Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 09:10 02.11.25 
Автомобили
   >> Opel
*Кратък преглед

Тема Аиде пак! - проблеми 2нови  
Автор AstraGSi (Calibra C20XET)
Публикувано25.03.04 19:41



Колеги днес си направих един експеримент който ме озадачи....
Не е ли нормално ако се откачи ламбда сондата от кулпунга при запалване на двигателя жълтата лампичка да свети и при проверка би трябвало да даде код 13 или 38, 39
Тъй като при мен нищо не показва при запалване на двигателя започвам да си мисля че при мен съвсем всичко е объркано по електриките.... най вероятно ламбдата да е свързана на късо по някъв начин или нещо такова ...

И след тия проблеми с осветлението .... просто нещо ми призлява ...

Opel Power BG

Редактирано от AstraGSi на 25.03.04 20:07.



Тема Re: Аиде пак! - проблеми 2нови [re: AstraGSi]  
Автор Mr.G (C20XE)
Публикувано25.03.04 22:55



Аз също си правих този експеримент и лампичката светна чак след два дни каране, така че споко всичко си е наред.



Тема Re:При мен е подобнонови [re: Mr.G]  
Автор PeteRHR (C18NZ)
Публикувано26.03.04 10:13



При мен беше подобно. Когато си слагах емулатор на ламда сондата (за каране на газ) си поиграх малко да проверя какви стойности дава ламдата и лампата не светна, а колата я палих и гасих няколко пъти. Но тогава тя не успя да загрее до работна температура и може и това да е причината.
Нали при студен двигател ЕКУ-то не взима под внимание ламдата?



Тема Zavisi ot lambdata [re: PeteRHR]  
АвторRadioDJ (Нерегистриран)
Публикувано26.03.04 12:51



Na monoinjectionite do 1995g. masovo se slagat lambdi s edna jica(signal) i togava lambdata raboti sled zagriavane do 250-300grad C. vatre v izh. kolektor. т.е при достигане работна темп. В този слу4аи еку-то не взима под внимание сигнала до загряване на двг.то

Na niakoi Opeli ( вси4ки 16 клап.и модели след 1996г.)se slaga Lambda s 3- 4 kabela. Tова е защото ламбдата има вътре малки реотан4ета, които я награяват за 2-3 мин след запалване на двг. то и по4ва да дава сигнал към еку-то.



Тема Re: Размисли върху ламбдатанови [re: RadioDJ]  
Автор AstraGSi (Calibra C20XET)
Публикувано26.03.04 15:25



Ми днес карах главно без ламбда ... по едно време я закачих де ... но както и да е ....
Карах и горе долу като загря двигателя на почти 90 градуса и жълтото светна че съм освидетелстван с жълта книжка ...
Интересното е че вчера я откачих при вече загрял двигател ... и тя не светеше

та дали пък да не е вързана да се включи след определено време работещ двигател
Което пък би обяснило защо като ми придърпва и като загася двигателя и го запаля на ново вече не придърпва .... което ще да рече че съм за нова сонда предполагам

Opel Power BG


Тема Re: Аиде пак! - проблеми 2нови [re: AstraGSi]  
АвторvladoGSl (Нерегистриран)
Публикувано26.03.04 15:59



Имал съм няколко случая,когато става така.Отговорът е много прост-самият компютър е кодоран да работи без л.сонда!!!.....Никакъв проблем просто е зададена една средна стойност за изгорелите газове(че всичко е на ред) и колата си бръсне както трябва.



Тема Re: Zavisi ot lambdataнови [re: RadioDJ]  
АвторHB (Нерегистриран)
Публикувано26.03.04 18:07



Ха мерси за инфото!
А бе меря си я мойта 2 пъти и 2-3 минути след като запаля дава "резултати".Все още добри за щастие.
Иначе е с 3 кабела (C20XE '91).



Тема Re: Аиде пак! - проблеми 2нови [re: AstraGSi]  
Автор bobopich (Calibra C20XE)
Публикувано26.03.04 22:13



В една предна тема някой беша дал линк към руски сайт и там имаше точно обясено как се тества ламбдата и дори имаше схема за елементарен тест. Ама са немога да се сетя в коя тема беше.

Спирачка ??? Аз такъв педал имам ли в колата ???


Тема Re: Аиде пак! - проблеми 2нови [re: bobopich]  
Автор vkanev (Vectra C18NZ)
Публикувано27.03.04 08:29



предполагам, че тука е било http://www.opel.auto.ru/FAQ/injection/



Тема Re: Аиде пак! - проблеми 2нови [re: AstraGSi]  
Автор Ascona83 (бедствие !!!)
Публикувано27.03.04 11:35



Здравейте колеги,
На мойта кола няма ламбда сонда, въпреки че е многотчкова инжекция!!!
Значи според мен и да има и да няма ламбда докато мотора е студен компютъра подава допълнително гориво до достигането на определена температура, като количеството се определяа от температурата на входящия въздух. Целта е да има стабилна работа на около 1000 оборот, колата не е особенно пъргава и гори като два малки танка!!! След като позагрее мотора и компютъра се убеди че колата може да работи с по-малко гориво изключва допълнителното гориво и започва да се съобразява с информацията от сондата, за да направи възможно най-добрата гориво-въздушна смес, което води до нисък разход и повече мощ. При мойта кола тъй като няма ламбда контрол горивото си се излива докато не достигна 80 градуса с след достигането им в ЕКУ са заложени някакви параметри които се следят без огледа на изгорелите газове, което води до повишен разход.
По-модерния подход разбира се е с ламбда контрол, но все пак не забравяйте че има и авариен режим в който колата може да се движи без доста от системите.

Наведи главата защото прелитам ниско с асконата !!!



*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.