Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:11 28.04.24 
Автомобили
   >> Off-road
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема WV Golf sinhroнови  
АвторTRANSPORTlOR (Нерегистриран)
Публикувано22.04.05 09:27



Абе аре да поговорим за Golf sinhro май го няама в форума няакой моге ли да сподели опит в офроуда и според вас по проходим ли е от Нивата
че един френд ме базика а аз с нивата сам минал през доста калпави местенца



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DlNl ()
Публикувано22.04.05 11:39



Тва е малко като да сравняваш кое е по бързо кътъра или мулето, но сепак мисла че ти там дет минеш с нивата без проблем оня ще се почуди дали да нагази като имам предвид частите и кое как се прай пак и нивата се е доказала като "джип" за който нети пука
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано30.04.05 18:32



Не знам колко тук сички сте специялисти но спорет мен няма какво да сравнявате тези две машини.
Защо Голф синхро го водите джип?
Това е същото да водя субаро импреза за джип!На тези коли 4х4 е вкарано единствено с цел по голяма стабилност!Всеки който си мисли че като кара VW COUNTRY е нещо повече от кола!Същото нещо си е с другите подобия на джипове!Не случайно колите са разделени от SUV-овете!
А пък нивата си се е доказала не веднъж!Затова няма място за спор!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DJ_DAVEL]  
Автор tsvetan_yaz (новак)
Публикувано02.05.05 11:21



Тая "Пича вашка" леко да не мине от там кадето ще мине Нивата!!!



Тема Re: Синхро или Кънтри?нови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор Bushman (maYJor)
Публикувано03.05.05 12:44



Синхро-то само по себе си не може да превърне Голфа в SUV, а и едва ли има такива претенции... Както и Ауди Куатро, МВ 4-матик, БМВ ix, повечето Субара и доста други, това си е лека кола, на която /понякога/ въртят 4-те колела. Освен по-добра устойчивост, това дава и някаква проходимост, но в никакъв случай не превръща колата във всъдеход, нали така?

Ако става въпрос за Голф Кънтри - виждал съм такива наточени, с роулбари, прагове и халогени и най-важното - доста вдигнати. Увеличеният клиренс, съчетан с независимото окачване отпред и сравнително малкото тегло, вероятно правят колата достатъчно проходима. Нямам лични впечатления, но мисля, че при еднакви гуми такова едно Кънтри може да конкурира Нивата на проходимост. Не се сещам за никакво предимство, което да прави Нивата по-проходима от един Голф Кънтри, със същите гуми и клиренс, разбира се.

The storm is coming...


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
АвторTRANSPORTlOR (Нерегистриран)
Публикувано03.05.05 16:45



Бе и аз като проьодимост не го знам но с НИВАТА макар 4е ми хар4и 20 на 100
сам преминал доста от4айващп препятствия и джипове като troper uaz469 frontera сам ги слагал в малкото джоп4е но това е друга тема,апак просто за тоя голф няамаь никакжо инфо



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано03.05.05 17:33



Хорица как ще сравнявате Голф Кънтри с нива бе!Един бил клиренса то ако беше само до клиренс значи всяко такова извращение на "МЛАД КОНСТРУКТОР" из градовете може да е джип!
Някой да е видял из блатата да обикалят с кънтри?Казвате извесна проходимост!Да така е но само като завали сняг и да може да се спаси поне малко по уличките с него!А не да си боксува като другите!

А TRANSPORTlOR браво че си успял да минеш там кадето уаз не минава!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DJ_DAVEL]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано04.05.05 16:45



Давеле,
успокой се малко!.. :) Голф Кънтри никак не е извращение, напротив, това, за което е замислена колата си е ОК. Не забравяй, че рамата на Кънтри-то е дело на Daimler Steyr Puch, сега Magna Steyr, които не са пропуснати като партньори от НИКОЙ сериозен 4х4 производител, поне в Европа.

За Стефан:
Стефане, за две неща бих те коригирал:
1) Да не бъркаме куатрото (торсен дифенренциал) при Ауди със всички останали. Торсен-а си е уникален за мен самоблокиращ се дифенрециал, всички други ти поне знаеш как работят. А, и Субару също.

2) Не можеш да сравняваш Голф-а с Нивата. И при двете един от поне няколкото слаби момента са моторите. Но Нивата има клиренс от 22см. със заводски гуми, Голф-а определено не; Нивата е перманентно 4х4, има понижаващи (колко работят като такива друг въпрос), Голф-а не; Нивата има блокаж на междуосевия диференциал, Голфа въобще е далече от такъв.

Карал съм и двете. Голф-а за мен е за разходки около Говедарци, около язовирите в Родопите и бързо стигане от София до Рибарица. Ама с тази виско-муфа, определено не може да се ползва за нищо по-сериозно. Кажи ми какъв е ефекта от активирането на задния мост ( и то в проценти далеч под 50% от задвижването) чак след като предния е превъртял? За мен Кънтри-то щеше да е ПЕРФЕКТЕН ако беше с 1.9д на фолксваген и торсен (куатро) като при Ауди. Да, ама тогава цената със сигурност ще е съвсем друга, тя не е и никак малка и в момента..

Нивата е доста проходима, защото е лека. От което за мен следва, че е удачна за офроуд, но не такъв в продължителни тежки условия. Иначе за дълбока кал и т.н. - да. Това, което аз не харесвам в нея, както и при Уаз-а е, че трябва да ги държиш постоянно във високи обороти за да имаш въртящ момент. Всичко това при дизела никак не е нужно.. :) Но все пак целта оправдава средствата. За България е ясно на всички, че е предпочитан избор поради куп причини, една от които е цена.. :)



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: yaro]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано04.05.05 17:53



Браво за точното мнение!До някаде не бях прав и аз защото веднага като чух ГОЛФ КЪНТРИ и го отписах.Ако знаете руснаците бяха направили москвич 407 който е 4х4!Сичко е базирано на шаси от Газ-69!
Вярно има огромна разлика в двете но мисля че първо като се види от годините до електрониката в едното!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема yaroнови [re: DJ_DAVEL]  
Автор DlNl ()
Публикувано04.05.05 22:08



Добър отговор само неразбрах е тва кво ше значи
"Нивата е перманентно 4х4, има понижаващи (колко работят като такива друг въпрос), Голф-а не; Нивата има блокаж на междуосевия диференциал, Голфа въобще е далече от такъв"
Какаф блукаж има нивата тиа е с постоянно зацепен и преден и заден мост като предниа може да се отдели от вартенето на мотора чрез раздатката но това не е блукаж!
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!



Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.