Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 11:50 17.06.24 
Автомобили
   >> Off-road
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема WV Golf sinhro  
АвторTRANSPORTlOR (Нерегистриран)
Публикувано22.04.05 09:27



Абе аре да поговорим за Golf sinhro май го няама в форума няакой моге ли да сподели опит в офроуда и според вас по проходим ли е от Нивата
че един френд ме базика а аз с нивата сам минал през доста калпави местенца



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DlNl ()
Публикувано22.04.05 11:39



Тва е малко като да сравняваш кое е по бързо кътъра или мулето, но сепак мисла че ти там дет минеш с нивата без проблем оня ще се почуди дали да нагази като имам предвид частите и кое как се прай пак и нивата се е доказала като "джип" за който нети пука
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано30.04.05 18:32



Не знам колко тук сички сте специялисти но спорет мен няма какво да сравнявате тези две машини.
Защо Голф синхро го водите джип?
Това е същото да водя субаро импреза за джип!На тези коли 4х4 е вкарано единствено с цел по голяма стабилност!Всеки който си мисли че като кара VW COUNTRY е нещо повече от кола!Същото нещо си е с другите подобия на джипове!Не случайно колите са разделени от SUV-овете!
А пък нивата си се е доказала не веднъж!Затова няма място за спор!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DJ_DAVEL]  
Автор tsvetan_yaz (новак)
Публикувано02.05.05 11:21



Тая "Пича вашка" леко да не мине от там кадето ще мине Нивата!!!



Тема Re: Синхро или Кънтри?нови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор Bushman (maYJor)
Публикувано03.05.05 12:44



Синхро-то само по себе си не може да превърне Голфа в SUV, а и едва ли има такива претенции... Както и Ауди Куатро, МВ 4-матик, БМВ ix, повечето Субара и доста други, това си е лека кола, на която /понякога/ въртят 4-те колела. Освен по-добра устойчивост, това дава и някаква проходимост, но в никакъв случай не превръща колата във всъдеход, нали така?

Ако става въпрос за Голф Кънтри - виждал съм такива наточени, с роулбари, прагове и халогени и най-важното - доста вдигнати. Увеличеният клиренс, съчетан с независимото окачване отпред и сравнително малкото тегло, вероятно правят колата достатъчно проходима. Нямам лични впечатления, но мисля, че при еднакви гуми такова едно Кънтри може да конкурира Нивата на проходимост. Не се сещам за никакво предимство, което да прави Нивата по-проходима от един Голф Кънтри, със същите гуми и клиренс, разбира се.

The storm is coming...


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
АвторTRANSPORTlOR (Нерегистриран)
Публикувано03.05.05 16:45



Бе и аз като проьодимост не го знам но с НИВАТА макар 4е ми хар4и 20 на 100
сам преминал доста от4айващп препятствия и джипове като troper uaz469 frontera сам ги слагал в малкото джоп4е но това е друга тема,апак просто за тоя голф няамаь никакжо инфо



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано03.05.05 17:33



Хорица как ще сравнявате Голф Кънтри с нива бе!Един бил клиренса то ако беше само до клиренс значи всяко такова извращение на "МЛАД КОНСТРУКТОР" из градовете може да е джип!
Някой да е видял из блатата да обикалят с кънтри?Казвате извесна проходимост!Да така е но само като завали сняг и да може да се спаси поне малко по уличките с него!А не да си боксува като другите!

А TRANSPORTlOR браво че си успял да минеш там кадето уаз не минава!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DJ_DAVEL]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано04.05.05 16:45



Давеле,
успокой се малко!.. :) Голф Кънтри никак не е извращение, напротив, това, за което е замислена колата си е ОК. Не забравяй, че рамата на Кънтри-то е дело на Daimler Steyr Puch, сега Magna Steyr, които не са пропуснати като партньори от НИКОЙ сериозен 4х4 производител, поне в Европа.

За Стефан:
Стефане, за две неща бих те коригирал:
1) Да не бъркаме куатрото (торсен дифенренциал) при Ауди със всички останали. Торсен-а си е уникален за мен самоблокиращ се дифенрециал, всички други ти поне знаеш как работят. А, и Субару също.

2) Не можеш да сравняваш Голф-а с Нивата. И при двете един от поне няколкото слаби момента са моторите. Но Нивата има клиренс от 22см. със заводски гуми, Голф-а определено не; Нивата е перманентно 4х4, има понижаващи (колко работят като такива друг въпрос), Голф-а не; Нивата има блокаж на междуосевия диференциал, Голфа въобще е далече от такъв.

Карал съм и двете. Голф-а за мен е за разходки около Говедарци, около язовирите в Родопите и бързо стигане от София до Рибарица. Ама с тази виско-муфа, определено не може да се ползва за нищо по-сериозно. Кажи ми какъв е ефекта от активирането на задния мост ( и то в проценти далеч под 50% от задвижването) чак след като предния е превъртял? За мен Кънтри-то щеше да е ПЕРФЕКТЕН ако беше с 1.9д на фолксваген и торсен (куатро) като при Ауди. Да, ама тогава цената със сигурност ще е съвсем друга, тя не е и никак малка и в момента..

