|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема
|
ne se vprjagaj - byzikam te :)
[re: DJ_DAVEL]
|
|
Автор | SJ41O (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 12:47 |
|
edno vreme karah ZAZ 968 Edin pi4 sys SJ413 trygna sled men da go zakaram do nos Korakja. Pytja beshe isroven po sredata ot voda, ama dosta. kolata vyrve6e po dvata vytre6ni sipeja, i pi4agata re6i 4e e tvyrde opasno i ne me posledva. Togava si kazah - egati djipa, ako tova mu e problem. Posle razbrah 4e za djipa vsyshtnost e nemalo nikakyv problem :)))
kvo e tva Пинцгуер - da ne e det go polzva swiss army? to e po-kamion ot unimoga - ne znam kakvo go vodjat "po dokumenti"
| |
Тема
|
Re: самурая е много податлив към обръщане
[re: Caмo Дизeл]
|
|
Автор | pug (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 13:42 |
|
kato gazax gey- klasata imam predvid vsi4kite ML-ove i taka na tatyk a ne G-klasata koito i spored men, a i ot nabludeniqta mi tuk v germania si e edin ot nai dobrite 4x4 praveni nqkoga
| |
Тема
|
Re: aha, to4no za nego pitam :)
[re: SJ41O]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
Публикувано | 17.05.05 14:52 |
|
А не ти ли е малко тъпо да даваш мнение за нещо, което си виждал само от далече и не знаеш нищо друго за него?
В такава голяма грешка си, че сега нямам време да ти я разяснявам.
Само Дизел
| |
Тема
|
Re: самурая е много податлив към обръщане
[re: pug]
|
|
Автор |
Caмo Дизeл (турбо 6-так) |
Публикувано | 17.05.05 14:59 |
|
Е тогава извинявай. Просто съм чувал от тия с УАЗ-ките и другите таралясници, да наричат така G-класата.
Но и за МL-а не си съвсем прав. Той единствен в тази група е на рама, има си и редуктор на скоростите. Куцат му само истински блокировки на диференциалите (стандартно е със псевдо блокировка чрез спирачките, както са почти всички нови джипове), но това се прави при желание.
Став въпрос за досегашният ML. Новата М-класа, както и новата G-класа са друго нещо. Те са много по-паркетни от предшествениците им.
Само Дизел
| |
|
Pinzgauer са едни австрийски военни машини от Щаер-Пух.
Има ги във различни версии - 6х6 или 4х4.
По-малките могат да се сложат при джиповете, но големите са си друга категория. Те може да се пробват с Унимога
Само Дизел
| |
Тема
|
ne ve - vaprosa e prinzipen ;)
[re: Caмo Дизeл]
|
|
Автор | SJ41O (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 16:02 |
|
kakto nekoj kaza tuka, tanka e po-prohodim, ama ne e djip!
ta geja ako e s nezavisimo oka4ane, e dosta dale4 ot djipa ;) SJ e po-blizo ;) ako ima6e i blokaj na prednia most ... nema6e da oglejdam unimoga
| |
Тема
|
Re: самурая е много податлив към обръщане
[re: Caмo Дизeл]
|
|
Автор | Ивaйлo (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 21:15 |
|
'Само Дизел' би ли пояснил кои са другите таралясници? Пък и какво е лошото на Уаз-а? Нека да не се обиждаме.. Май ти ставаш излишно докачлив, когато някой понечи да каже нещо лошо за Мерцедес, а?.. :)
Моля те, би ли пояснил - от коя точно група е МЛ-а, дето май бил единствен на рама? И кои НЕ СА на рама?
За Г-класата - 460 и 461 мисля всички сме съгласни, че един от най-добрите, НО НЕ НАЙ-ДОБРИЯ.. Няма нищо лошо човек да вярва в себе си и да си повтаря, че неговото гардже е най-най.. Но безмислен е в случая отборския принцип - само Левски, оле! Пък и айде амам от джипове за по 100.000 евро, които са с кожи и други лайна и видиш ли - били чудно проходими (говоря за 463).. Да ти кажа пред лъскавите заведения, къщи и прочие - обичайното поприще на подобни 4х4 и то не само в Б-я си е доста трудно проходимо да ти кажа.
Айде само не давай и този път примера с многото Г-класи в многото подземни мини и т.н. по света, щото друга машина (за под 70-100 хил.евро парчето) там не може да влезе. Абе въобще кво говорим - тва Тойота, Ленд Ровър, Нисан - таралясници, нали?... :))
Бъди здрав!
И
| |
Тема
|
Re: kva niva iz planinata be 4i4e?
[re: DJ_DAVEL]
|
|
Автор | yaro (Нерегистриран) |
Публикувано | 17.05.05 21:23 |
|
"Аз от край време съм си затвърдил марките джипове който стават за сериозен офф-роуд.Тойота,Нисан,Сузуки,уаз и мерцедес.Сичко друго спорет мен не е такъв претендент."
Що бе Давеле, има и други доказали се, но не са в твоя списък.. Ама щом казваш.. :)
| |
|
Ами не виждам как това, че разни мутри и бандити карат G-класи, трябва да повлияе на качествата на самият автомобил?
Или това, че струва 100 000 Евро го прави много лош?
Ти ми кажи, колко са машините, които излизат серийно от завода с три диференциала; ръчни блокировки и на трите; цели мостове, отпред и отзад, при това особено яки; демултипликатор; рама; пружини; стоманен щит на картера; ауспуси, гърнета, кардани, всичко е вдигнато над долният край на рамата и тнт.
А това, че салона е луксозно обзаведен, не мисля, че му пречи на проходимостта.
На който не му харесва лукса, да си купи военен G-клас. Чат-пат май ги пускат на разпродажби от Бундесвера.
ML-а е позициониран при големите SUV-ове. При Туарега, БМВ Х5, Кайен и др. Та кой от тях е на рама? Хе, че в тази група често са даже без нито един истински блокаж, без понижаващи предавки, абе само едно 4х4 дето имат.
Тойота, Ленд или Рейдж Ровър не съм ги слагал аз при таралясниците. Ти ги сложи. Но не харесвам например УАЗ в никакви модификации. За мен това е инженерно недоразумение, ако ще да го качат на Еверест. Нямам обаче никакво намерение да споря на тази тема с феновете им.
Само ДизелРедактирано от Caмo Дизeл на 18.05.05 11:15.
| |
Тема
|
Re: kva niva iz planinata be 4i4e?
[re: yaro]
|
|
Автор |
DJ_DAVEL (OFF-ROAD_MANIAC) |
Публикувано | 18.05.05 18:24 |
|
Yaro
Без да искам съм изпуснал една от най-великите марки за офф-роуд!Lend Rover!
Само Дизел
Много е лесно да отписваш джипове!Но с какво ще докажеш че дадена машина не е добре?Как ще ми докажеш че по въпрос на проходимост Нисана е по добър от Уаз-а примерно?
Руснаците са казали "Случайни хора Уаз не карат!" (Това съм го чул и от много хора в българия!)
Ni6TO NE MOJE DA SE SRAVNI S OFF ROADA
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|