|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Otzivi za 2.0 DTI 16V?
|
|
Автор | beroe (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.04.05 23:53 |
|
Някой може ли да ми каже какви са отзивите за двигателите 2.0 DTI 16V
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: beroe]
|
|
Автор |
Mumko (Човек) |
Публикувано | 16.04.05 02:02 |
|
Za men e dobut motor.
Mitko
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: Mumko]
|
|
Автор |
AstraMan (GSI maniak) |
Публикувано | 16.04.05 18:58 |
|
DTL ili DTH имаш предвид ? За мен втория е просто перфектен - смятам скоро да се обзаведа с един такъв и да си го направя около 150 кончета и поне 300 Нм
Доста е икономичен и надежден
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: AstraMan]
|
|
Автор | aнoнимeн (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.04.05 09:29 |
|
В два руски сайта
http://www.catalog.auto.ru/opel/vectra/
и
http://www.opel.auto.ru/OPEL/vectra/vectra_b_engine.html
виждам различни съкращения за двулитровите дизелови мотори (82 и 101 к.с.)
Първият е слаб, но втория трябва да е самолет.
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: beroe]
|
|
Автор | riko (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.04.05 19:56 |
|
tozi motor e palen bokluk naftova pe4ka ako 6te6 i 150ps go napravi ne mo6e da se meri
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: AstraMan]
|
|
Автор | goro (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.04.05 23:24 |
|
Колеги! На кои машини се слагат DTL и на кои DTH? Зада знак какво да търся.
10x
| |
Тема
|
Re: Otzivi za 2.0 DTI 16V?
[re: riko]
|
|
Автор | astra_maniac (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.04.05 23:47 |
|
Разликата между DTL и DTH е, че единия е с интеркулър/101к.с./, а другия без/82к.с./, като за препоръчване е първия/101/, защото е доооста по-динамичен.
И двата модела са много добри и надеждни!!!
Монтират се на Вектра Б и Астра Г
Успех
| |
|
Аз лично съм доста объркан от тия означения. Срещал съм и DTH, и DTL, и DI и DTI. Единственото, което ми е ясно е, че има два варианта-82 и 101 коня. Обаче защо е тази разлика в означенията-не е ясно. Може би объркването идва до известна степен и от факта, че буквичката "L" прилича на "I" когато са написани като малки букви?
Всичко е въпрос на гледна точка!
| |
|
DTL / DTH са означенията в талона - това са първите букви на моторите.
Отвън са така нещата:
DI - 82 HP
DTI - 101 HP
И двата са с 16 клапанови глави и директно впръскване
| |
|
DTI но 2.2 има брат ми на Зафирата, разкошен е мотора, с интеркулер, турбо, над 130 коня беше май, кък върви, не е истина... Само който не се е качвал на такъв дизел може да каже нещо против него. Няма нищо общо с познатите ни от миналото печки. За това, че е дизел разбираш само от страшното вървене и по-отчетливия шум на мотора - като шевна машина потраква.
Въртящият му момент и към 300 в диапазона ат 1500 до 4000 оборота, ако не баркам. За сравнение моята Астричка е със 138 при 2300 оборота - бензинова е 1.6. За какво говориме...
С 6 души вътре, фраскана с багаж ръгаш на 5-та , включваш автопилота (той е елеганс изпълнение) и с десния кпак си бъркаш в носа.. Няма баир, няма рамно, няма надолнище, като тролей върви.
2.0 не съм карал, но съм чел, че е също много дъбър, просто е по-маломощен. Но при всички положения 100 коня дизел с такъв вълтящ момент и динамични характеристики ще са като 130-140 коня бензин, при това с по-малък разход.
Не, сериозно, мотора е много добър, аз мисля следващата ми кола да е съвременен дизел.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|