Нивата е доста проходима, защото е лека. От което за мен следва, че е удачна за офроуд, но не такъв в продължителни тежки условия. Иначе за дълбока кал и т.н. - да. Това, което аз не харесвам в нея, както и при Уаз-а е, че трябва да ги държиш постоянно във високи обороти за да имаш въртящ момент. Всичко това при дизела никак не е нужно.. :) Но все пак целта оправдава средствата. За България е ясно на всички, че е предпочитан избор поради куп причини, една от които е цена.. :)



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: yaro]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано04.05.05 17:53



Браво за точното мнение!До някаде не бях прав и аз защото веднага като чух ГОЛФ КЪНТРИ и го отписах.Ако знаете руснаците бяха направили москвич 407 който е 4х4!Сичко е базирано на шаси от Газ-69!
Вярно има огромна разлика в двете но мисля че първо като се види от годините до електрониката в едното!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема yaroнови [re: DJ_DAVEL]  
Автор DlNl ()
Публикувано04.05.05 22:08



Добър отговор само неразбрах е тва кво ше значи
"Нивата е перманентно 4х4, има понижаващи (колко работят като такива друг въпрос), Голф-а не; Нивата има блокаж на междуосевия диференциал, Голфа въобще е далече от такъв"
Какаф блукаж има нивата тиа е с постоянно зацепен и преден и заден мост като предниа може да се отдели от вартенето на мотора чрез раздатката но това не е блукаж!
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема Re: Diniнови [re: DlNl]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано05.05.05 09:51



Dini,

Ами ти сам си отговори на въпроса. По твоите думи "постоянно зацепени преден и заден мост" може да значи само едно нещо - наличие на междуосев (междинен) дифенренциал, който при блокиране предава движение към преден и заден мост в съотношение 50/50. Така е Нивата, всички Ленд Ровър-и от 1972г. насам, последните Г-класи и др.

Тука изключвам всички "парт-тайм" конфигурации, защото там предния мост се зацепва от раздатката само при нужда. А самата раздатка може да има или да няма междуосев диференциал в нея. Така е Тойота (70-та серия със сигурност, други не ги познавам добре), Нисан Патрол - Y60 и G60, старата Г-класа, Сузуки-та и т.н.

А тия цигании с разкачане на кардан към предния мост и т.н, демек да направиш Нивата 4х2 (най-често за да свалиш разхода, за друга причина просто не се сещам), въобще няма да ги коментирам. Аман от български тунинг..



Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DJ_DAVEL]  
АвторTRANSPORTlOR (Нерегистриран)
Публикувано05.05.05 12:09



Да така си е макар и с малко зор да си призная



Тема Re: Съгласен с Яро!нови [re: DJ_DAVEL]  
Автор Bushman (maYJor)
Публикувано05.05.05 13:44



Прав си за всичко, естествено, че Кънтрито няма "бавни" и истински "парт-тайм" режим. За "куатро" също съм съгласен, написах го просто като пример за лека кола 4х4, съвсем различна трансмисия ор "синхрото" е.

Само относно клиренса имам съмнения - така не се и разбрахме къде се мери все пак. Явно е безсмислено да мерим МАКСИМАЛНИЯ клиренс, той може да е в някаква точка зад задния мост или покрай гърнето. Ами ако говорим за МИНИМАЛЕН клиренс, не съм съгласен, че е много различен при Голф и Нива с еднакви гуми. На нивата най-ниската точка е задния диф, правилно си написал, че на около 22см от земята. Ами при един Голф със СЪЩИТЕ гуми къде е? Едва ли е много по-малък, а може и да е повече, заради независимото окачване... Може би трябва да се смята някакъв СРЕДЕН клиренс - например в средата на междуосието? И да ви кажа - клиренсът наистина не е всичко, в рекламите за джипове освен него, дават и ъглите /на атака ??/ на предните и задните колела.

The storm is coming...


Тема Re: Цигании...нови [re: yaro]  
Автор Bushman (maYJor)
Публикувано05.05.05 13:56



Да, това е точното определение. Виждал съм и Wrangler, на който бяха свалили ЗАДНИЯ кардан и го караха само на преден мост. В интерес на истината, май не беше за икономия, а имаше някакъв проблем в задния диф...

Може би тези "цигании" са оправдани само при старите УАЗ-ки, там май наистина е по-лесно да откачиш кардана, отколкото да освободиш предните полуоски от главините...

The storm is coming...


Тема Re: Клиренс и т.н.нови [re: Bushman]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано05.05.05 16:12



Бушман-е радвам се, че стигаме до консенсус! ;))

Доколкото аз знам клиренса се мери в най-ниската точка, това най-често е при диференциалите. И Нивата и Голф-а са с независимо окачване отпред. Оттук насетне обаче останалото е в плюс на нивата - значително по-добра артикулация от Голф-а (ход на окачването), 16-цолови гуми в заводска комплектация, Голфа е с 15 цола а и няма как да му сложиш 16 цола, освен ако не са нископрофилни, което за офроуд е меко казано безмислено. Виж, аз съм против и при Нивата да се слагат по-големи гуми, най-вече от типа "валяци", но живеем в свободна страна и всеки си има виждания по въпроса.. :))

Още нещо - ъглите на заход. И с просто око (без да се гледат схеми на двете коли) е видно, че нивата е по-добре, пък като махнеш и предна и задна броня - съвсем. Иначе я ясно, че освен клиренса, ъглите на заход, естествено, че има и други фактори, които правят един джип добър всъдеохд - тегло, двигател и въртящ момент, тип на задвижване и т.н. и т.н.

