Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:49 17.05.24 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Колеги, дайте съвет ;-)нови  
АвторPaшo (Нерегистриран)
Публикувано14.12.04 09:29



Колата ми има неравномерна работа при ниски и средни обороти. При високи явно не е толкова осезаемо. Вчера закачих един хубав оборотомер и забелязах че стрелката играе някакви латино танци. Вързах оборотомера преди бобината на зеления кабел който идва от делкото. Та се чудя дали не е възможно комутатора или датчика на Хол да дават проблеми и оттам да идват този проблем. Интересното е че проблема го има и на газ и бензин. Колата е C16LZ ( Кадет ). Ще се радвам на всякакви идей и предложения. Лек и безавариен път на всички



Тема Re: Колеги, дайте съвет ;-)нови [re: Paшo]  
Авторastra1.8nz (Нерегистриран)
Публикувано14.12.04 09:56



Комутатора ако е от него би трябвало да работи или да не работи, а за прекъсванията за Хол си прав но първо си виш кабелите свещите палец и капачка след дова хол.



Тема Няма спасениенови [re: Paшo]  
Автор Bat Jorko (BrightSide Jedi)
Публикувано14.12.04 13:58



... но търсенето продължава!

За мене проблема е във "пропускането" на определени тактове запалването на сместа да се състои, при това не на всички цилиндри. Системата усеща липсата на ефективен такт и опитва да компенсира с увеличаване на оборотите.

Така ли изглежда при тебе, колега?

Не е капачки, палци, кабели, свещи, ламбда сонда и датчик за температурата на охл. течност. На стенд не се лови нищо.

Тези дни забелязвам, че особено сутрин на много студено и влажно (мъгла), играта на оборотите почти я няма.

Ако е датчика на Хол, как да се разбере това?

Редактирано от Bat Jorko на 14.12.04 14:01.



Тема Re: Няма спасениенови [re: Bat Jorko]  
Авторastra1.8nz (Нерегистриран)
Публикувано14.12.04 16:34



smenqsh s drug 4itav i probvash



Тема Да, същата история. НО!нови [re: Bat Jorko]  
АвторPaшo (Нерегистриран)
Публикувано15.12.04 10:45



Най-интересното е че си направих цифров обортомер, калибрирах го по предписание на Неомонтана ( с генератор и осцилоскоп го мъчих ) и като го вързах на колата той полудя. Започна за показва някакви нереални стойности. Реших да сложа тестови стрелкови оборотомер ( много яка машинка, немска, мери до 3 000 оборота ). Тя показваше по реални стойности на оборотите, но играеха страшно много. Та от всичко видяно ме налегна мисълта че явно нещо ( преди бобината ) накъсва импулсите в някаква случайна зависимост ( нещо като прекъсване, ама неясно къде ) и това каза цифровия оборотомер да отчита повече обороти ( импулси към бобината ), а пък стрелковия да играе. Ще се радвам много ако някой може да каже каква е причината за този проблем, явно не само при мен. Сега съм решил да връзвам осцилоскопа да видя какво става с тия импулси



Тема комутаторанови [re: Paшo]  
Авторaзo (Нерегистриран)
Публикувано15.12.04 13:30



Комутатора, имаи го предвид, защото не е вярно че или ще работи или няма, аз съм виждал на стенд "работещ" комутатор които не подаваше правилен сигнал или нещо такова, друг е въпроса ако ти си я водил вече.



Тема Аз я водих веднъжнови [re: aзo]  
АвторPaшo (Нерегистриран)
Публикувано15.12.04 17:15



в Булвария, ама там пича ( Ники ) мига на парцали, колата си гърмеше при форсиране и нищо конкретно не каза. Та в какво се изразява този проблем на комутатора. Да не е проблема някъде другаде,а аз да набивам пари за комутатори. Да не се окаже че комп-а си прави някакви шантави предварения и оттам идва целия проблем



Тема Re: Аз я водих веднъж [re: Paшo]  
Автор AstraMan (GSI maniak)
Публикувано16.12.04 00:43



добра идея , пробвай задължително с друг Комп.

Мини да пробваш ако искаш - имам една торба, все някой ще стане.

Днес излекувах една Х16СЗ така... държеше на 2-3000 праен ход . Сега с новото ЕКУ пак подскачат бе деееба!!! През 10ина мин има някви смущения, като , че ли подскача и всеки път все повече и повече... човека каза , че и преди да се е преебе тотално го е правила същото това треперене... проблема е , че не е постоянно.... ще видиме колко ще изкара с тоя комп де...

успех, че следя и аз проблема



Тема Благодаря за предложениетонови [re: AstraMan]  
АвторPaшo (Нерегистриран)
Публикувано16.12.04 09:39



ама дали ще можеш да намериш комп като за моя кенеф - C16 LZ, май има някакви разлики с C 16 NZ, не пасват баш



Тема Обръча се стеснява! [re: AstraMan]  
Автор Bat Jorko (BrightSide Jedi)
Публикувано16.12.04 12:22



Според мене целия този проблем, както се проявява при мене и при колегата Рашо, а сигурно и при немалко други, се дължи на нещо, което не попада често във списъка на "обичайните заподозрени".

Аз също си мислех за ЕКУ-то, най-вече за лоши контакти някъде, напр. искрене или моментна загуба на контакт, което да внася смущения и да кара ЕКУ-то да се шашка.

Отново щв споделя едно мое впечатление, което наблюдавам всеки път - когато подменя консуматив, като свещи, кабели, палец и капачка - винаги за около ден-два има "просветление", а после си почва пак старата песен.

При мене проблема не е толкова силно изразен, но смятам че това се дължи на доброто състояние на основните (обичайни) елементи - свещи, кабели, палец и капачка и т.н. Начина обаче по който се проявява е винаги един и същ, и когато проблема отсъства, просто НЕ СЕ УСЕЩА, че на този автомобил двигателя му работи, както на празен ход, така и на високи обороти! Единствено само се чува!

Обявил съм джихад на два проблема - вибрацията на 110 и на този. Вибрацията на 110 я ПРЕБОРИХ, не съм се похвалил, защото събирам още малко наблюдения.

Остава сега и този проблем!

АстраМан-е, ще ти звънна по телефона да питам дали нямаш ЕКУ за моя мотор, и ако не е проблем да пробваме.

Успех на всички!




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.