|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
гола вода са в сервизите на опел
|
|
Автор | dbc (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.05.06 22:45 |
|
Имах неприятна случка. Започна да ми намалява стермително антифриза и тъй като ми светеше и една лампа на таблото реших да ми погледната астрата в сервиз...( нарочно не казвам името). Като си я взимах ми викат, че всичко си е ОК и нямало теч. То си било нормално да се долива от време на време. Да ама при мен все едно бай Гошо съседа запива. просто за три дни ми спадна два пръста в казанчето. Ама к'во да правя съгласих се платих си за диагностиката. Давам я да ми я мият в една автомивка след два дни и там момчето ми вика: "ела да видиш, че нещо ти е текло в краката пред дясната предна седалка." Гледам аз то направо гьол от антифриз. Как е протекло в купето не знам. Но ако е протекло си е текло бая яко. Ама т'ва не е теч, то си е нормално . Не казвам сервиза на Опел кой е, защото може без да искат да са разляли антифриз там, а аз да ги обвинявам несправедливо. Макар, че трябваше поне да си изчистят ако е така. Та утрем съм на гаражен майстор и там ще лъсне истината. От тук нататък само на места дето мога да се видя с човека дето ми прави колата. В опел сервиз само за лампички. Та т'ва е.
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: dbc]
|
|
Автор |
javor_k (член) |
Публикувано | 28.05.06 23:02 |
|
Разбирам те напълно. Извинявай много dbc но имам чувството че аз разбирам повече от тия майстори. Естествено че не е нормално да ти спада антифриза. Колко от майстори съм си патил нема да ти казвам. Съвета ми е да питаш във форума за проблеми. Пожелавам ти да няма естествено.
Свестни трудно се намират но има все пак.
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: dbc]
|
|
Автор |
Любитeл (Лукав Благинар) |
Публикувано | 29.05.06 11:48 |
|
Щом е текло в краката - радиаторчето на парното е дало фира :(
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: dbc]
|
|
Автор | ... (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.06 12:48 |
|
Аз също имам лош опит с тези официални сервизи, имам усещането за пипане в системи нямащи нищо общо с поръчката, опит за продаване на скъпите си части части и дори в копиране на ключове с цел кражба.
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: ...]
|
|
Автор |
PRlNCE ZANDOR (vodoun) |
Публикувано | 29.05.06 17:40 |
|
радиатор на парното. Про астра Ф например няма кран който да спира притока и този радиатор винаги е пълен с антифриз който си циркулира.
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: PRlNCE ZANDOR]
|
|
Автор | keith (Нерегистриран) |
Публикувано | 29.05.06 21:23 |
|
Принце, мисля, че тази кондика се прилага още от кадет Д не е новости само при астрите
| |
Тема
|
Re: гола вода са в сервизите на опел
[re: keith]
|
|
Автор | Ивo (Нерегистриран) |
Публикувано | 30.05.06 12:48 |
|
Преди време писах тук за Карго експрес Варна. Накратко- ходова част на Вектра Б тропаше-взеха 326 лв. за втулки тампони и т.н. и... пак тропа, е по-малко, но го има. Чува се особено на много малка скорост, но неравнен наклон.Идеи ?
| |
Тема
|
Една идея за Иво
[re: Ивo]
|
|
Автор |
dodo_pv (инженер) |
Публикувано | 31.05.06 11:18 |
|
Точно същия проблем имах на един форд от преди. Излезе ми 30 лв. всичко, свърших си работата сам, понеже в сервизите на форд са точно толкова некомпетентни, колкото и в тези на опел.
Амортисьорите оригинално са хидравлично-газови (азотът с ниско налягане служи само да пази хидравличното масло и уплътнителите от окисление и влага) и когато идиотите вдигнат колата на подемник, колелата увисват, стержените на гореспоменатите излизат докрай поради налягането на азота и "обират" хлабината на разбитите гумени тампони, намиращи се в двигателния отсек, над "чашките" на калниците, държащи амортисьорите. Така "установяват", че всичко си е наред и започва търсенето на телето под вола.
Аз си купих 2 тампона по 15 лв. и си ги смених сам за 25 минути. Стана с обикновен гаечен ключ, колата не трябва да е вдигната по никакъв начин, а да си седи на равно; отваря се капака на мотора, развиват се гайките на стержените на амортисьорите, свалят се старите тампони и се слагат новите. След стягане на гайките не трябва да има луфт между тампона и "чашката", в противен случай гореспоменатото потропване се появява пак.
| |
|
Проблема на колегата Иво е в задния мост на Вектрата Б, предполагам. Там има друга цака, сам едва ли може човек да се справи.
| |
Тема
|
Re: Една идея за Иво
[re: Bat Jorko]
|
|
Автор | koko (Нерегистриран) |
Публикувано | 31.05.06 16:53 |
|
сподели си знанията,да не откриваме топлата вода,защо тропа отзат Вектрата Б
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|