За "циганиите" - честно казано аз това ама никак не го разбирам и удобрявам. За мен на Нивата едно от най-ценните и заслужаващи покупка неща е именно перманентното (постоянното) предаване към двата моста. В крайна сметка, ако на някой разхода му е голям - да си купи джип с "парт-тайм" 4х4.. Друг е въпроса, че Ленд Ровър от не знам колко петилетки вече правят модели с перманентно 4х4, които НЕ ХАРЧАТ ПОВЕЧЕ, а напротив в много случаи дори и по-малко от конкуренти като Нисан и Тойота, които са парт-тайм, но това е друга тема и друга бира.. ;)))))

Поздрави и ще ти пиша! ;)
Яро
За останалите плюсове - писах в предишния постинг.



Тема Re: yaroнови [re: DlNl]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано05.05.05 19:02



DINI момчето е право!Нивата има блокаж на средния дифернциял!ТОест усилието е 50-50!А пък и нивата си има пълноценна раздатачна кутия с понижаваща предавка!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: TRANSPORTlOR]  
Автор DlNl ()
Публикувано06.05.05 02:13



Ми и аз нямам "хубове" на предния мост на самураиа което значи че за да го разблокирам да несе варти триабва да свалям едни капачки което си е около 30 мин работа! Иначе както при нивата мога да си го разделиа от задвижването чрез раздатката или както вие я наричате среден диференциал доколкото саумях да свана тука! Това в никакв случаи немисла че е минус при се че аз карам джип не лека кола и винаги искам да ми е в готовност 4х4 режима дори да имам хубове няма да ги ползвам! Поне един пат в седмицата ми се налага да карам из тежки условия!
А за нивата не на сички са сас 16 цола гуми старите бяха с 15! Тя сериино нямя блукаж което значи че си е нищо като джип незнам какво толкова иа хвалите! Един джип без блукировки на мостовете си е грацка раота!
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема Re: WV Golf sinhroнови [re: DlNl]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано06.05.05 12:39



DINI знаеш ли че тая "грацка работа" както ти я нарече че от сумати време обикаля русия по състезания и походи!Дори да не е с фабрично поставен блокаж на диф-овете то на много места може да се сложат!И то не за толкова пари както е при всички други джипове!А пък понеже тук всеки знае от всичко хората не могат да преценят точно.За това аз лично смятам че всеки отива и пита тоя който е имал примерно нива и такъв който е имал синхро.Не че ще има много по добра представа ама тук всеки има предпочитания към някаква марка и за това не става.DINI спорет теб самурая е най-добрия джип!Поне аз съм останал с това впечетление!Спорет друг Мерцедеса е най-добрия джип.За това не може да се разберете.Я по добре се разберете нормално без да си изтъквате джиповете!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: Diniнови [re: yaro]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано09.05.05 18:03



Вметване:
Фул-тайм 4х4 става и без междуосев диференциал, примерно с виско муфа, което всъщност е доста по-често срещано решение от междуосевият диференциал.

Само Дизел


Тема Full time 4x4 и виско-муфанови [re: Caмo Дизeл]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано09.05.05 21:20



Да, знам.. :)

Freelander-a на Land Rover е така, въпреки, че на мен не ми е много ясно как виско муфата предава и на двата моста.. Като говорим за виско муфа, винаги си представям точно "Synchro"-то на VW. Ако можеш, разясни.. ;)

Иначе знам и за разни advanced системи, като на новото Паджеро, където имало междуосев в радатката и можеш да избираш между full и part time, или нещо такова..

Яро



Тема Re: Full time 4x4 и виско-муфанови [re: yaro]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано10.05.05 12:41



Не знам бъзикаш ли се, но ще обясня.
Виско муфата предава въртящ момент, само, когато се получи разлика в скоростите на въртене на валовете преди и след нея. С други думи, само, като пробуксува водещата ос. От разликата в скоростите на въртене на водещият и водения валовете, се увеличава вискозитетното съпротивление между ламелите на муфата и така се увлича и водения вал, с което се предава въртящ момент към другата ос.

Има и други начини на употреба на виско муфа, като например, в комбинация с отворен диференциал, а виско муфата работи, като един вид автоматичен блокаж на диференциала, както е в БМВ 325iх, някои спортни Митсубиши и Тойоти.
Последното развитие на идеята на виско муфата е т.нар. Haldex диференциал, който се използва в VW 4Motion моделите, Волво и др. и който макар, че работи на съвсем друг принцип, идеята си остава същата - предаване на въртящ мометн, само при пробуксуване на водещата ос.

Само Дизел


Тема Re: Full time 4x4 и виско-муфанови [re: Caмo Дизeл]  
Авторoтckopo c дизeл (Нерегистриран)
Публикувано10.05.05 20:10



Изглежда че поназнайваш туй - онуй Имам въпроси и за дизелите и за джиповете щото отскоро съм с такъв. Ако искаш да питам тук или кю или мейл?!? Ако ти се отговаря де



Тема Re: Full time 4x4 и виско-муфанови [re: Caмo Дизeл]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано10.05.05 20:28



Напълно вярно!
Обаче нивата си е Раздатачна кутия.Обаче си е постоянно 4х4.Има разни фирми разработили преправата от 4х4 на 4х2 но спорет много хора ще почне да се чупи много.Може да са прави.
Аз лично въпроса го задодох към един човек който кара голф синхро и кънтри което също е синхро.
Той самия казва че не може въопще да се сръвнява с нива и какъвто и да е друг джип.За малки и леко окаляни черни пътища супер но за истинско приключение не ставал!

