|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
трудно палене
|
|
Автор |
apekc (вижда всичко) |
Публикувано | 14.12.05 00:31 |
|
Привет на всички.
Имам голям проблем с колата.
От известно време (около 2 месеца) колата почна да пали много трудно, а някога въобще и не пали. Няма значение дали е на газ или на бензин. Акумулатора е добър (издържа 1-2 мин. въртене), дори като подаваме ток от друга кола, пак трудно пали.
При теглене е съвсем различно.
достатъчно е 0.5-1метър, и е запалила.
Веднъж като запали, няма никакъв проблем.
Пали, колкото пъти искаш
Ако престои 3-4 часа, може пак да направи номера, но може и да запали.
(точно това непостоянство ме влудява)
Ето и няколко данни:
-комутатора е сменен преди около година. (когато стария изгоря, колата изгасна и не запали повече)
-двигателя е С16NZ
Ако някой знае нещо ...........
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: apekc]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 14.12.05 00:39 |
|
А индукционния датчик (бобинката в делкото) как е ?
Въобще като не ще да запали има ли искра на свещите ?
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: imitev]
|
|
Автор |
apekc (вижда всичко) |
Публикувано | 14.12.05 01:01 |
|
10Х за бързия отговор.
За бобината не знам какво да кажа. Какво да и гледам?
И май няма ток, защото спира подаването на газ. Ако има ток към свещите, би трябвало да подава постоянно.
Имам емулатора от твоя сайт, и компа не показва грешки.(за което искам да ти благодаря)
Между другото : настройл съм светодиода на емулатора, на най-високата честота. Така ли трябва да е?
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: apekc]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 14.12.05 09:56 |
|
Щом няма ток може да се усъмниш отново в сменения вече комутатор... Много ментаци има на грешната българска земя
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: apekc]
|
|
Автор | Гoro (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.05 09:57 |
|
Без да се се правя на специалист, проблема може би е пак в комутатора.
При въртене на стартер напрежението пада и комутатора не сработва.
Ето защо при теглене пали.
Проблема мисля че беше обсъждан.
Аз също имах подобен проблем.
Наскоро пак се появи, но беше съвсем друго.
Както си карам със 100 км/ч и угасна двигателя.
Сумати проверки направих и накрая свалих комутатора.
Нещо ужасно! Куплунзите се разпаднаха, перата на комутатора черно кафяви (от влагата в делкото). Избърсване, почистване, изхвърляне на разтрошените куплунзи и надяване на обувките (за да не се объркат най добре е предварително да си ги запишеш как са подредени) и запали без проблем.
И преди съм писал за една тънкост, която научих тук във форума.
Не е зле от време на време да се сваля капачката на делкото и да се забърсва влагата. Събира се като за световно.
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: Гoro]
|
|
Автор | keith (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.05 13:21 |
|
Съветвам те да си вземеш оригинален комутатор втора ръка и да го бучнеш него. Менталъците нямат голяма чуствителност и когато врътнеш стартера напрежението пада и комутатора престава да работ. Принципно запалителната система е изчиследа да рботи до 9 V, но се сещай дали е така с менталив комутатор. Ако имаш възможност си смени и индуктивния датчик, защото рано или късно ще започне да ти прави мизерии, а може и той да виновника за сегашните ти неволи. Сега, като си припомних моя опит с тези проблеми се сетих, че нищо чудно идуктивния датчик да е виновника лошото, е че няма как да се диагностицира.
| |
Тема
|
Re: трудно палене
[re: keith]
|
|
Автор |
apekc (вижда всичко) |
Публикувано | 14.12.05 19:16 |
|
Смених индуктивния датчик. Не е от него, но поне сега съм с нов. Като въртя на стартера, напрежението на високоволтовата бобина пада до 6В , и няма ток на свещите. При пускане на ключа дава искра. Как да разбера дали клемите на ключа за палене, не са нагоряли?
| |
|
Колега,а как ти е стартера,ако е здал багажа и дърпа тока от от акомулатора и пада напрежението,сещаш ли се
| |
|
Стартера ми е с редуктор, не съм усетил някаква разлика в оборотите.
Ще я почна един ден и ..............
ама защо все през зимата ми се случва?
| |
|
Що верно не земеш да си смениш клемореда на контактния ключ не е скъп става бързо и никога не е излишно
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|