|
|
|
Тема
|
Benzinov filtyr - normalno li e?
|
|
| Автор | StK (Нерегистриран) |
| Публикувано | 13.06.05 21:22 |
|
|
Smenih benzinovija si filtyr, zashtoto mi se struvashe, che e za smjana s BOCSH. Prez starija kato probvah da go naduja po posoka na dvizenie na benzina - stavashe trudno. Pokarah novija 3 sedmici i reshih , che kolata pak mi e spynata, ta vzeh ta go mahnah i kato probvah da go naduja, ami s mnogo zor stava.
Ta vyprosa mi e normalno li e takova syprotivlenie ili pak da smenjam filtyra?
I ako ima takova syprotivlenie, vyzmozno li e ot tova kolata da ne vyrvi s pylnata si moshtnost.
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: StK]
|
|
| Автор |
BlondNigger (свой бе :o)) |
| Публикувано | 13.06.05 22:03 |
|
|
колега , не съм сигурен с какво точно налягане работи бензиновата ти помпа, но съм чувал едни хубави числа, дето с уста не можеш да ги надуеш, та не се притеснявай за бензиновият филтър. По-скоро потърси проблема за невървежа в нещо друго - я реглаж някакъв, центровчица... кой знае
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: StK]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 13.06.05 22:18 |
|
|
Аз съм пробвал да надувам - става лесно на С14НЗ.
Надуй чисто нов в магазина да видиш как се държи... Ей така от любопитство...
| |
|
Тема
|
Ама за филтър става въпрос...
[re: imitev]
|
|
| Автор |
Porcaro (Нервак) |
| Публикувано | 13.06.05 22:31 |
|
|
ти май друго си надувал...  Майтап, Уили, не се засягай... Иначе и аз съм чувал, че с уста не си е работа да се тества.
Редактирано от Porcaro на 13.06.05 22:32.
| |
|
Тема
|
Re: Ама за филтър става въпрос...
[re: Porcaro]
|
|
| Автор |
Astra18nz (бързо пали) |
| Публикувано | 13.06.05 22:44 |
|
|
Вие да не сте ..... да надувате? Щом е нов всичко е ОК само трябва да се внимава каде надувате че има от едната страна една съчма като спре помпата и да задържи налягане да запали после. Малко като дизел.
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: StK]
|
|
| Автор | Rosen (Нерегистриран) |
| Публикувано | 13.06.05 22:50 |
|
|
Не е нормално да имаш каквото и да е съпротивление при духане. Аз също имах Бош и се запуши напълно за около 9 месеца, ама напълно считай че колата спря да върви. Тогава го смених в сервиза на Аксон, от там казаха че това изобщо не е Бош. Сложиха друг. Аз го карах около 6 месеца и си ударих колата, един комшия ми го поиска и той го кара вече втора година без проблем, така че не всеки Бош е Бош. Колегата е прав че помпата вдига налягане около 7 атм, но през запушена дупка и 20 атм. да имаш ефекта е нулев. Не ти рекламирам стоката на Аксон, но просто се ориентирай към истински филтър. За сравнение Боша който имах струваше около 28-30 лева, а другия 52лв.
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: StK]
|
|
| Автор |
VoodoRush (Изумен) |
| Публикувано | 13.06.05 23:59 |
|
|
Я пробвай да го надуеш с 3-4 атмосфери (да не говорим,че помпата ти може спокойно и до 6 да надуе) и ще видиш,че хич не е трудно. Повечето имат вътре възвратен клапан,та от там иде част от усилието. Освен това ако приемем,че един инжектор (някакъв си...примерно сега се сещам за червените на СААБ които се слагат на Аеро и Виген,които са по 240-250 кс та ще ползвам тях за пример понежене ти знам твоите конкретно какви са) излива 176 ml за 30 секунди при перманентно отворена игла. Обърни внимание,че никой инжектор не стои постоянно отворен,а се отваря за някакви милисекунди!
Тези данни се ползват само за замерване на дебита (примерно след чистене на ултра звук). Истината е следната:
Ако караш със скорост 100 км/ч един час и колата ти е изгорила 6 литра бензин за пробега от 100 км - какво се получава?
Получава се,че на всеки 10 минути през филтъра ти е минавал по 1 литър. По-интересното е,че всъщност е минавало повечко даже - просто излишното е върнато обратно в резервоара.
Така,че не си блъскай главата напразно - налягането преди регулатора ти е поне 4-5 бара ако ти е вече поизносена помпата(всъщност може и 6 да е,а може и 2 да е ако не ти в ред помпата). Ако надуеш един филтър с такова налягане при филтърен елемент 5 микрона - за 10 минути не литър бензин,ами литър нафта ще прекараш.
Ако наистина се съмняваш - иди в някой сервиз да ти замерят налягането в инжекторната рама. Това ти е показател за филтър,регулатор,помпа...
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: VoodoRush]
|
|
| Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
| Публикувано | 14.06.05 11:30 |
|
|
На час сигурно минава 50-60 литра...
Нали има регулатор на налягането и излишното гориво се връща в резервоара...
Ако не вярваш - откачи възвратния маркуч на бензина и завърти да видиш колко бензинец ще източиш за 5 минути
| |
|
Тема
|
Re: Benzinov filtyr - normalno li e?
[re: imitev]
|
|
| Автор |
VoodoRush (Изумен) |
| Публикувано | 14.06.05 21:57 |
|
|
Именно за това съм казал,че всъщност минава повече,но не се наемам да прогнозирам колко точно. Далеч съм от мисълта,че инжекторната рама поема целия дебит на помпата.
В тоя смисъл имам и аз един въпрос.
При всичките системи за контрол на налягането защо е толкова важно системата да е херметизирана откъм капачката??
Ако не си завия капачката добре ми светва Чек Енджин. За жалост обаче нямам ТЕХ-2 да изчета кода на грешката. Единственото обяснение за мене е,че колата не може да отведе правилно бензиновите пари до EVAP canister-a (карбоновия филтър)...а понеже газовете там периодично минават през дроселната ми клапа,като същевременно се прави една адаптация за да няма скачане на оборотите или детонации...?
Не се сещам какво друго може да бърка една не добре затегната капачка за бензинец (нямам предвид капачка от която се лее бензин,а просто НЕхермртизирана система).
Елфите милеели за две неща - културата...и бахура.
| |
|
|
|
Ама въобще си нямам представа!
| |
|
|
|
|