P.S Никой не ми отговори на въпроса!Защо сръвнявате кола с джип?

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: виско-муфанови [re: Caмo Дизeл]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано10.05.05 20:40



Не, не се бъзикам, сериозен бях..

Добре де, от това което ти каза за виско-муфата аз си вадя следните изводи : задвижването в нормални условия (на нормален път) е само от единия мост - да кажем предния. САМО при разлика в скоростта на въртене между преден и заден (сиреч когато превърти предния) се прехвърля движение и към другия мост - в този пример задния. това според скромното ми мнение не е перманентно предаване на двата моста.

ще да пример с Ленд Ровър, където имаме налице перманентно 4х4 с междуосев (отворен) диференциал. При нормален път въртят и преден и заден мост. друг е в ъпроса какво става, когато едно от четирите колела е на хлъзгаво или кал или друго и не е блокиран междуосевия - става 4х1 ;))))

Поправи ме ако греша :)

Яро



Тема Re: виско-муфанови [re: yaro]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано11.05.05 14:05



Точно така си е.
Ако е с виско муфа, на практика не е постоянно 4х4, защото при нормални условия движещ е само единият мост. Чак, като пробуксува, почва да се предава въртящ момент и към другия мост. И двата моста обаче са си постоянно включени към раздатката. Затова е full-time 4х4.
При part-time 4х4, единият мост е разкачен механично от раздатката и за да го включиш, трябва да ръчнеш лост, да натиснеш копче и тнт. Тогава обаче двете оси са принудени да се въртят с една и съща скорост, и знаем какво става, като се кара така по асфалт и стабилна настилка.
А за да има хем постоянно предаване на въртящ момент и към двете оси едновременно, хем да може да се кара на асфалт, си трябва истински диференциал и няма друг начин.

Само Дизел


Тема Re: Full time 4x4 и виско-муфанови [re: oтckopo c дизeл]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано11.05.05 14:07



Ами питай тук, що не? Тъкмо повече хора ще могат да ти отговорят.
Но по-добре в нова тема.

Само Дизел


Тема Re: самурайнови [re: DJ_DAVEL]  
Автор DlNl ()
Публикувано12.05.05 01:42



Никога несам мислил и смятал 4е самураиа е най-добрия джип и никога несам го казвал незнам от каде тиа неверни впе4атления! Самия аз наскоро бях даже го обявил моя за продажба и исках да си купувам друг! Колкото и нескромно да звучи най-добрия джип още е само на схеми щото нема кои да ме спонсорира да направа проторипа които ще гази сичко!
Казах обаче че парвия ми джип беше нива но аз сам от хората които недаржат некачествена стока и се отарвах бързо За самурая мога да ти изредя мноо плюсове и два пати повече минуси като джип но сравнявайки го с нивата е с 10 класи отгоре а те са о4еизвадни - разход, издражливост, бързина, проходимост! Кав минус ти трябва повече на фона на балгарската немутия!
4ао

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема a pyk djipovete sa razdeleni ot SUV-ovete;)нови [re: DJ_DAVEL]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано12.05.05 14:17



ne se forsirajte de - i djipovete si imat nedostatyci



Тема Re: a pyk djipovete sa razdeleni ot SUV-ovete;)нови [re: SJ41O]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано12.05.05 19:26



Така е!
Но въпроса е че до сега като кажаш колко ти е по проходим джипа от другите не смяташ ли че влизаш в спор от който трудно ще се излезне.
Че самурая е с много добра проходимост няма спор.Доказано от много време твърдение.
Преди време бях дал за пример една личност която с нивата ще стигне там кадето много други не могат!
Казваш че ако направиш прототип ще мажеш сички!Еми то всеки като направи кво става?Състезание на прототипи СУПЕР!Но защо сръвняваш прототип с нормален джип?Реално погледнато самурая,витарата,нивата и уаз-ката са най-достъпни за хората!От финансова гледна точка.Малко ще са хората който ще искат да карат такива джипове с як тунинг от колкото да карат някоя Г-класа или някой Ленд Ровер.
Човек ако не хареса нещо в даден автомобил или някоя друга "ВЕЩ" той може да и намери сумати кусури.
Аз лично от кой ли не съм чувал че самурая е много податлив към обръщане?И то какво като караш малко по бързо и завиш кво?Ставаш на консерва!
Не веднъж съм виждал как самурай се обръща на малак страничен наклон.Дали е от шофиора дали е от джипа това е друг въпрос.

Сега както се хванах и аз да се заяждам.

За мен лично от всеки джип с подходящ тунинг може да стане нещо много проходимо!
Това си е лично мое мнение и нямам за цел да обеждавам някого за каквото и да е!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: Клиренс и т.н.нови [re: yaro]  
Авторpepo (Нерегистриран)
Публикувано15.05.05 16:59



