Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 20:02 14.07.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Pochistvane na dvigatelq ot staroto maslo?нови  
Авторyadren (Нерегистриран)
Публикувано01.02.06 18:11



Zdraveite kolegi!Vyprosa mi e kak nai-dobre i kakvo moga da pochistq dvigatelq predi da naleq novoto maslo?Kolata mi e Astra c 16 NZ 92g.,predi neq karah Lada 1500 S,ladata q promivah s dobavka koqto se okaza,che nikakva rabota ne vyrshi i s promivno maslo ot koeto imashe malyk efekt,no ne dostatychen!Imali drugo neshto ili nachin za po-dobra promivka?V momenta karam kolata s nqkakvo nemsko maslo HD 15W-40,ne go e pipnala veche pochti 3000 hil.km.,no zabelqzah che vednaga sled kato go nalqh pochernq i oshte se vijda neshto kato pqna i utaika v nego.Promivka ne pravena na kolata sys sigurnost ot kakto e stanala kola taka,che pomagaite molq vi!Predvaritelno blagodarq na vsichki otzova li se i leka,meka i bezavariina!



Тема Re: Pochistvane na dvigatelq ot staroto maslo?нови [re: yadren]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано02.02.06 15:03



Въобще не се занимавай с глупости!

Никакви промивки... Сипваш качествена полусинтетика 10W40 и караш...

Моя кадет 150 000 км не е виждал промиване и още се движи...

Това че почернява маслото е добре - значи измива саждите...




Тема Re: Pochistvane na dvigatelq ot staroto maslo?нови [re: imitev]  
Авторyadren (Нерегистриран)
Публикувано02.02.06 18:57



Mersi za syveta!Bih iskal da chuq oshte mneniq ako e vyzmojno!Imitev mislq che kolata mi e veche za mineralno maslo.zashtoto motora si e starichek pishe che e na 150000 hil.,no nadali sigurno e na 350000hil.S tova maslo sym 3000 hil.km. ne go gori,no ako sloja polu-sintetika shte go gori,a i idva prolet i lqto posle neka e po gysto masloto!Az taka ili inache shte go smenq esenta pak!A za promivkata mislq,che e poveche ot nalojitelno,zashtoto ima mnogo nagar,bokluci,staro maslo i kondens!Samo,che ne znam s kakvo da promiq,tova e vyprosa mi???????????????????



Тема Re: Pochistvane na dvigatelq ot staroto maslo? [re: yadren]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано02.02.06 23:03



Атомния!
Аз имам на кадетката 150 000 км. не знам на колко е...

Карам само полусинтетика, нищо че мотора е на много километри. Всички масла започват да изчезват към 8 000 км от мотора.

Какво означава по-гъсто масло за лятото ??? За температурния регион България се препоръчва да караш с 10W40 или 15W40 по книгата на Опела...

Аз зиме и лете карам с 10W40 5та година. Мотора ми е C14NZ.

Ако не ти гори масло колата - полусинтетиката на Опел е твоето масло.

Като промиеш мотора ще се окаже че тече през семерините, ще протекат гарнитури, ще падне налягането, може да се запуши някоя магистрала от нагара... Ама това разбира се е твоя работа

Качествените масла имат добавки за почистване - главата ми отвътре е на алуминиев цвят. Карам Мотул и ВР. ВРто нещо е ментеливо напоследък...




Тема Ивелин ти каза: "Не се занимавай с глупости"нови [re: yadren]  
Авторзeлeн (Нерегистриран)
Публикувано02.02.06 23:14



Да се прехвърлиш от лада на опел пък бил той и 14 годишен все пак си е сериозен напредък, така че честито. Нормално е да си мераклия още и да отделяш много време и пари за тая кола. Иначе и според мене няма смисъл да промиваш двигателя - ефекта е чисто психологически. Като сменяш маслото просто загряваш добре преди това колата да се втечни хубаво и по-лесно да изтече и го изчакваш хубаво да изтече старото 1-2 часа. Филтъра ти е ясно, че трябва да го смениш - 4 лева е новия - май даже и на ладата е по-скъп.
И наистина си помисли за 10W40. Примерно АЦДелко, Мобил1...са на цена съвсем малко по-скъпи от минералните. Няма да ти го гори, обещавам. Ако пък го гори да знаеш, че ти е за ремонт двигателя.
Иначе да се надяваш, че след промивка колата ще тръгне по-добре е смешно.
А между другото как видя, че има много нагар, боклуци, старо масло и конденз?



