|
Тема
|
Съединител Астра F
|
|
| Автор | _KlD_ (Нерегистриран) |
| Публикувано | 06.07.04 10:01 |
|
|
Здравейте, имам едно питане. Октомври 2003 сменях лагер и феродов диск на съединителя. Стария лагер беше запекъл и виеше. Оттогава съм изминал 20000 км и отново се появи същия шум от лагера на съединителя. Некадърно е сложен новия или... Не ми се вярва на всеки 20К км да трябва да се сменя. В последно време имам чувството, че и съединителя почна да буксува от време на време. При рязко ускоряване в един момент колата спира да набира и се усеща само как се повишават оборотите на двигателя.
Някой да се е сблъсквал с подобен проблем?
|
|
|
|
|
tria ti e iasno che vsichko koeto kupuvash va BG e vtoro kachestvo i ne me uchudva che se e skapal tolko burzo
Ни мъ глей че съм кат фафла в раминиете знам фатки 
|
|
|
|
|
Абе то е ясно, че ще прежаля 40 лева и ще си купя нов лагер. Мисълта ми беше има ли някаква техническа причина да се скапе толкова бързо или всичко е до качествена смяна и до качествен лагер.
On the eighth day God started debuggin'
|
|
|
Тема
|
Re: Съединител Астра F
[re: _KlD_]
|
|
| Автор | Lamer (Нерегистриран) |
| Публикувано | 06.07.04 17:09 |
|
|
Tehnicheskata prichina e slednata: KOgato smenqha moq disk barabar s vishcko, popitah dali e originalen. Majstora mi kaza: ako izdyrji 16K znachi e hubav :)
|
|
|
Тема
|
Re: Съединител Астра F
[re: Lamer]
|
|
| Автор |
_KlD_ (талант) |
| Публикувано | 06.07.04 17:16 |
|
|
Мдаа, успокоих се . Явно ще го потърпя още малко и ще ходя да ми сложат нов и да го потъркалям и него 20к км и да го сменям пак.
On the eighth day God started debuggin'
|
|
|
Тема
|
Два безплатни съвета...
[re: _KlD_]
|
|
| Автор |
porcaro (виждам всичко) |
| Публикувано | 06.07.04 18:52 |
|
|
1. Като сменя феродовия погледна ли си притискателния?
2. Не си прави експерименти - ако смяташ да я караш тая кола още няколко години, вземи си сложи един що годе оригинален феродов диск и ще забравиш за проблема, дори да караш яко.
Е, има го и твоя вариант, ама нали се сещаш, че при всяка смяна плащаш и труда на майстора, а той не е за пренебрегване .
Истината е, че веднъж почнеш ли да сменяш, няма спиране...
  Редактирано от porcaro на 06.07.04 18:54.
|
|
|
Тема
|
така става защото...
[re: _KlD_]
|
|
| Автор |
AstraMan (GSI maniak) |
| Публикувано | 06.07.04 19:38 |
|
|
... трябва винаги да се сменя цял комплект И не да се гледа най-евтиното , а най-скъпото
|
|
|
Тема
|
Re: така става защото... не винаги
[re: AstraMan]
|
|
| Автор | astra1.8nz (Нерегистриран) |
| Публикувано | 06.07.04 21:36 |
|
|
na vectrata slojih syedinitel za 70lv. kakyfto imashe na magazina ve4e e na 25 000km bez problem vyrvi. kolata e U4EBNA postoiano spri trygni 1-va 2-ra syedinitela ne e mrydnal nego znam kakva marka e.
|
|
|
Тема
|
Брей какъв е този съединител за 70 лева?
[re: astra1.8nz]
|
|
| Автор | koцe (Нерегистриран) |
| Публикувано | 07.07.04 09:32 |
|
|
Голяма евтиния ми се струва.
Или може би нямаш предвид цял съединител.
Щото примерно SACH съединител за по-малко от 200 лева не може да се намери и 50 лева труд.
Та за 70 лева трябва да е от картон.
Де да знам де не разбирам много. Дано си го караш много време и километри.
|
|
|
Тема
|
Re: така става защото...
[re: AstraMan]
|
|
| Автор |
_KlD_ (талант) |
| Публикувано | 07.07.04 09:35 |
|
|
Когато го сменях, смених лагер + феродов диск, 42 лв. за лагер и 126 лв за диск. не смених притискателния, той беше някъде към 120-130 лв. Не знам каква марка е честно казано и дали е оригинален или не.
On the eighth day God started debuggin'
|
|