zdraveite,ne sam tolkova tehnicheski gramoten kato vas,iavno poznavate materiata savsem detailno.sravnitelno otskoro imam Niva i sam dovolen.
za sinchroto i country imam niakoi nabliudenia.normalna 2-ka sinhro v piasaka/ne mnogo hitar hod/-zapochna da se okopava,zadna, i zadnite kolela vobshte i ne si pomisliha da se zavartiat.kopaiCountry v prespa-sahtia sluchai.... moje i dvete da sa bili s niakakav defect,neznam. a da sravniavash Golfa s Nivata mai naistina niama smisal,shtoto ednoto sie malko ili mnogo selskostopanska mashina,a drugoto udbna kola ,koiato sas sigurnost niama da te mori na dalgo ,kakto parvoto.a nivata shte go preskochi v planinata,ubeden sam
p.na nivata sam i slojil 15/205/vitara/ shtoto ruskite 16/175 mi skasiha jivota...
s tezi golemite se okaza,che ima inercia,ima smisal da vkluchvash 5-ta i tnt.
predpolagam che veche ne e tolkova prohodima kato s pisalkite/slojih golemite skoro/ i shte iznosi lagerite dosta po barzo.tova s otkachaneto na kardana e palna glupost.ako shte go pravish za kakvosi kupuvash jip?za da gledash umno v niakoia sitiacia v dragalevska ulichka,naprimer?A i gmnastikata da go svaliash i kajvash tva jeliazo.......



Тема самурая е много податлив към обръщаненови [re: DJ_DAVEL]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано16.05.05 14:05



da, taka e , no celicata ne e nikak podatliva na obryshtane :)))

mislja 4e ustoj4ivosta i NIKOJ djip ili SUV nema da ya ima ;)

sega razbira6 za kakvo govorja - seki avtomobil ima prednazna4enie i saotvetnite parametri. Glupavo e da pretendira6 za ustoj4ivost pri visoka skorost sys djip i za prohodimost sas sportna limuzina - nali :)

makar 4e i sas selikata sym se ka4val nad Balsha v balkana po 4ernite pyti6ta - vtori pyt bih go napravil pak ako sym v delirium :)

Men SJ410 me kefi s prostotata, nadejnosta si, prohodimosta i malkia razhod.

Dosadna e niskata mu skorost - ustoj4ivostta mu NIKOGA ne mi e bila problem, zashtoto gore-dolu znam vyzmojnostite mu, i ne go izpitvam ;)

no daj da se pozajajdame - mani ja taa niva be - gori kato djip i ima prohodimost na fiat panda 4x4 ;) i taa gej-klasa na mercedes - po dobre UNIMOG, ebasi,

m/u drugoto naj-mojeshtite mashini sa UNIMOG-a i nekyf pampajski - pakistanski beshe, podoben na unimog - 36 predni skorosti bate ! ;)

a unimog4eto vklyuchva 4etvorni, barzi bavhi, blokaji otpred otzad v dvijenie ! ebasi i ma6inkata! iskefi me! da ne govorim za vyzmojnostite za prika4ane na naj-razli4ni ne6ta otpred i otzad!

tova 4e e sledva6tata mi ma6ina, ako SJ-to mi izneveri nekade



Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: SJ41O]  
Автор pug (маниак)
Публикувано16.05.05 15:17



da ne govorim 4e na toq UNIMOG moje6 i pluga da mu zaka4i6 i da ore6 s nego...eeeeeeeeeiiii golqma rabota ;)


M/u drugoto mnogo si prav za UNIMOG-a ama toi vse pak e praven za nemskata armiq i posle e dorazvit za drugite deinosti.


A na vsqko off-road systezanie za po-golemi ma6ini nqkoi ako iska moje da napravi spravka i da vidi rezultatite.

Otnosno gej-klasata sym otnovo napylno syglasen, no to tova si go priznavat i mercedes, 4e tova 4x4 no samo za asfalt ne i izvyn pytq.
Kakto e sy6toto polojenieto s BMW-X5, Porshe KAYEN i vsi4kite tempodobni ''jipove''



Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: SJ41O]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано16.05.05 18:32



Чакайте бе тук да не е СЕЛСКОСТОПАНСКИЯ ФОРУМ.Кви плугове какви трактори.То и Танка е свръхпроходим но не пишем за него.

Някой каза че нивата е проходима като панда 4х4.Вярно не е чак толкова проходима но я поразлгедай малко руски сайтове!!!
И провери какви са най-често срещаните машини!
Сега ще се обади някой американски възпитаник и ще каже че в америка карат друго.Еми да карат.мен ме кефи повече да карам из планината или в калта!Както тук!А в русия главно НИВА и УАЗ.Има и много други машини но това е най-разпространеното.

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема kva niva iz planinata be 4i4e?нови [re: DJ_DAVEL]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано16.05.05 19:06



brat mi kazva - to zatva e NIVA, a ne PLANINA
s vietnamka hodiha posle da ja svaljat ot balkana ;)

Ti ne gledah rusia - vij Pakistan, India - po planinskite mesta kakvo polzvat i
togava 4e govorim za prohodimi makini ;)

Uaz ne komentiram, no djip bez 6asi za men ne e djip - vij Gazkata - idi-dodi

Za men UNIMOG ne e kamion, kakto i imeto mu pokazva de ;)



Тема ti se podpi4kva6, amaнови [re: pug]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано16.05.05 19:09



minalata zima pri 15% bair i nepo4isten 20-25cm sneg 3 pyti se vryshtah i zasilvah dokasto izleza

a edin rotoren snegorin otpred? - drugo govori, nali?



Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: pug]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано17.05.05 11:37



>Otnosno gej-klasata sym otnovo napylno syglasen, no to tova si go priznavat i mercedes, 4e tova 4x4 no samo za asfalt ne i izvyn pytq.
Kakto e sy6toto polojenieto s BMW-X5, Porshe KAYEN i vsi4kite tempodobni ''jipove''


pug, нещо си се пообъркал май.
Давам ти срок една седмица, да ми намериш официално изказване от Мерцедес, че G-класата (досегашните, не новата, която още не е излезнала) е "samo za asfalt ne i izvyn pytq". Ако намериш, имаш каса бира от мен

Че Унимога е по-проходим от G-класата съм съгласен, но за много специалисти, G-класата е най-добрият джип, произвеждан някога серийно. А да го слагаш сред чикиджиски SUV-ове, е смешно ебати...

Само Дизел


Тема ma to djip li e izob6toнови [re: Caмo Дизeл]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 11:47



6toto tradicionno djipa e:
6asi s dva mosta, razdaty4na kutia(byrzi-bavni) i blokaji na diferencialite

gyuruci zaradi letnite jegi i udobstvoto da se sliza i ka4va byrzo

vse pak US army ne i e trebval djip da hodi po diskotekite ;)

BMW Romel e dosta zlove6t v prohodimost;)



Тема Re: ma to djip li e izob6toнови [re: SJ41O]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано17.05.05 11:56



Кое дали е джип?
Отговаряш ми на моето съобщение, а аз писах за Мерцедес G-клас.
Та G-класата дали е джип ли?

Само Дизел


Тема Re: kva niva iz planinata be 4i4e?нови [re: SJ41O]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано17.05.05 12:21



Всеки е до някаде прав.Разбирасе че Унимога ще е много по проходим от много други машини но да не го сравняваме с джиповете!Защото както казахте за тези велики състезания срещу Унимог се състезават машини Ман,Урал и Татра.Който има завидна проходимост.

Аз от край време съм си затвърдил марките джипове който стават за сериозен офф-роуд.Тойота,Нисан,Сузуки,уаз и мерцедес.Сичко друго спорет мен не е такъв претендент.Разбирасе има изключения.Като Пинцгуера!Като Илтис и някой други.Спорет много хора всеки джип с подходящ тунинг става за сериозен офф-роуд.

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема aha, to4no za nego pitam :)нови [re: Caмo Дизeл]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 12:39



ne sym go razglejdal, samo otdale4 ama mi se stori nezavisimo oka4ane - moje da sym v gre6ka



Тема ne se vprjagaj - byzikam te :)нови [re: DJ_DAVEL]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 12:47



edno vreme karah ZAZ 968 Edin pi4 sys SJ413 trygna sled men da go zakaram do nos Korakja. Pytja beshe isroven po sredata ot voda, ama dosta. kolata vyrve6e po dvata vytre6ni sipeja, i pi4agata re6i 4e e tvyrde opasno i ne me posledva. Togava si kazah - egati djipa, ako tova mu e problem. Posle razbrah 4e za djipa vsyshtnost e nemalo nikakyv problem :)))

kvo e tva Пинцгуер - da ne e det go polzva swiss army? to e po-kamion ot unimoga - ne znam kakvo go vodjat "po dokumenti"



Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: Caмo Дизeл]  
Авторpug (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 13:42



kato gazax gey- klasata imam predvid vsi4kite ML-ove i taka na tatyk a ne G-klasata koito i spored men, a i ot nabludeniqta mi tuk v germania si e edin ot nai dobrite 4x4 praveni nqkoga



Тема Re: aha, to4no za nego pitam :)нови [re: SJ41O]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано17.05.05 14:52



А не ти ли е малко тъпо да даваш мнение за нещо, което си виждал само от далече и не знаеш нищо друго за него?

В такава голяма грешка си, че сега нямам време да ти я разяснявам.

Само Дизел


Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: pug]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано17.05.05 14:59



Е тогава извинявай. Просто съм чувал от тия с УАЗ-ките и другите таралясници, да наричат така G-класата.
Но и за МL-а не си съвсем прав. Той единствен в тази група е на рама, има си и редуктор на скоростите. Куцат му само истински блокировки на диференциалите (стандартно е със псевдо блокировка чрез спирачките, както са почти всички нови джипове), но това се прави при желание.
Став въпрос за досегашният ML. Новата М-класа, както и новата G-класа са друго нещо. Те са много по-паркетни от предшествениците им.

Само Дизел


Тема Pinzgauerнови [re: SJ41O]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано17.05.05 15:11



Pinzgauer са едни австрийски военни машини от Щаер-Пух.
Има ги във различни версии - 6х6 или 4х4.
По-малките могат да се сложат при джиповете, но големите са си друга категория. Те може да се пробват с Унимога

Само Дизел


Тема ne ve - vaprosa e prinzipen ;)нови [re: Caмo Дизeл]  
АвторSJ41O (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 16:02



kakto nekoj kaza tuka, tanka e po-prohodim, ama ne e djip!

ta geja ako e s nezavisimo oka4ane, e dosta dale4 ot djipa ;) SJ e po-blizo ;) ako ima6e i blokaj na prednia most ... nema6e da oglejdam unimoga



Тема Re: самурая е много податлив към обръщаненови [re: Caмo Дизeл]  
АвторИвaйлo (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 21:15



'Само Дизел' би ли пояснил кои са другите таралясници? Пък и какво е лошото на Уаз-а? Нека да не се обиждаме.. Май ти ставаш излишно докачлив, когато някой понечи да каже нещо лошо за Мерцедес, а?.. :)

Моля те, би ли пояснил - от коя точно група е МЛ-а, дето май бил единствен на рама? И кои НЕ СА на рама?

За Г-класата - 460 и 461 мисля всички сме съгласни, че един от най-добрите, НО НЕ НАЙ-ДОБРИЯ.. Няма нищо лошо човек да вярва в себе си и да си повтаря, че неговото гардже е най-най.. Но безмислен е в случая отборския принцип - само Левски, оле! Пък и айде амам от джипове за по 100.000 евро, които са с кожи и други лайна и видиш ли - били чудно проходими (говоря за 463).. Да ти кажа пред лъскавите заведения, къщи и прочие - обичайното поприще на подобни 4х4 и то не само в Б-я си е доста трудно проходимо да ти кажа.

Айде само не давай и този път примера с многото Г-класи в многото подземни мини и т.н. по света, щото друга машина (за под 70-100 хил.евро парчето) там не може да влезе. Абе въобще кво говорим - тва Тойота, Ленд Ровър, Нисан - таралясници, нали?... :))

Бъди здрав!
И



Тема Re: kva niva iz planinata be 4i4e?нови [re: DJ_DAVEL]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано17.05.05 21:23



"Аз от край време съм си затвърдил марките джипове който стават за сериозен офф-роуд.Тойота,Нисан,Сузуки,уаз и мерцедес.Сичко друго спорет мен не е такъв претендент."

Що бе Давеле, има и други доказали се, но не са в твоя списък.. Ама щом казваш.. :)



Тема Re:нови [re: Ивaйлo]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано18.05.05 11:12



Ами не виждам как това, че разни мутри и бандити карат G-класи, трябва да повлияе на качествата на самият автомобил?
Или това, че струва 100 000 Евро го прави много лош?
Ти ми кажи, колко са машините, които излизат серийно от завода с три диференциала; ръчни блокировки и на трите; цели мостове, отпред и отзад, при това особено яки; демултипликатор; рама; пружини; стоманен щит на картера; ауспуси, гърнета, кардани, всичко е вдигнато над долният край на рамата и тнт.
А това, че салона е луксозно обзаведен, не мисля, че му пречи на проходимостта.
На който не му харесва лукса, да си купи военен G-клас. Чат-пат май ги пускат на разпродажби от Бундесвера.

ML-а е позициониран при големите SUV-ове. При Туарега, БМВ Х5, Кайен и др. Та кой от тях е на рама? Хе, че в тази група често са даже без нито един истински блокаж, без понижаващи предавки, абе само едно 4х4 дето имат.

Тойота, Ленд или Рейдж Ровър не съм ги слагал аз при таралясниците. Ти ги сложи. Но не харесвам например УАЗ в никакви модификации. За мен това е инженерно недоразумение, ако ще да го качат на Еверест. Нямам обаче никакво намерение да споря на тази тема с феновете им.

Само Дизел

Редактирано от Caмo Дизeл на 18.05.05 11:15.



Тема Re: kva niva iz planinata be 4i4e?нови [re: yaro]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано18.05.05 18:24



Yaro
Без да искам съм изпуснал една от най-великите марки за офф-роуд!Lend Rover!

Само Дизел
Много е лесно да отписваш джипове!Но с какво ще докажеш че дадена машина не е добре?Как ще ми докажеш че по въпрос на проходимост Нисана е по добър от Уаз-а примерно?
Руснаците са казали "Случайни хора Уаз не карат!" (Това съм го чул и от много хора в българия!)

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re:нови [re: Caмo Дизeл]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано18.05.05 20:14



Ако позволите и аз да кажа две думи тука.. :) Донякъде съм съгласен и с двамата (Само Дизел и Ивайло)..

Наистина, има тенденция в България луксозните автомобили от всякакъв клас (джипове, хайде СУВ-ове и лимозини) да се карат да кажем от хора със съмнителен произход на капитала.. Но тук съм съгласен с Ивайло, а именно целите, предназначението и всичко на кола над 150.000лв. са вече съвсем други. Много добре е, че Г 463 е запазил много (почти всичко) от белезите на предците 4690 и 461, но наистина, Дизеле, какъв процент от собствениците ползват офроуд възможностите му?.. И друг път, тук и на други места е ставало дума за това, и може би този въпрос ще генерира безмислен спор, но все пак според мен, процента е внушително малък.

Това, което изреждаш като серийно производство - да чудесно, наистина почти всичко от изреденото е белег на истинския джип, това мисля никои не го оспорва. Все по-малко се произвеждат джипове с цели мостове, ръчни блокажи и т.н. Друг е въпроса, че все пак има такива - Ленд Крузър, Патрол, Джимни, Ленд Ровър Дифендър. Всички те имат всичко, което ти си изредил при Г-то, без трите блокажа. За разликата в цените като нови обаче, мисля, че няма да е никакъв проблем да се надградят с чудесни такива на АРБ (нямам латиница, говоря за автралийската фирма), та и ще останат доста кинти.. :)) А и все пак, съвсем друг е въпроса в кои точно ситуации има нужда от 3 блокажа? Ще дам пример от моя опит - карам Дифендър от доста години вече и макар и да не съм екстремен офроуд съм минавал през не малко лоши места, където съм се оправял и с блокаран само междуосев аи често без блокаж, просто на бавни и т.н. Но, все пак, за всеки е относително.. :)

За МЛ-а, не съм съвсем съгласен.. В смисъл, в този клас където е той, Х5, Каиен, Туарег, са също и Гранд Чероки, Ленд Кузър, Патрол, Ленд Ровър Дискавъри 2 (доскоро, вече има 3). За всички тези мисля, че са на рама, но за Дискавъри го твърдя със сигурност, като 2-ката (в производство до края на 02.2005г.) и в продажба и в момента в добавка е и с цели мостове, перманентно 4х4 и блокаж на междуосевия - класика, като при Дифендър-а.. Е, има и много елекроника, но къде я няма вече..

