|
|
|
Тема
|
парно-кадет
|
|
| Автор | seedorf (Нерегистриран) |
| Публикувано | 01.12.04 22:18 |
|
|
здравеите! не6то се прецака парното.колата и загряла до 90 градуса а от парното духа студено.
някои има ли идае 6то така? БЛАГОДАРЯ!
| |
|
Тема
|
Re: парно-кадет
[re: seedorf]
|
|
| Автор | Bimbo (Нерегистриран) |
| Публикувано | 02.12.04 12:32 |
|
|
Да не ти се е скъсало или откачило жилото колега и клапата да не отваря топлия въздух да влиза в купето
| |
|
Тема
|
Re: парно-кадет
[re: Bimbo]
|
|
| Автор | astra1.8nz (Нерегистриран) |
| Публикувано | 02.12.04 12:35 |
|
|
ako ima golemi zagubi na voda parnoto otkazva da raboti
| |
|
|
|
И аз залагам на жилото... Има една пластмасария дето се чупи лесно.
Връзва се със свинска опашка (кабелна превръзка) и газ! Аз съм така...
Намира се точно зад лостчето, което е за топло студено. Трудно се обяснява - трябва да го видиш.
Може да се върже и без да се сваля таблото, но се напипва с ръка откаченото жило, когато не работи, при монтирано табло.
| |
|
Тема
|
Re: парно-кадет
[re: imitev]
|
|
| Автор | seedorf (Нерегистриран) |
| Публикувано | 02.12.04 18:21 |
|
|
i az mislq 4e e ot jiloto.no ne mi e ostanalo vreme da go pogledna na spokoistvie.
a ina4e cqloto li tablo trqbva da se svalq ili samo tam tia gluposti deto sa kop4etata. da nqma nakoq tankost pri svalqneto 4e 6e se nervq i 6e zema da izpo4upq vsi4ko .
skoro trqbav da go pogledan,4e ......ZIMA IDE!
BLAGODARQ,I LEKA PAT NA VSI4KI!!!
| |
|
Тема
|
Re: парно-кадет
[re: seedorf]
|
|
| Автор |
-Az- (Самият Аз! :-)) |
| Публикувано | 04.12.04 17:43 |
|
|
Значи и на мойто Kadett по същия начин се счупи пластмаската на жилото.
Бях го вързал с тел, ама пак се прецака, и сега, от поне 4 години си го регулирам с ръка - много е лесно, и дори по прецизно отколкото с копчето.
Веднъж напипаш ли го жилото къде е, (а то лесно се напипва) няма да имаш проблеми с намирането. Значи, навеждаш се напред, и бъркаш зад колонката откъм теб (откъм шофьора). Жилото е най-близкото до теб, на опипване ще го познаеш по това, че е по-твърдо от кабел. А вероятно ще можеш и да го видиш - много е близко. Значи, като дръпнеш докрай към теб, парното е докрай на топло, а като го бутнеш напред - към двигателя, спираш парното. Има си и всякакви междинни положения.
Звучи трудно, но всъшност е по-лесно дори от отварянето на капачката за резервоара. Не ти трябва разглобяване, не ти трябва поправяне.
Явно това е доста чест проблем при кадетите, защото когато миналата зима колата ми беше на ремонт, светнах поне двама-трима таксиджии на този трик, и ми бяха много благодарни. Единият дори не ми взе парите. 
| |
|
|
|
|