| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ -АСТРА 1.6 МОНО 
 | 
 
 |  
| Автор | ventzi (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 21.02.06 13:16 |  
             |  
           | 
            
           
  Колеги
 От два дни имам проблем с паленето на двигателя.Когато е студен неможе да запали на стартер а при бутане запалва.Когато загрее няма проблем докато изтине.След това отново трябва да се бутне или тегли с друг автомобил.Някой да има идея къде да търся повредата?
 Благодаря Ви предварително.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ -АСТРА 1.6 МОНО 
[re: ventzi]
 | 
 
 |  
| Автор | 
javor_k (минаващ) |  
| Публикувано | 21.02.06 15:45 |  
             |  
           | 
            
           
  Да разбирам, че проблема не е в акумулатора. Според мене някъде не достига напрежение докато въртиш стартера, който консумира много. Тези Астри доколкото знам имат комутатор, който при ниски напрежения под 10 волта не може да сработи добре и колата не може да запали. Измери напрежението на клемите на акумулатора за всеки случай докато въртиш стартера. 
 
 Аз имах проблем със замасяването на двигателя към шасито. Там връзката не беше добра. Оправих, почистих и стартера започна да си върти нормално и колата да си пали нормално. 
 
 Но от кабели и свещи не е! Успех! Пиши резултата.
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: СТАРТИРАНЕ НА ДВИГАТЕЛ -АСТРА 1.6 МОНО
[re: javor_k]
 | 
 
 |  
| Автор | Toдop Живkoв (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 21.02.06 18:53 |  
             |  
           | 
            
           
  Здрасти отново.Ама се чудя,дали не е от горивната система.Защото като я запалиш дето казваш с дърпане  и поработи  малко  си качва горивото ,но после като поседи може и да се връща обратно.Не съм обръщал много внимание на тоя модел ,ама де да знам  може и да е от това.И после додето качи  отново да въртиш като щурав ,макар ,че в студено време бензинът в карбуратора се изпарява по- бавно.Все пак провери. 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  връща го в колонката на бензинджийницата           
 и на касата ти правят ресто     
 Приятел виж си стартера бе,от кога не си му правил профилактика,дърпа ти тока и напрежението спада/износени втулки,четки/
 Айде със здраве 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  бай тошо,ти от кой цирк изкокна бе 
 Отвреме  на време трябва да се появяват такива кът теб да има хумор в тоя форум,на половината са им увиснали носовете от кахъри  
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  ""качва горивото ,но после като поседи може и да се връща обратно.Не съм обръщал много внимание на тоя модел ,ама де да знам може и да е от това."""
 Шъ гу запиша у "Златния фонд " на форума 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: много ОФФФФФФФФ 
[re: maistorabg]
 | 
 
 |  
| Автор | espero (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 21.02.06 22:25 |  
             |  
           | 
            
           
  Маи и други неща ще се наложи да запишеш - не съм 100% сигурен но маи на този модел стартера му е на лагери а не на втулки 
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: много ОФФФФФФФФ 
[re: espero]
 | 
 
 |  
| Автор | 
apekc (вижда всичко) |  
| Публикувано | 21.02.06 22:40 |  
             |  
           | 
            
           
  espero e прав, на втулки е.
 И аз имах такъв проблем.(пише го някъде из форума)
 Отне ми много време и средства докато разбера, че е от комутатора.
 Не прави моята грешка, закарай я в сервиз.
 
  И въпреки всичко, комутатора трябва да се смени.
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re:dopalnenie 
[re: apekc]
 | 
 
 |  
| Автор | ventzi (Нерегистриран) |  
| Публикувано | 22.02.06 09:26 |  
             |  
           | 
            
           
  Забравих да кажа,че колата я карам повече на газ.Снощи я тествах по метода на кламера.Показа код 45-богата смес -бях я карал на газ.Днес сутринта минах на бензин и  след 15 км. отново показа код 45-ламбда сонда.Някой знаели как може да се проверих с подръчни средства дали това не палене е от сондата.Вчера ми казаха от сервиз ,че може да е от бубинка или комутатор.Ще проверя и стартера за някакъв проблем.Досега не съм имал проблем с паленето дори при последните ниски температури.Информация за този комутатор и бобинка-цена и качество.Благодаря.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  "Делко" е на втулки приятелю,Валео са с един иглен лагер на редуктора,а на капака са с втулка,която се разбива.До сега не съм срещал лагера да даде фира.Стопляш ли 
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |