|
|
|
Тема
|
Опел Зафира
|
|
| Автор | Eнтycиacт (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.05.05 18:22 |
|
|
Можете ли да ми кажете нещо за Зафира-та. Бива ли я? По-добра ли е от Астрата или от Ситроен Ксара Пикасо?
| |
|
|
|
Ами зафирата е астра ама малко по голяма (по висока)
Няма разлика нито в ходова част нито в мотор нито в стил на каране
Митко
| |
|
Тема
|
Re: Опел Зафира
[re: Mumko]
|
|
| Автор | xekтop (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.05.05 21:30 |
|
|
Като фен на опел бих ти препоръчал зафирата, но гледах статистика на ADAC Германия и ситроена е на първо място в класа си където е и зафирата, та той е най-задравия автомобил и най-малко е влизал в сервис в първите 4 или 5 години демек от както са излязли на пазара.
| |
|
|
|
Колега, не зная имаш ли наблюдения и опит с френските коли. Аз лично никога повече не смятам да рискувам с тях. Немската статистика на пътната служба - АДАК, която цитираш е супер информация, но мисля, че не трябва да гледаш само мястото там - т.е. процента на повредите на 10 000 км, а и следващите таблици, които са прелюбопитни и илюстрират моето отношение към френското. Виж тук
http://www.zr.ru/show_article.pl?ida=19707
На първата таблица е посочено, че Ксарата е 59 място с 5,4% повреди пред Зафира - 89 място със 7,3% във възрастта 1-3 год. За следващата възраст 3-5 год. Ксарата е на 50-то място с 9.8% , Зафирата не я виждам, Астрата е на едно място преди Ситроена.
По интересни са обаче следващите таблици. Зафирата има проблеми с предното окачване, кормилната уредба, светлините и изпускателната система, а Ситроена, забележи - с мотор и трансмисия, спирачки, изпускателна система и окачване.
Мисля си, че като се тегли чертата е по-изгодно да поддържаш Опел, да не говорим за цените на рез части - Опел е с най-евтината поддръжка при официалните вносители и то елементарно защо - 5 са.
Да не говорим за качествата на Флекс 7 системата, подвижната задна седалка и т.н. неща, които и при Ситроена не липсват - френските коли са рядко удобни за потребяване, това е факт и безкрайно неудобни за ремонт - това също.
Е, между другото обърни внимание какви са колите които заемат първите 10 места и това обезмисля всякаквми въпроси каква кола човек да си купи... Отговорът за мен е Японска-това го доказва и статистиката..
Не че аз не карам Опел, де, но жена ми кара Ярис, имахме и Мазда, така че те уверявам, че статистиката не лъже - железни са!
| |
|
|
|
Лъже ли статистиката и най вече тази на ADAC ?
Може би НЕ, но подвежда сериозно.
Например: всички коли които имат "лампичка" че ти е свършила течността за чистачките пропадат с няколко места в класацията, защото като им светна лампичка на таблото хората викат пътна помощ и дадената кола влиза в статистиката, свидетел съм на подобни ситуации ... по скоро тази статистика отразява действителността, но дурако-устойчивостта на колите е с голям тегловен коефицент ...
Затова и на първите места са по "прости" коли и лишени от излишни предупредителни сигнали стряскащи хората които ги мързи да четат книжките за колите си.
Учудва ме как на кола от 1 до 3 години може да даде дефект в изпускателната система ако собственика не е задрал тръбите и гърнетата някъде ...
При покупката на стара кола едно от най-важните неща е нейното конкретно състояние а не класацията, може там да пише мотор дефект 0.3% и точно на тази да попадне човек.
Сега малко за Зафирата, да много е добра за малък ван, и на autoreview.ru има и сравнителен тест срещу Хонда Шатъл и опела побеждава ...
| |
|
Тема
|
Re: Стевек - по-простите коли...
[re: Stevek]
|
|
| Автор | Cтeфaн - Acтpa Г (Нерегистриран) |
| Публикувано | 27.05.05 10:33 |
|
|
Стевек, прав си че често немеца вика АДАК за глупости, лампички дето светят щото е свършила течността на чистачките и пр., но все пак, не мога да се съглася, че причината за десетте първи по най-малко повреди да са точно тези а не други, защото били по- прости, с други думи с по-малко ненужни грубо казано индикатори не е сериозно обяснение.
Ако сравниш тойота пикник с който и де е европейски ван, не знам дали ще има нещо, което европейските да имат а тя да няма, наистина, дори напротив - всички японски коли имат индикация за отворена врата, а Оел Зафира например няма такава и т.н. и т.н. Все пак, най-общо класираните в първата десетка по трите групи са следните:
Опел Агила, Хонда лого, Тойота - Старлет, Ярис, Корола, Авесис, Пикник, Рав4 , Субару Легаси, Порше.
Е, най-бедно оборудваните между тях (с най-малко лампичики образно казано, май са са Опел и Порше)...
Nfkod .fhfq Fme. Dhr.dq
| |
|
Тема
|
Re: Опел Зафира
[re: Eнтycиacт]
|
|
| Автор | ispaneca (Нерегистриран) |
| Публикувано | 23.06.05 04:29 |
|
|
ami dati kaja karam i zafira 2.2 DTI i citroen sxara picasso 1.6i i dvete sa dovri nemam problemi sas tqh i dvete vqgat dovre na picassoto mu e po meko oka4vaneto ot na zafirata na koqto e malko po sportno za astrata neznam no e ednakva kato zafirata no e po golqma ima 7 mesta zafirata no motorite i ostanaloto e ednakvo.a zavravih kato cena e po izgodno da si kupi6 picasso 4e e po evteno no ne po mentelivo prosto cenite na frenskite koli sa po evteni a zafirata e nemska i e dosta po skapa.kasmet
| |
|
|
|
По-тъпо мнение не бях чел отдавна. Нестига, че е на маймуница, с правописни грешки, без препинателни знаци и главни букви, ами и няма смисъл от началото до края. Пич, не искам да обиждам шофьорите, ама пишеш като тираджия 
| |
|
Тема
|
Re: Опел Зафира
[re: P1O]
|
|
| Автор | P11 (Нерегистриран) |
| Публикувано | 20.06.08 14:06 |
|
|
Човекът се е представил с ник "испанеца" и сигурно затова пише неграмотно и неразбираемо на български, но ти очевидно си българин и въпреки това пак имаш правописна грешка...
| |
|
Тема
|
Re: Опел Зафира
[re: P11]
|
|
| Автор |
VladoR (любител) |
| Публикувано | 20.06.08 15:41 |
|
|
Ехоооо? Чукча не читател, чукча писател, нали?
Тая тема е от преди 3 години ... поне аз доколкото виждам
| |
|
|
|
|