|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
Колеги, дайте съвет ;-)
|
|
Автор | Paшo (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.04 09:29 |
|
Колата ми има неравномерна работа при ниски и средни обороти. При високи явно не е толкова осезаемо. Вчера закачих един хубав оборотомер и забелязах че стрелката играе някакви латино танци. Вързах оборотомера преди бобината на зеления кабел който идва от делкото. Та се чудя дали не е възможно комутатора или датчика на Хол да дават проблеми и оттам да идват този проблем. Интересното е че проблема го има и на газ и бензин. Колата е C16LZ ( Кадет ). Ще се радвам на всякакви идей и предложения. Лек и безавариен път на всички
| |
Тема
|
Re: Колеги, дайте съвет ;-)
[re: Paшo]
|
|
Автор | astra1.8nz (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.04 09:56 |
|
Комутатора ако е от него би трябвало да работи или да не работи, а за прекъсванията за Хол си прав но първо си виш кабелите свещите палец и капачка след дова хол.
| |
Тема
|
Няма спасение
[re: Paшo]
|
|
Автор |
Bat Jorko (BrightSide Jedi) |
Публикувано | 14.12.04 13:58 |
|
... но търсенето продължава!
За мене проблема е във "пропускането" на определени тактове запалването на сместа да се състои, при това не на всички цилиндри. Системата усеща липсата на ефективен такт и опитва да компенсира с увеличаване на оборотите.
Така ли изглежда при тебе, колега?
Не е капачки, палци, кабели, свещи, ламбда сонда и датчик за температурата на охл. течност. На стенд не се лови нищо.
Тези дни забелязвам, че особено сутрин на много студено и влажно (мъгла), играта на оборотите почти я няма.
Ако е датчика на Хол, как да се разбере това?
Редактирано от Bat Jorko на 14.12.04 14:01.
| |
Тема
|
Re: Няма спасение
[re: Bat Jorko]
|
|
Автор | astra1.8nz (Нерегистриран) |
Публикувано | 14.12.04 16:34 |
|
smenqsh s drug 4itav i probvash
| |
Тема
|
Да, същата история. НО!
[re: Bat Jorko]
|
|
Автор | Paшo (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.12.04 10:45 |
|
Най-интересното е че си направих цифров обортомер, калибрирах го по предписание на Неомонтана ( с генератор и осцилоскоп го мъчих ) и като го вързах на колата той полудя. Започна за показва някакви нереални стойности. Реших да сложа тестови стрелкови оборотомер ( много яка машинка, немска, мери до 3 000 оборота ). Тя показваше по реални стойности на оборотите, но играеха страшно много. Та от всичко видяно ме налегна мисълта че явно нещо ( преди бобината ) накъсва импулсите в някаква случайна зависимост ( нещо като прекъсване, ама неясно къде ) и това каза цифровия оборотомер да отчита повече обороти ( импулси към бобината ), а пък стрелковия да играе. Ще се радвам много ако някой може да каже каква е причината за този проблем, явно не само при мен. Сега съм решил да връзвам осцилоскопа да видя какво става с тия импулси
| |
Тема
|
комутатора
[re: Paшo]
|
|
Автор | aзo (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.12.04 13:30 |
|
Комутатора, имаи го предвид, защото не е вярно че или ще работи или няма, аз съм виждал на стенд "работещ" комутатор които не подаваше правилен сигнал или нещо такова, друг е въпроса ако ти си я водил вече.
| |
Тема
|
Аз я водих веднъж
[re: aзo]
|
|
Автор | Paшo (Нерегистриран) |
Публикувано | 15.12.04 17:15 |
|
в Булвария, ама там пича ( Ники ) мига на парцали, колата си гърмеше при форсиране и нищо конкретно не каза. Та в какво се изразява този проблем на комутатора. Да не е проблема някъде другаде,а аз да набивам пари за комутатори. Да не се окаже че комп-а си прави някакви шантави предварения и оттам идва целия проблем
| |
Тема
|
Re: Аз я водих веднъж
[re: Paшo]
|
|
Автор |
AstraMan (GSI maniak) |
Публикувано | 16.12.04 00:43 |
|
добра идея , пробвай задължително с друг Комп.
Мини да пробваш ако искаш - имам една торба, все някой ще стане.
Днес излекувах една Х16СЗ така... държеше на 2-3000 праен ход . Сега с новото ЕКУ пак подскачат бе деееба!!! През 10ина мин има някви смущения, като , че ли подскача и всеки път все повече и повече... човека каза , че и преди да се е преебе тотално го е правила същото това треперене... проблема е , че не е постоянно.... ще видиме колко ще изкара с тоя комп де...
успех, че следя и аз проблема
| |
Тема
|
Благодаря за предложението
[re: AstraMan]
|
|
Автор | Paшo (Нерегистриран) |
Публикувано | 16.12.04 09:39 |
|
ама дали ще можеш да намериш комп като за моя кенеф - C16 LZ, май има някакви разлики с C 16 NZ, не пасват баш
| |
|
Според мене целия този проблем, както се проявява при мене и при колегата Рашо, а сигурно и при немалко други, се дължи на нещо, което не попада често във списъка на "обичайните заподозрени".
Аз също си мислех за ЕКУ-то, най-вече за лоши контакти някъде, напр. искрене или моментна загуба на контакт, което да внася смущения и да кара ЕКУ-то да се шашка.
Отново щв споделя едно мое впечатление, което наблюдавам всеки път - когато подменя консуматив, като свещи, кабели, палец и капачка - винаги за около ден-два има "просветление", а после си почва пак старата песен.
При мене проблема не е толкова силно изразен, но смятам че това се дължи на доброто състояние на основните (обичайни) елементи - свещи, кабели, палец и капачка и т.н. Начина обаче по който се проявява е винаги един и същ, и когато проблема отсъства, просто НЕ СЕ УСЕЩА, че на този автомобил двигателя му работи, както на празен ход, така и на високи обороти! Единствено само се чува!
Обявил съм джихад на два проблема - вибрацията на 110 и на този. Вибрацията на 110 я ПРЕБОРИХ, не съм се похвалил, защото събирам още малко наблюдения.
Остава сега и този проблем!
АстраМан-е, ще ти звънна по телефона да питам дали нямаш ЕКУ за моя мотор, и ако не е проблем да пробваме.
Успех на всички!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|