Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 06:06 15.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема problemнови  
Автор georgiaz (новак)
Публикувано15.07.05 10:36



здравеите, нещо ми се разтрака в двигателя ходих при майстор и каза че е блокирал хидравличен повдигач на клапаните. не било проблем можело и така да си карам. не го прави постоянно но е дразнещо. при опелите било така. вярно ли е



Тема Re: problemнови [re: georgiaz]  
Авторdankatar (Нерегистриран)
Публикувано15.07.05 10:57



Абсолютно правилно, и моя мотор преди седмица почна да трака в купето не се чува но навън особено в по заградено място е силно изразено, няма никакъв проблем да си караш така, като се разтрака много може да ти ги почистят всички, о6те повече че не трябва на сваляш лагерното тяло за да ги извадиш :)



Тема Re: problemнови [re: dankatar]  
Автор StaniK (eksperimentator)
Публикувано15.07.05 12:26



На колко км е маслото ти. Обикновенно става като се кара със скапано масло или с неподходящо. След смяна проблема се оправя.

Astra 1.4 Club



Тема Re: problem [re: georgiaz]  
Авторdankatar (Нерегистриран)
Публикувано15.07.05 13:00



Не е това защото веднъж клеясъл ако искаш му сложи масло за 500 евро пак ще си чука , така че маслото е важно но това се получава от бензиновите нагари които се пласират вътре в повдигача като сложиш по- хубаво масло това не значи че ще се самопочистят, карай си така вече като усили много ходи да ги изчистят!



Тема Re: problemнови [re: dankatar]  
Автор georgiaz (новак)
Публикувано15.07.05 19:15



маслото е някакъв скъп castrol и е на 7000км. с някаква добавка няма ли да се оправи



Тема Re: problemнови [re: georgiaz]  
АвторD_C (Нерегистриран)
Публикувано15.07.05 20:43



Ако искаш можеш да пробваш.Ще трябва да сложиш добавка за почистване на двигателя,която се слага между 200-500 км. преди да се смени маслото!Но се съмнявам да успееш да го почистиш от първия път,след като са успели да се омажат така че да заклинят.Мисля,че ще се наложи да сложиш некво ново,евтино масло със същите параметри и с бая добавка за бочистване,с която да покараш извесно време и пак да го смениш,преди да сложиш хубавото масло!



Тема Re: problemнови [re: D_C]  
Автор maistorabg (GSIманияк)
Публикувано16.07.05 21:10



D_C какво точно слагаш за почистване на двг
я поясни подробности ако обичаш



Тема Ето:нови [re: maistorabg]  
АвторD_C (Нерегистриран)
Публикувано17.07.05 01:23



Тъй като маслата не успяват да почистят достатъчно двигателя от маслени отлагания,нагари и т.н. се получават разни такива проблеми със смазването!
Хубаво е двигателя да се почиства всеки път,когато се сменя маслото,за да се избегнат такъв сорт проблеми,но не е задължително!Може и веднъж на няколко смени.Честотата зависи от това колко е мръсен двигателя,колко различни марки и модели масла се слагат и т.н.Чувал съм,че при слагане на различни масла всеки път,по двигателя най-бързо се образували налепи!Но аз с изключение на един шел си слагам само това на опел и не мога да бъда сигурен в това!
Почистването става със сипване на добавка към маслото малко преди то да се смени(няколко стотин километра).Това е с цел,добавката да се разнесе по целия двигател и да има възможност да почисти възможно най-много!Разтворените гадости полепват по маслото и със смяната също се отмиват!Затова се слага към края на експлоатацията на маслото,защото иначе ако се добави в началото тия гадости бързо ще го скапят,може бързо ще се задръсти и масления филтър,особено ако двигателя не е чистен редовно(всеки път)!Незнам и ако се задържи добавката по-дълго дали няма да има отрицателен момент с гумени уплътнения и т.н,въпреки че не го пишат.
За такива тежки случай като на колегата,ако са пречинени от масло,можеби най-добре е да ходи да го промият с машина.Незнам к'ви пари е,но надали ще е евтино!Затова и писъх ако иска да пробва с добавка!
Аз лично мойто масло го карам докато се скапе,общо взето малко над изискваната смяна на 10К.Сега ми предстои поредната смяна и пак ще слагам "OIL-SLUDGE REMOVER" на LIQUI MOLY.Не му правя реклама и не знам дали няма ментет-а!Незнам к'ви пари е,но мисля че е около 10лв.Имам си едно приятелче,което му имам доверие и ме снабдява с части,като ми ги дава и малко по-тънко.Незнам и откъде може да се намери!
За тотално почистване(не с машина) се прави цикъл с добавка и ново масло(или с масло,което има повишено кол.почистващи добавки),което се кара пак известно време и се сменя.Така до момент-а докато се избистри съвсем(или поне докато решиш,че е достатъчно).Излиза бая пара,ако се прави със скъпо хубаво масло,затова се предпочитат българските,по-евтините,но със горе-долу същите параметри!
Сега,дори и с тази добавка,новото масло пак ще потъмнее за нула време,ако не е направен пълен цикъл за почистване.Това става,тъй като при смяна на маслото не цялото се източва!Част от старото,мръсно масло остава в маслената помпа,хидр.повдигачи и т.н.

Н.Б.Ето сайт с инфо за продукта:
http://www.liqui-moly.de/web/lmhomeen.nsf/pages/index_produkte
Продукта е с номер 5200!
Сега един съвет:ПРИ СЛАГАНЕ НА ТАКЪВ ТИП ДОБАВКА,ЗА ВСЕКИ СЛУЧАЙ ПО-ЧЕСТО ДА СЕ ПРОВЕРЯВА МАСЛОТО ДА НЕ СЕ Е ПРЕСЯКЛО!



Тема Re: problemнови [re: georgiaz]  
Автор PRR (Stranen)
Публикувано18.07.05 11:11



I az go imam toia problem. Sled 1 godina karane taka ustanowih che se poiawiawa kogato ostawia kolata na naklon (dori sawsem slab!) na skorost bez rachna. Sled towa kato zapalia traka dokato wdigne rabotna temperatura i se oprawia. Zasega nishto ne prawia, a prosto ako kato oswobodia spirachkata kolata tragne darpam i rachnata predi da izleza. Taka niama natowarwane w/u dwigatelia... I taka niamam problemi.
Pozdrawi



Тема Re: Ето:нови [re: D_C]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано18.07.05 20:09



Добре - аз за 150 000 км на кадета нито веднъж не съм почиствал двигателя отвътре с разни такива добавки и колата още си върви... Повдигачите съм ги сменил с нови преди поне 100 000 км.

Защо тогава да чистя мотора отвътре ???





Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.