Тема Re: малко infoнови [re: gvh]  
Автор бaйБope (фен)
Публикувано28.06.06 12:02



Товя ако е истина ще да е гореща новина (поизостанал съм в последните няколко месеца в действителност). В последните им версии помпа-дюзата малко превъзхождаше като характеристики common-rail-а (това беше сравнение на агрегати от преди около година), но го превъзхождаше с доста в простота и надеждност, така че извиниме за съмнението което проявявам



Лек път на всички



Тема Re: малко infoнови [re: бaйБope]  
Автор Любитeл2 (лукав благинар)
Публикувано28.06.06 12:51



Много се отплеснахме от темата, но виж два бързи цитата дето намерих в гоогле:

VW will be dumping its line of TDI diesels by 2007 and switching to a common-rail design for all of its oil-burners, with annual production of the new engines totaling over 2 million units. This announcement can probably be taken as evidence that mechanical diesel injection has reached its practical limits, despite the relatively high level of refinement that VW has achieved using the technology. Indeed, there will probably be a number of faithful TDI owners who see no reason to give up the system that has brought respectable power and refinement to passenger-car diesels.

и втория е какъв е мотора на аудито от льо ман:

Meanwhile, the five time 24 Hours of Le Mans winner Audi R8 race car was replaced by the Audi R10 in 2006, which is powered by a 650 hp (485 kW) and 1100 Nm (810 lb·ft) V12 TDI Common Rail diesel engine, mated to a 5-Speed gearbox, instead of the 6 used in the R8, to handle the extra torque produced.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.