|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Смяна на маслото на хидравликата - как?
|
|
Автор |
PeteRHR (C18NZ) |
Публикувано | 04.07.05 09:41 |
|
Здравейте,
вече две години си търкалям любимия Опел Вектра (C18NZ). Преди два дни забелязах че маслото на хидравликата на волана е малко под минимума.
Та се замислих за смяна на цялото, а не само да долея малко.
Но как става? Откъде се източва? Обезвъздушава ли се?
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: PeteRHR]
|
|
Автор |
Amena (Не съм от тук) |
Публикувано | 04.07.05 11:06 |
|
Честно казано иди в сервиза да ти го сменят!
Хидравллийата ти е 1 литър ако не се лъжа!
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: Amena]
|
|
Автор |
PeteRHR (C18NZ) |
Публикувано | 04.07.05 12:19 |
|
Аз ако исках да отида в сервиз нямаше да питам как да го сменя а евентуално кой сервиз да избера или директно щях да отида в сервиза.
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: PeteRHR]
|
|
Автор |
stolu (Astra 1,7D '92) |
Публикувано | 04.07.05 12:29 |
|
Колега най-добре откачаш някой маркуч долу при помпата и маслото ще изтече. Не се притеснявай ако колата работи и помпата върти без масло. За толкова малко време не може нищо да се прецака. Купуваш си евтино българско маслпо за хидравллика(имаше някакво на лукойл) и промиваш хубаво системата, защото има най-различни боклуци. След това сипваш хубаво масло и е готово. Обезвъздушаването става като извъртиш двапъти волана крайно ляво и след това крайно дясно и е готово. Успех.
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: stolu]
|
|
Автор | Rosen (Нерегистриран) |
Публикувано | 04.07.05 14:11 |
|
Колегата е прав, но по-лесно се откачва маркуча при казанчето. Значи този който отива към помпата си остава, другият по който се връща маслото го откачаш и пъхаш в едно шише от минерална вода. Палиш и всичкото масло ти го изхвърля вместо в казанчето в шишето. Работата на помпата без масло няколко минути не е проблем, но все пак не прекалявай. Останалото е ясно - посъщия начин промиваш с някое евтино масълце, въстановяваш връзката на маркуча към казанчето, наливаш масло за хидравлика - за препоръчване OPEL , палиш и доливаш до оказаното ниво. Това е! Лек и безавариен!
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: Rosen]
|
|
Автор |
PeteRHR (C18NZ) |
Публикувано | 04.07.05 15:57 |
|
OK, мерси за отговорите. Ще направя тази процедура, като освободя малко време събота и неделя.
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: PeteRHR]
|
|
Автор |
boxer (стар кадър) |
Публикувано | 05.07.05 11:13 |
|
Колеги стига глупости!
Можела да работи без масло!И как?Като вътре турбинката е с плаващи лопатки?Нали веднага ще задере лопатките?източва се маслото на СПРЯН ДВГ после малко пълен ляв-пълен десен с волана за да изхвърли и от рейката и толкова!
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: boxer]
|
|
Автор | Rosen (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.07.05 11:46 |
|
Какво значи плаващи лопатки? Те от какво са въртят? Не са ли закрепени към оста? Аз лично не съм запознат с конструкцията на помпата, но така съм сменявал и на Асконата, и на Омегата, и на Вектрата, а преди година и на Ланчата и няма проблем. Естествено не говорим за работа без масло с часове, а за минута-две. Освен това приятел, който работи в сервиза на БМВ ми каза, че и те сменят така. Освен това се съмнявам, че немеца е толкова прост и не е помислил за екстремна ситуация - примерно изтичане на маслото по време на движение.
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: Rosen]
|
|
Автор |
boxer (стар кадър) |
Публикувано | 06.07.05 11:50 |
|
Плаващи-означава че не са фиксирани към ротора-поставят се на жлебове и колкото по-бързо се върти -толкова повече изскачат от жлеба (дано съм го описал що-годе разбрано-ако не извинявам се).Не знам на какъв принцип са помпите на другите марки-виждал съм на Пежо-с някакво буталце е вътре.
Значи при тази есктремна ситуация за която говориш при изтичане на масло се чува ужасен вой откъм рейката,което предполага незабавно спиране.А помпата в случай че е сдала багажа се сменя -1000 лв. ми искаха(води се капсулована-неподлежаща на ремонт)Немеца ако беше дошъл да види как стругаря майстори 40 мин приспособление с което да я отвори щеше да си хвърли дипломата
| |
Тема
|
Re: Смяна на маслото на хидравликата - как?
[re: boxer]
|
|
Автор |
stolu (Astra 1,7D '92) |
Публикувано | 06.07.05 14:46 |
|
Колега, незнам за кой модел кола говорим, но аз имам Астра 92. Карал съм я 1 седмица със свалена помпа и няма проблем за рейката.За по-дълго каране естествено че рейката ще си замине. Мойта помпа майстори на хидравлика я отвориха лично пред мен. Тя не беше капсолована, отвориха я смениха лагера и я сглобиха отново. От тогава 20к км. няма проблем.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|