Тема Re: Ивелин ти каза: "Не се занимавай с глупости"нови [re: зeлeн]  
Автор stolu (Astra 1,7D '92)
Публикувано03.02.06 00:21



Колега, не се занимавай с глупости и колегите са ти го казали. 70% от маслата иматдобавки за прочистване. Просто не си заслужава да купуваш някакви глупости и да си играеш да промиваш. Как може някаква добавка да изчиси нагар ...помисли.



Тема Re: Ивелин ти каза: "Не се занимавай с глупости"нови [re: stolu]  
АвторA4o (Нерегистриран)
Публикувано03.02.06 13:59



За такова прочистване, един "майстор" направи следната процедура (слава богу не върху моята кола):

1. Вместо масло, сипа нафта в двигателя
2. Запали за макс. 1 мин.
3. Източи мътната течност

Трябва да се има впредвид, че до 20% от маслото остава в системата, в зависимост от конструктивните особености на двигателя. С оглед на това трябва да се внимава какво се сипва и дори смяната на зимно и лятно масло, особено ако са от различен тип (синтететика или минерално) е нежелателна.

Няма двигател, който да не "гори" масло, въпроса е колко? Доливането "освежава" старото масло и е полезно, страшно е когато става в по-големи количества от бензина

За маслата може да се коментира много, но ефекта се забелязва след Х00 000км. Изводите се правят малко късно, а цената е висока.

Късмет!



Тема Re: Ивелин ти каза: "Не се занимавай с глупости"нови [re: A4o]  
Автор Alkoholok (degustator)
Публикувано03.02.06 16:03



Колега най-адекватно е просто да си смениасх навреме маслото и няма да имаш проблеми. Това е.Колите с чисти двигатели са в магазина. Извинявай на това което казваш, че си видял е конденз е смешно. Просто е много вероятно да си за нова гарнитура на главата без да съм сигурен разбира се.



Тема Re: Pochistvane na dvigatelq ot staroto maslo?нови [re: yadren]  
АвторFicho (Нерегистриран)
Публикувано04.02.06 23:24



Tova ne e nikakuv kondenz. Tova e laf na tupite targashi ot Gorubliane kogato iskat da si prodadat stokata. Problemat ti naj - veroiatno e za sujalenie e po seriozen i naj veroiatno triabva da se smeni garniturata na glavata. Tova e osnovniat problem a ne niakakva promivka. S neia nisto niama da se promrni poviarvaj mi. Remontut izliza okolo 200 lv. Uspeh.



Тема Re: Syglasen s vas kolegi!!!нови [re: yadren]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано05.02.06 18:56



Колега, светлокафеникавата пяна за която говориш не е на добре! Това е масло омешано с вода. Ако го има само по капачката на маслото и съвсем в края на щеката може и да не е фатално, но за всеки случай го следи! Може да си за смяна на гарнитура на главата.
Относно маслото. Като отвориш каталога на всеки производител на масла ще намериш точното за твоя двигател. Моят съвет е да сложиш такова и да караш. Първите 10ооо км го следи. Ако харчи много търси причината. Мойта Вектра е на 207ооо по километраж (един господ знае колко е превъртял холандеца!). За 10ооо км не исхарчва повече от 400-500 грама (т.е. не доливам!). Карам я със полусинтетика 10W40 на Elf. Основно защото знам че не е менте.
Оборотите нямат нищо общо с маслото. Освен ако не са ти заминали сегменти и в предишното не е имало тонове присадки да уживят мотора до продажбата
Поздрави




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.