Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 07:19 17.06.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Късане на анг. ремък на C18NZнови  
Авторvasil (Нерегистриран)
Публикувано25.05.05 17:39



Някои знае ли дали C18NZ удря клапани ако се скъса ангренажния ремък по време на движение? Въобще какви са пораженията по този двг. ако се случи такова нещастие?



Тема Sys sigurnostнови [re: vasil]  
Авторdankatar (Нерегистриран)
Публикувано25.05.05 17:46



Tozi motor nqma za6tita, sigurnost 1000000%, pri kysane na remyk samo 4uka 4 klapana koito estestveno se krivqt, NI6TO DRUGO !!!!!!!



Тема Re: пълни глупости НЕМА СТРАШНОнови [re: dankatar]  
Автор Astra18nz (бързо пали)
Публикувано25.05.05 19:22



Нема страшно пич не се троши мотора и не криви клапани поне моя който е 12.1991год.... единствено ще те остави на пътя освен ако нямаш друг...



Тема Re: пълни глупости НЕМА СТРАШНОнови [re: Astra18nz]  
Автор Mumko (Човек)
Публикувано25.05.05 21:03



A az da vi kaja veche ne smeia da kaja dal ikrivi ili ne...Za vtori put veche popadam na 8 klapanov motor koito krivi klapani obache ne pri kusane na remuk a pri razhlabvane po edna ili druga prichina, v smisul ako remuka ne se skusa ima veroiatnost da udari , a ako se skusa kato che li razpredelitelnia val zastava v takova polojenie che ne udrq.
Mitko



Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: vasil]  
Автор Ascona83 (бедствие !!!)
Публикувано26.05.05 08:54



Да кажа аз каквото знам:
По принцип не би трябвало да удря, изчислен е така че да има достатъчно място за да не става беля ако се скъса ремък. Когато обаче двигателя е след ен-ти ремонт и плайф на главата и блока, това място е силно намаляло и се получава така че удря клапаните в буталата. В зависимост от броя и дебелината на шлайфовете на главата може само да се изтропат клапаните и да оставят отпечатък на буталата без други поражения, може да има сериозни поражения а може и нищо да не се случи. Когато се правят такива ремонти си има различни гарнитури, за които различни гарнитури обаче повечето майстори не са чували. Различията в гарнитурите се изразяват в тяхната дебелина и структура. Обикновенната гарнитура е с една дебелина и е от материял наподобяващ хартия, дебелата гарнитура е с метални слоеве в нея има и някви мрежи, абе съвсем различна от обикновенната. Когато се прави шлайф на главата, не е лошо да се замери и блока, често пъти има деформаций на равнината на блока, но никой майстор не си прави труда да се занимава с него. Според майсторите блока не може да се деформира, но от моя скромен опит ви казвам че щом главата е мръднала 90% и блока има кривини, както беше и в моя случай. Аз направих основен ремонт на колата, плайфах главата, затворих мотора и след 30-40К се оказа че водата изчезва, отново отваряне на мотора, лек шлайф на главата за проверка и замерване на блока от което излезе че има 5 десети кривина, след шлайфа на блока вече всичко е наред и няма проблеми. Разбира се преди да се избере гарнитура се прави замерване на разстоянието от клапан до бутало така че поне в нормален работен режим(със здрав ремък) да не стане фал. Ако няма подходящ размер гарнитура така че да не става фал и при скъсване на ремъка се кара на риск. Ако искате да си гарантирате защита значи трябва нова глава и евентуално нов блок, ако е много свален. Обикновенно кривините в блока са малки и не се налага подмяна на блока.
Надявам се да съм бил полезен.

Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!


Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: Ascona83]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.05.05 08:57



Колега малко уточнение:

За бензиновите агрегати през '90те години на миналия век се продават само един вид гарнитури. Различни дебелини има само при дизеловите мотори.




Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: imitev]  
Автор Ascona83 (бедствие !!!)
Публикувано26.05.05 08:59



ЦЪК, в грешка си!!! Все едно да кажеш че се продават само един размер бутала за определен бензинов мотор!!!

Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!


Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: Ascona83]  
Автор Astra18nz (бързо пали)
Публикувано26.05.05 09:32



При моя двг c18nz 91г. при много отваряния съм правил следното...

При демонтиран анг. ремък въртя с ключ разпределителния вал в двете посоки и КЛАПАНИ не удря ако беше ударил щеше да затегне... Според мен няма c18nz който да къса ремък за тези след 93 с обтяжната ролка незнам но надали имат разлика...



Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: Astra18nz]  
Авторdankatar (Нерегистриран)
Публикувано26.05.05 09:59



E dobre 6tom mislite 4e e taka, 6te vi kaja 4e rabotih v serviz na Opel v Pz, nqma6e nito edin Opel 1.8 s za6tita, nqmat prorezi na butalata, nito gorivnite kameri sa po golemi za da pazqt, pravili sme dva motora 1.8, s skysani remyci i na dvata bqha udarili po 4 klapana ???????????, kak stava tova mislite, za6tita imat 1.6 i 2.0 kubika,



Тема Re: Късане на анг. ремък на C18NZнови [re: Ascona83]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано26.05.05 12:13



Провери за C14NZ колко дебелини на гарнитурата има да се продават...





Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.