Тема
|
S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
|
|
Автор |
borko222 (непознат
) |
Публикувано | 10.05.05 00:00 |
|
Zdraveite Opelisti,
Otskoro pak sum na opel pak sum na dizel.Predi mesec kupix opel astra sus s4upen motor -prexvaleniq Isuzu 1.7td.Poex risk kato se nadqvax da e nai malkiq problem.Kato go otvorixa se okaza 4e e napravil voden udar a posledstviqta -ogunata biela i puknata glava.Kato se razxodix iz foruma me zabolq i moqta-vseki razpravq za stra6ni ceni,trudno se namirali i t.n.Eto i moeto mnenie-na patiloto.Vuob6te ne se namirat trudno-zvunnax na 4etiri morgi i na 4etirite imaxa glavi- neoborudvanite virvqt po 300-350lv. oborudvanite po 400-450-500lv.Az kupix neoborudvana za 300lv.Bieli vtora ruka vurvqt po 100-120lv. ,po edna slu4ainost namerix za 60 lv.(mejdu drugoto imat o6te dve).Ihi turbini su6to se namirat- takiva az vidqx 3 -vsi4kite sus stegnat rotor-300-350 lv.Ne e vqrno i 4e ne podlejat na remont.Garnitura za glavata su6to ne struva 200lv.-4itavi garnituri se namirat i za 80-100lv.
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: borko222]
|
|
Автор | paf (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.05 07:55 |
|
И то какво се получи, пак над 1000 лв !!!, че и май доста над 1000
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: borko222]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 10.05.05 09:14 |
|
Бахти и гарнитурата - пак е повече от 6 пъти по-скъпа от тази на кадета ми 1,4 която струва 15 лв...
Необорудвана глава 300 лв ??? Бензиновите са по 100-150...
Аз продължавам да твърдя че бензин на пропан-бутан излиза по-изгодно като покупка и после при експлоатация. Особено с тия цени на нафтата, които ще усетим по-натам в хляба, млякото, брашното и т.н. и т.н.
PS: Тя нафтата си е на нормални цени, ама заплатите са ни анадолски
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: imitev]
|
|
Автор |
astronavt (mangofighter) |
Публикувано | 10.05.05 13:30 |
|
Абсолютно прав си, в нафтата сега няма далавера.Само ти остава тежкарлъка да караш кола с исузу моторНо то си има и цена.....
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: astronavt]
|
|
Автор |
astra1.7DTL (непознат
) |
Публикувано | 10.05.05 15:58 |
|
Да се кара дизелова кола е магия и само, който не е карал дизел не се е омагьосал.
Ако дизела се кара с качествени консумативи, подръжката е значително по-евтина от бензиновите да не говорим за газовите автомобили. Както колегата е ремонтирал гаранция, че поне 100000км няма да пипа нищо.
А за колегата, който си е харесал горната снимка да си я закачи където си иска и да си я гледа колкото иска, но не виждам защо трябва да ни измъчва.
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: astra1.7DTL]
|
|
Автор |
Astra18nz (бързо пали) |
Публикувано | 10.05.05 16:46 |
|
За дизелджиите:
Един авер с астра 96г. мотор X17DTL преди 1 година или 2 шлайф на блока нови бутала нова глава нова турбина ремонт-а излезе 3000лв ... преди седмици колата беше минала 30 000км от основни напълни резервоара с шел В пауър дизел натисна колата до 170-180 и стана много година спука блока между 2-3 цилиндар цилиндрите на точки все едно е заваряно с електрожен... буталата стопени свили са се ...
Единсвено новата глава и ново турбо могат да се ползват...
На бащата вектра ремонт на c20ne излезе около 1200лв вече близо 30 000км върви на газ и си мърка като котенце и гори извънградско 8л газ а на колегата X17DTL гори при същата скорост 4-4.5л нафта... ако се сметне в пари по ефтино е на газ.
|
|
Тема
|
Re: Често се случва това с нафт.мотори!
[re: Astra18nz]
|
|
Автор | Ludiamax (Нерегистриран) |
Публикувано | 10.05.05 17:15 |
|
Виждал съм спукани блокове след ремонт -на Народните коли,японски и шведски. Разбира се това не им пречи да вървят при известни уговорки и така.Та не е съвсем верно и това за консумативите и материалите! Общо взето от един навъртял нафтов, може да се очаква всичко и не винаги ремонта означава, че пак няма да се случи скоро. Във всички случаи бензинката е за предпочитане при старите кошници!
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: astra1.7DTL]
|
|
Автор |
imitev (питомен OpelFan) |
Публикувано | 10.05.05 17:42 |
|
Абе колега, аз за 140 000 на газ по двигателя на кадета съм сменил само 3 гарнитури на главата и едни повдигачи, щото ме омаяха "майсторите" в един сервиз, а на старите нищо им нямаше...
Да чукна на дърво - нито масло гори, върви като самолет...
Та за дизелите на старо - ако нямаш служебна кола дизел и да крадеш нафта - просто е безсмислено да си купуваш. А и да имаш - по-добре продавай нафтата и карай бензин на газ...
А исузото просто не искам да го коментирам. Егати и цените - 100 (СТО!) лева гарнитура на главата! То да не е Порше ?!?!?!
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: astra1.7DTL]
|
|
Автор |
astronavt (mangofighter) |
Публикувано | 10.05.05 19:38 |
|
А да имаш чувство за хумор е привилегия недостъпна за мнозина.
Снимката си ми харесва и не противоречи на правилата на клуба.
Нямам нищо против дизеловите коли но е заблуда че в момента е по-евтино да се кара такава.
Разбира се това си е мое мнение
|
|
Тема
|
Re: S4upen Isuzu motor-ne e tolkova stra6no!
[re: imitev]
|
|
Автор |
astronavt (mangofighter) |
Публикувано | 10.05.05 19:47 |
|
Да а пък 1.5 исузо дизел са го правили най-големите японски инженери-шегаджии.Техническите решения по този двигател най често са смешни ако не и абсурдни.
И ми е много интересно защо се коментират предимно исузо дизелите монтирани на опел?.Вариантите са два:1-Собствениците им се кефят много, защото се получава някаква екзотична кола.
2-Явно много често се скапват и се налага постоянене обмен на техническа информация.
Редактирано от astronavt на 10.05.05 19:49.
|
|