За Уаз - тъй като познавам хора в БГ, които карат Уаз ии са почитатели на Уаз и лично са ми демонстрирали възможностите му, мога като лично мнение да кажа, че е великолепен за офроуд, макар и изцяло не по моите вкусове, като например аз предпочитам дизелов джип и други. Един от проблемите там е, че качеството на изработка продължава да бъде значително ниско, макар и да се наблюдава старание и напредък в последните години.. Безпорен плюс е цената. Пак казвам - мое мнение.. :))

И хора, не е нужно да се дърляме за глупости!.. :)) Всички знаем, кои са големите производители/ джипки в световен мащаб, да ги изброявам ли?.. Оттук насетне за мен е наивно твърдение от рода на - "най-добрия" и т.н. Това твърдение е неизменно, но за всеки е индивидуално и лично.. Като приказката за гарджето... Пък нека някога се съберем на една поляна покрай някои прекрасен язовир, каквито са всички в БГ, нека всеки да бъде с неговата най-добра и хубава машина и да се повеселим и така .. :)


Яро



Тема Re: мм, добре! :))нови [re: DJ_DAVEL]  
Авторяpo (Нерегистриран)
Публикувано18.05.05 20:15



Давеле,
така те харесвам! ;))

Имаш една бира в събота от мене! ;))

Яро



Тема Re:нови [re: yaro]  
Автор DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC)
Публикувано18.05.05 21:16



Благодаря за бирата!
На мен ми се иска да попитам дали главините AVM стават за Уаз?
Дали няма някаква разлика!

Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA


Тема Re: kva niva iz planinata be 4i4e?нови [re: DJ_DAVEL]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано19.05.05 11:02



Разбира се, трябва да си оформен мазохист за да се кефиш на карането на УАЗ.

Абе направи най-простия възможен автомобил с 4х4, сложи му най-грозните гуми, сложи и някакъв там двигател и ще получиш УАЗ.
И то да кажеш, просто, ама надеждно, а то пълна барака, може да те остави по всяко време.

Абе не, който иска, да си кара УАЗ-ката. В края на краищата, това си е джип на народна цена, който можеш да го таралясваш по чукарите без да ти се къса сърцето от всяко задиране. В този смисъл, става. Ама да ми го изкарват най-великия джип, това не мога да разбера...

Само Дизел


Тема Re:нови [re: yaro]  
Автор Caмo Дизeл (турбо 6-так)
Публикувано19.05.05 12:14



Че има джипове с това и онова, има разбира се, но колко от тях имат всичко, което серийно се предлага в G-класата и което, за мен поне, олицетворява идеалния джип? При останалите в този клас, един ще е с независимо окачване, друг ще е със самоносеща каросерия, която се гъне и троши джамове, трети с някакво супер сложно активно окачване, повечето нямат нито един блокаж, а само някакви електронни системи използващи спирачките и въобще, все ще е с някакъв компромис.

Но каквото и да си говоримм, съвсем скоро ще излезне новата G-класата, която прилича на всички останали луксозни паркетни джипове, така че няма да има за какво да спорим повече.

Само Дизел


Тема leleleleнови [re: Caмo Дизeл]  
Автор DlNl ()
Публикувано20.05.05 01:35



в тая тема май сам поиспуснал развитието аре да се вместа!
ЗА САМО ДИЗЕЛ
евала брат ми за руските машини един да мисли като меннестава ама нищо от тях! Борил сам се правил сам дифери от чаика заварвам преправам и пак се прасне моста слаба работа и още как руска техника за нищо нестава!Уражия викат прават само Една пушка имах ше ме прекине толко тежка а в магла ме беше стах да излизам че после немое изчиста раждата
За SJ410
Бате спомена 4е караш селика да не е една червена стара 2,0 мотор че ако е тя те познаам!
За унимог! Е за такава машина давам самурая барабар с амортисиорите от самолета и неми пука дали се води джип кола или камион важното е кадето мина да оставам дира пак и колкооооо работа ше ми варши не е истина!
4ао и несе караите джип дет да неможе да затане несам виждал ако има такав докараите ми го аз ще докажа 4е и хеликоптер нема да помогне!
И е хубаво да пишем след последните теми шото неможе да се разбере писано ли е по темата или не!

DJIP - SVOBODATA DA OTIDESH KADETO SI POISKASH!!!


Тема Pitaneнови [re: TRANSPORTlOR]  
АвторPatrol (Нерегистриран)
Публикувано20.05.05 09:04



Abe nqkoj znae li kude 6te se provegda Offroad Show-to tozi weekend....,nemogah da hvana celiq reportag po TV-to svurzan s nego....
6te ocenq ako nqkoj pomogne s info za lokaciata i 4esut,ako vuob6te ima takova Show:)))



Тема Re: Съзтезаниетонови [re: Patrol]  
Авторyaro (Нерегистриран)
Публикувано20.05.05 22:17



На линка отдолу има информация къде, кога и т.н.






Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.