|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
kazah che nalivam 2mm pod chertata za maximuma. tova mnogo li e?
| |
|
И какво искаш да ми кажеш че на вносните масла не може да се получи същото?Там влияние на човешки фактор няма ли?
Та Дърволина и скапания наливен Арал го доказаха
Предпочитам да дам пари за нещо истинско и българско отколкото за вносно със съмнителен произход.
По-горе един колега беше писал нещо за някакви филтри Филтрон----ще му пратя една усмивка това са жалки подобия на филтри , но понеже са много евтини се продават тук.Те толкова и си вършат работата.
Истаната е във филтрите Фрам и Ман.
Ама здраве да е, кой с каквото иска да кара.
| |
|
Ok e. Az razbrah che doliwash kogato stigne na 2mm pod chertata
Pozdrawi
| |
|
Сериозно, а да ти пратя ли по пощата една тубичка дето сми се подмята в гаража от 2000 година и на нея пише Приста Лидер семисинтетик има и щемпел за датата на производство.
Виж сега някои и тогава са карали с истински масла.......а не с вносни
| |
Тема
|
Re: Какво масло !?!
[re: The Secret Lover]
|
|
Автор | 1Ow4O opel (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.06.05 10:41 |
|
10W40 OPEL от БоянаАуто с филтъра се връзва някъде към 35лв, 3-а година от тях си копувам и нямам оплаквания.
| |
|
Фолксваген пасат от старите дизел с турбо.
Колата минава основе ремонт пълен, компресия точно по каталог, някъде около 30, но незмнам, във всеки случай едно ще кажа, разход 5-5.5 извънградско, а колата е кораб. Пали без подгряване при минус 17, абе въобще двигателя нов.
Сипва му се масло Приста Дизел, купувано от Лукоил бензиностанции или поне не от някое евтинджииско място кедето може да е менте. Маслото се сменя на - забележете - 4000км максимум, понякога и на 3500.
Е колата изкара няколко хиляди така след основния ремонт и работеше перфектно, само че на едно по-дълго натоварване, на връщане от Варна става страшна работа. 4ти цилиндър буталото задира страшно зверски и колата остава да там. След проведения ремонт, се оказва че и турбината е с особено голяма хлабина и общо взето е за пълен ремонт което е неочакване предвид пенсионерския начина на каране и честата смяна на маслото.
Този който е оправял турбината казал че често става така с турбините от българско масло, директно си попитал : "с българско масло ли е карана".
За какво може да говорим повече.
АЗО
| |
Тема
|
Re: ДА СИ РАЗКАЖА ИСТОРИЯТА
[re: PRlNCE ZANDOR]
|
|
Автор | Miro (Нерегистриран) |
Публикувано | 19.06.05 22:15 |
|
Да ти кажа не можеш да обвиниш директно маслото защото ако беше то проблема нямаше да е задрал само един цилиндър. По скоро не е извършен качествено основния ремонт на ДВГ.
| |
|
A tozi osnowen remont kak e naprawen?
Nawremeto karahme s bashta mi edna 100S (Skoda). Dojde i wremeto na babkata za remont i wsichki kazaha: "Skoda sled remont max 30k km". Naprawihme i remonta, kakto se pishe po starite knivki (1930-1950g.). Sas edno shabarowane (2 dni....) s kachestweno prestargwane i shlajfane na klapanite i t.n. Kolicata mina 50k km predi da se schupi kilometrava. Ot togawa oshte 4-5 godini i kolicata si warwi. Predpolaga se che weche e na 80-90k km sled remonta.
Ta wsichko gorenapisano e s ideiata che ako remonta e bil nekachestwen normalno e da izkara malko. Ne e masloto. Pak i smianata mu na 3-4k km si e palna bezmislica. Az smeniam na 10k nishto che po knivka dawat 15......
Pozdrawi
PS: S gornoto ne iskam da izklucha wazmovnostta ot maslo mente. No pak balgarsko i to mente........
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|