|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Късане на анг. ремък на C18NZ
|
|
Автор | vasil (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.05.05 17:39 |
|
Някои знае ли дали C18NZ удря клапани ако се скъса ангренажния ремък по време на движение? Въобще какви са пораженията по този двг. ако се случи такова нещастие?
| |
Тема
|
Sys sigurnost
[re: vasil]
|
|
Автор | dankatar (Нерегистриран) |
Публикувано | 25.05.05 17:46 |
|
Tozi motor nqma za6tita, sigurnost 1000000%, pri kysane na remyk samo 4uka 4 klapana koito estestveno se krivqt, NI6TO DRUGO !!!!!!!
| |
Тема
|
Re: пълни глупости НЕМА СТРАШНО
[re: dankatar]
|
|
Автор |
Astra18nz (бързо пали) |
Публикувано | 25.05.05 19:22 |
|
Нема страшно пич не се троши мотора и не криви клапани поне моя който е 12.1991год.... единствено ще те остави на пътя освен ако нямаш друг...
| |
Тема
|
Re: пълни глупости НЕМА СТРАШНО
[re: Astra18nz]
|
|
Автор |
Mumko (Човек) |
Публикувано | 25.05.05 21:03 |
|
A az da vi kaja veche ne smeia da kaja dal ikrivi ili ne...Za vtori put veche popadam na 8 klapanov motor koito krivi klapani obache ne pri kusane na remuk a pri razhlabvane po edna ili druga prichina, v smisul ako remuka ne se skusa ima veroiatnost da udari , a ako se skusa kato che li razpredelitelnia val zastava v takova polojenie che ne udrq.
Mitko
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: vasil]
|
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
Публикувано | 26.05.05 08:54 |
|
Да кажа аз каквото знам:
По принцип не би трябвало да удря, изчислен е така че да има достатъчно място за да не става беля ако се скъса ремък. Когато обаче двигателя е след ен-ти ремонт и плайф на главата и блока, това място е силно намаляло и се получава така че удря клапаните в буталата. В зависимост от броя и дебелината на шлайфовете на главата може само да се изтропат клапаните и да оставят отпечатък на буталата без други поражения, може да има сериозни поражения а може и нищо да не се случи. Когато се правят такива ремонти си има различни гарнитури, за които различни гарнитури обаче повечето майстори не са чували. Различията в гарнитурите се изразяват в тяхната дебелина и структура. Обикновенната гарнитура е с една дебелина и е от материял наподобяващ хартия, дебелата гарнитура е с метални слоеве в нея има и някви мрежи, абе съвсем различна от обикновенната. Когато се прави шлайф на главата, не е лошо да се замери и блока, често пъти има деформаций на равнината на блока, но никой майстор не си прави труда да се занимава с него. Според майсторите блока не може да се деформира, но от моя скромен опит ви казвам че щом главата е мръднала 90% и блока има кривини, както беше и в моя случай. Аз направих основен ремонт на колата, плайфах главата, затворих мотора и след 30-40К се оказа че водата изчезва, отново отваряне на мотора, лек шлайф на главата за проверка и замерване на блока от което излезе че има 5 десети кривина, след шлайфа на блока вече всичко е наред и няма проблеми. Разбира се преди да се избере гарнитура се прави замерване на разстоянието от клапан до бутало така че поне в нормален работен режим(със здрав ремък) да не стане фал. Ако няма подходящ размер гарнитура така че да не става фал и при скъсване на ремъка се кара на риск. Ако искате да си гарантирате защита значи трябва нова глава и евентуално нов блок, ако е много свален. Обикновенно кривините в блока са малки и не се налага подмяна на блока.
Надявам се да съм бил полезен.
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: Ascona83]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 26.05.05 08:57 |
|
Колега малко уточнение:
За бензиновите агрегати през '90те години на миналия век се продават само един вид гарнитури. Различни дебелини има само при дизеловите мотори.
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: imitev]
|
|
Автор |
Ascona83 (бедствие !!!) |
Публикувано | 26.05.05 08:59 |
|
ЦЪК, в грешка си!!! Все едно да кажеш че се продават само един размер бутала за определен бензинов мотор!!!
Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: Ascona83]
|
|
Автор |
Astra18nz (бързо пали) |
Публикувано | 26.05.05 09:32 |
|
При моя двг c18nz 91г. при много отваряния съм правил следното...
При демонтиран анг. ремък въртя с ключ разпределителния вал в двете посоки и КЛАПАНИ не удря ако беше ударил щеше да затегне... Според мен няма c18nz който да къса ремък за тези след 93 с обтяжната ролка незнам но надали имат разлика...
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: Astra18nz]
|
|
Автор | dankatar (Нерегистриран) |
Публикувано | 26.05.05 09:59 |
|
E dobre 6tom mislite 4e e taka, 6te vi kaja 4e rabotih v serviz na Opel v Pz, nqma6e nito edin Opel 1.8 s za6tita, nqmat prorezi na butalata, nito gorivnite kameri sa po golemi za da pazqt, pravili sme dva motora 1.8, s skysani remyci i na dvata bqha udarili po 4 klapana ???????????, kak stava tova mislite, za6tita imat 1.6 i 2.0 kubika,
| |
Тема
|
Re: Късане на анг. ремък на C18NZ
[re: Ascona83]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 26.05.05 12:13 |
|
Провери за C14NZ колко дебелини на гарнитурата има да се продават...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|