|
|
|
Тема
|
Чероки или Витара
|
|
| Автор |
investment (непознат) |
| Публикувано | 30.08.05 10:44 |
|
|
Мен лично повече ми харесва Черокито, и още повече ако е дизелов мотор. Но разбрах, че там вариантите са два, единият е 2.1ТД на Рено, а другият е 2.5ТД, но какъв е незнам. На другият полюс са Витарите, защото те май са само бензинови. А като ги следам май нямат голяма разлика в цените, като изключим, че предлагането на Витарите е 10 пъти по-голямо. Та очаквам, да чуя малко мнения кой е по-добрия джип?
| |
|
Тема
|
Re: Чероки или Витара
[re: investment]
|
|
| Автор | Pajero (Нерегистриран) |
| Публикувано | 30.08.05 20:05 |
|
|
По-изгнило нещо от 10-годишна Витара е само може би 15-годишен Опел. Това им е най-големия недостатък. Черокито е друга класа, но според мен е за предпочитане, нищо че офроудърите го недолюбват
| |
|
|
|
И на мен Чероките ми харесва повече, но ме притеснява поддръжката. Все пак е америнска машина, и частите сигурно са цифри. А и колкото и да е запазено, я каре ще разбие, я предница, я някой амортисьор.
| |
|
Тема
|
Re: Чероки или Витара
[re: investment]
|
|
| Автор | xj (Нерегистриран) |
| Публикувано | 31.08.05 14:45 |
|
|
Имам едно дизелово Cherokee продаване. Ако имате интерес пишете на dr_igeorgiev@yahoo.com
| |
|
|
|
Малко странно сравнение...
Както и да е.
Чирокито е голяма гробница, особено с тоя френски мотор. С италианския е още по-зле де...
Като комфорт и вътрешен обем бие Витарата, но във всичко останало Витарата е много по-добра, по-надеждна и безпроблемна.
Аз също обичам дизелите, но винаги бих взел Витара бензин, пред Чироки дизел.
А ти явно ще вземеш Чироки, но след време си спомни какво съм ти казал.
Сега се сетих за една снимка от това лято.
Я гледай с нашата Витарка 1,6 16v какво правя :
Само Дизел
| |
|
|
|
Имат дизел Витарите... 1.9 мисля 4е съ6то е на Рено.
| |
|
Тема
|
Re: Чероки или Витара
[re: off-road]
|
|
| Автор |
DlNl () |
| Публикувано | 19.09.05 10:48 |
|
|
Vitarata ima ne samo 1,9D ima i 2,0 turbo dizelov motor koito si e napalno japan i e nai dobria! Tova e RF i RS motori! Pri grandovete gi ima poveche!
4ao
DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!
| |
|
Тема
|
Re: При Грандовете ...
[re: DlNl]
|
|
| Автор |
Bushman (maYJor) |
| Публикувано | 19.09.05 14:11 |
|
|
има повече - какво? Дизелови двигатели? Не е ли само един - 3.1? Или говориш за разнообразие от двигатели изобщо? Пак не много богат изборът - редовият шестак 4.0 и V8 - 5.2, 5.9... Други да се сеща някой? И за раздатки се сещам само две NP 231 и 242, ако не се лъжа...
Иначе по въпроса - значи говорим за Витарка и Чероки на приблизително еднаква цена и години, нали така? Ако сметнем екплоатационните разходи, мисля че бензиновата Витара на газ излиза по-евтина /за каране/ от дизелово Чероки. Турбо-дизелът на Рено не е много калпав и е евтин за ртемонт, но си е малък за тази тежка машина и под 8 на 100 няма сваляне, даже може да говорим и за 10. Точно толкова газ ще изгори Витарата с АГУ, но цената е с 60 стотинки надолу, значи приблизително 6 лева на 100км. икономия, 600 за 10 000 - и АГУ-то ти се изплаща двойно само за една година.
После аз лично имам малко неприятни спомени от мостовете, карданите и раздатката на моя Ренглър, а те са същите и на Черокито. С две думи - за истински офроуд и двете на стават, а за каране по пътищата Витарата определено я предпочитам. Та аз гласувам за нея.
The storm is coming...
| |
|
|
|
|