Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:21 15.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Тема парно-кадетнови  
Авторseedorf (Нерегистриран)
Публикувано01.12.04 22:18



здравеите! не6то се прецака парното.колата и загряла до 90 градуса а от парното духа студено.
някои има ли идае 6то така? БЛАГОДАРЯ!



Тема Re: парно-кадетнови [re: seedorf]  
АвторBimbo (Нерегистриран)
Публикувано02.12.04 12:32



Да не ти се е скъсало или откачило жилото колега и клапата да не отваря топлия въздух да влиза в купето



Тема Re: парно-кадет [re: Bimbo]  
Авторastra1.8nz (Нерегистриран)
Публикувано02.12.04 12:35



ako ima golemi zagubi na voda parnoto otkazva da raboti



Тема Re: парно-кадетнови [re: astra1.8nz]  
Автор imitevМодератор (питомен OpelFan)
Публикувано02.12.04 16:13



И аз залагам на жилото... Има една пластмасария дето се чупи лесно.

Връзва се със свинска опашка (кабелна превръзка) и газ! Аз съм така...

Намира се точно зад лостчето, което е за топло студено. Трудно се обяснява - трябва да го видиш.

Може да се върже и без да се сваля таблото, но се напипва с ръка откаченото жило, когато не работи, при монтирано табло.




Тема Re: парно-кадетнови [re: imitev]  
Авторseedorf (Нерегистриран)
Публикувано02.12.04 18:21



i az mislq 4e e ot jiloto.no ne mi e ostanalo vreme da go pogledna na spokoistvie.
a ina4e cqloto li tablo trqbva da se svalq ili samo tam tia gluposti deto sa kop4etata. da nqma nakoq tankost pri svalqneto 4e 6e se nervq i 6e zema da izpo4upq vsi4ko.

skoro trqbav da go pogledan,4e ......ZIMA IDE!
BLAGODARQ,I LEKA PAT NA VSI4KI!!!



Тема Re: парно-кадетнови [re: seedorf]  
Автор -Az- (Самият Аз! :-))
Публикувано04.12.04 17:43



Значи и на мойто Kadett по същия начин се счупи пластмаската на жилото.
Бях го вързал с тел, ама пак се прецака, и сега, от поне 4 години си го регулирам с ръка - много е лесно, и дори по прецизно отколкото с копчето.
Веднъж напипаш ли го жилото къде е, (а то лесно се напипва) няма да имаш проблеми с намирането. Значи, навеждаш се напред, и бъркаш зад колонката откъм теб (откъм шофьора). Жилото е най-близкото до теб, на опипване ще го познаеш по това, че е по-твърдо от кабел. А вероятно ще можеш и да го видиш - много е близко. Значи, като дръпнеш докрай към теб, парното е докрай на топло, а като го бутнеш напред - към двигателя, спираш парното. Има си и всякакви междинни положения.

Звучи трудно, но всъшност е по-лесно дори от отварянето на капачката за резервоара. Не ти трябва разглобяване, не ти трябва поправяне.

Явно това е доста чест проблем при кадетите, защото когато миналата зима колата ми беше на ремонт, светнах поне двама-трима таксиджии на този трик, и ми бяха много благодарни. Единият дори не ми взе парите.




*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.