|
Тема
|
vectraC16NZ vs Megane1.9TDi
|
|
Автор | vectraman (Нерегистриран) |
Публикувано | 11.07.04 23:58 |
|
Здравейте, колеги. Един приятел има рено меган 1.9 турбодизел интеркулер. Колата му е на 20000., Купи си я чисто нова и я кара за такси. Та той иска да се бягаме той и моята вектра А C16NZ. Та според вас аз имам ли шансове срещу него като се има предвид, че неговата е на 20 000 а моята на 200 000, а и моя двигател доста по-слаб, но от друга страна е бензин и аз си мисля че на къса отсечка мога да го бия. Моля кажете си мнението , за да не ставам за смях.
| |
|
Имаи впедвид , че рената са смного къси малки предавки и много бързо се налага да ги сменяш ... тъй че ако поизцедиш 2 ра може и да го дръпнеш на къса отсечка , а за дълго незнам , но съм почти сигурен , че ако го пържи качествено тоз Меган най - малко няма да финишира с толко масло , с колкото е тръгнал
Ни мъ глей че съм кат фафла в раминиете знам фатки
| |
|
ще те бие с много модерният дизел е много силен...
точно вчера чипнах едно Голфче ТДИ Помпа-дюза 115 (серийно) , 150 след тунинга. на теста по Цариградско мога да твърдя , че не беше по-зле от Астра 150кс....даже на старта....абе лудница
Почнах и аз да се замислям за едно ТДИ
| |
|
Ееелеее пич.
Вектрамен-а се чудеше(и се съмяваше в колата си), но ти пък се изказа толкова неподготвен, че мога само да ти се смея.
ТДизела ще го ПРЕСКОЧИ. Буквално. Няма място за чудене и няма смисъл от обяснение. Мога само да изтъквам плюсове за ТДизелите спрямо бензините.
Ходи се пробвай, но знай че ще искаш да си купиш печка след това.:)
Лек и безавариен път на всички.
| |
|
Ко толко фукате тия печки при положение , че единственото му предимство е , че е НОВ всичко останало е недостатък ФРЕНСКИ АВТМОБИЛ ДИЗЕЛ хахахаха
Астра не говоря на изуст , а и ти можеш да се поразровиш из нета и да провеиш изискванията на ЕВРО4 и ще ти стане ясно , защо новите коли вървят като хората само м/у 3500 и 4000 об/мин , а за френските коли ако не е подготвена спец. за състезание .... ич не ми го фали
Ни мъ глей че съм кат фафла в раминиете знам фатки
| |
Тема
|
Re: nepitai dyrto a patilo
[re: The Best FORMAN]
|
|
Автор | astra1.8nz (Нерегистриран) |
Публикувано | 12.07.04 10:35 |
|
moita astra 1.8 90 umre magareta vs astra 1.7TDI 97g. sedan. abe nadbqgah ia ama da ti kaja 4e do 70-80 km/h varvi s mene posle malko dobre se predstavq so 120 i do tam posle az izlitam.
| |
|
Lele karam Skoda Fabia 19 TDI pompa duza slujebna neveroqtna e ve4e e na
75000km, uskorenieto i pri 160km/h e kakto pri 120 :)))))
koito ne verva 6te go povozq:)))))
i kolko izleze tuninga na tozi golf , ako eventualno 6efa dade pari da iq tuningovame :)))
Задна .... 130
| |
Тема
|
Re: nepitai dyrto a patilo
[re: astra1.8nz]
|
|
Автор |
vkanev (Vectra C18NZ) |
Публикувано | 12.07.04 12:40 |
|
Забелязвам, че над 100км/ч дългите скорости + 1.8 двигателя (всъшност от други нямам набюдения..) са доста силни. Вчера с едно рено на 2-3 светофара тръгвахме по-рязко и до 100 някъде реното вървеше повече (сигурно защото е и по-леко - 2 врати). Но където имах възможност да вдигна над 100 реното изоставаше.
| |
|
е значи ти знаеш за какво говоря. Аз направо бях шокиран. После си спомних как един Голф4 ТДИ 150 фабрик би Корса с 2000 16 мотор..... е , вярно той е 4х4 , но пък Корсата е малко по-лека...
Иначе в момента цената за Помпа-дюзата е 480лв с монтажа (има 10% намаление и безплатен монтаж за всички ТДИта). Човека много пътува и постоянно ми дава "отчет" за поведението на колата. Разхода му бил паднал с 0,7 литра на 100 , но карал сега постоянно на Климатик....та така...
| |
|
|
|
|