Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:28 28.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема Смяна на маслото на хидравликата - как?нови  
Автор PeteRHR (C18NZ)
Публикувано04.07.05 09:41



Здравейте,
вече две години си търкалям любимия Опел Вектра (C18NZ). Преди два дни забелязах че маслото на хидравликата на волана е малко под минимума.

Та се замислих за смяна на цялото, а не само да долея малко.
Но как става? Откъде се източва? Обезвъздушава ли се?



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: PeteRHR]  
Автор Amena (Не съм от тук)
Публикувано04.07.05 11:06



Честно казано иди в сервиза да ти го сменят!
Хидравллийата ти е 1 литър ако не се лъжа!



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: Amena]  
Автор PeteRHR (C18NZ)
Публикувано04.07.05 12:19



Аз ако исках да отида в сервиз нямаше да питам как да го сменя а евентуално кой сервиз да избера или директно щях да отида в сервиза.



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: PeteRHR]  
Автор stolu (Astra 1,7D '92)
Публикувано04.07.05 12:29



Колега най-добре откачаш някой маркуч долу при помпата и маслото ще изтече. Не се притеснявай ако колата работи и помпата върти без масло. За толкова малко време не може нищо да се прецака. Купуваш си евтино българско маслпо за хидравллика(имаше някакво на лукойл) и промиваш хубаво системата, защото има най-различни боклуци. След това сипваш хубаво масло и е готово. Обезвъздушаването става като извъртиш двапъти волана крайно ляво и след това крайно дясно и е готово. Успех.



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: stolu]  
АвторRosen (Нерегистриран)
Публикувано04.07.05 14:11



Колегата е прав, но по-лесно се откачва маркуча при казанчето. Значи този който отива към помпата си остава, другият по който се връща маслото го откачаш и пъхаш в едно шише от минерална вода. Палиш и всичкото масло ти го изхвърля вместо в казанчето в шишето. Работата на помпата без масло няколко минути не е проблем, но все пак не прекалявай. Останалото е ясно - посъщия начин промиваш с някое евтино масълце, въстановяваш връзката на маркуча към казанчето, наливаш масло за хидравлика - за препоръчване OPEL , палиш и доливаш до оказаното ниво. Това е! Лек и безавариен!



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: Rosen]  
Автор PeteRHR (C18NZ)
Публикувано04.07.05 15:57



OK, мерси за отговорите. Ще направя тази процедура, като освободя малко време събота и неделя.



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: PeteRHR]  
Автор boxer (стар кадър)
Публикувано05.07.05 11:13



Колеги стига глупости!
Можела да работи без масло!И как?Като вътре турбинката е с плаващи лопатки?Нали веднага ще задере лопатките?източва се маслото на СПРЯН ДВГ после малко пълен ляв-пълен десен с волана за да изхвърли и от рейката и толкова!



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: boxer]  
АвторRosen (Нерегистриран)
Публикувано05.07.05 11:46



Какво значи плаващи лопатки? Те от какво са въртят? Не са ли закрепени към оста? Аз лично не съм запознат с конструкцията на помпата, но така съм сменявал и на Асконата, и на Омегата, и на Вектрата, а преди година и на Ланчата и няма проблем. Естествено не говорим за работа без масло с часове, а за минута-две. Освен това приятел, който работи в сервиза на БМВ ми каза, че и те сменят така. Освен това се съмнявам, че немеца е толкова прост и не е помислил за екстремна ситуация - примерно изтичане на маслото по време на движение.



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?нови [re: Rosen]  
Автор boxer (стар кадър)
Публикувано06.07.05 11:50



Плаващи-означава че не са фиксирани към ротора-поставят се на жлебове и колкото по-бързо се върти -толкова повече изскачат от жлеба (дано съм го описал що-годе разбрано-ако не извинявам се).Не знам на какъв принцип са помпите на другите марки-виждал съм на Пежо-с някакво буталце е вътре.
Значи при тази есктремна ситуация за която говориш при изтичане на масло се чува ужасен вой откъм рейката,което предполага незабавно спиране.А помпата в случай че е сдала багажа се сменя -1000 лв. ми искаха(води се капсулована-неподлежаща на ремонт)Немеца ако беше дошъл да види как стругаря майстори 40 мин приспособление с което да я отвори щеше да си хвърли дипломата



Тема Re: Смяна на маслото на хидравликата - как? [re: boxer]  
Автор stolu (Astra 1,7D '92)
Публикувано06.07.05 14:46



Колега, незнам за кой модел кола говорим, но аз имам Астра 92. Карал съм я 1 седмица със свалена помпа и няма проблем за рейката.За по-дълго каране естествено че рейката ще си замине. Мойта помпа майстори на хидравлика я отвориха лично пред мен. Тя не беше капсолована, отвориха я смениха лагера и я сглобиха отново. От тогава 20к км. няма проблем.




Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.