| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Range Rover 2,5 TDI?? 
 | 
 
 |  
| Автор | 
Calibra 4x4 () |  
| Публикувано | 25.05.04 11:19 |  
             |  
           | 
            
           
  Колеги как бихте се изказали за този модел джип? 90 г. е и изглежда доста добре, но все пак ако някой има впечатления как върви, здрав ли е, скъпа ли му е поддръжката, как се държи през зимата, имат ли по принцип някакви проблеми, колко харчи и т.н нека да напише. Ще съм му много благодарен. А пък и виждам че никога не е писано за тези джипове.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Писано е, ама малко.. :)
 
 Първо - да те питам какво имаш предвид като пишеш 2.5 TDI за 1990г.? Моторите до 92г. на Рейндж Ровър-а са италиански дизели, като на Чероки и други и се водят съответно 2.4 TD (до 89-90г.) и 2.5 TD (90-92г.). Пъргави са и вървят добре като за дизели от тези години, но са трудни за ремонт, прегряват, имат смешно малък ресурс и т.н. Повече, които съм виждал в Дару-кар и другаде с мъка стигат 200-250 хил. км. без ремонт поне на главата. Странно (поне за мене) е, че дават различни дефекти в сравнение със същия двигател, но монтиран на Ровър, Форд Скорпио (не знам модели) или на Алфа 164. 
 
 TDI-я при ВСИЧКИ Ленд Ровър-и започва от края на 1991г. Две модификации са - 200TDI и 300TDI, съответно първия до 1994г., втория от тогава някъде до 1998г. А при Дифендър-а и до момента, но с поръчка. Моторите са си английски и са си читави като цяло. 
 
 Но Рейндж Ровър с тези два двигателя ще намериш много трудно. Слагат му ги 93-94г., в доста малък тираж, точно преди да излезе новия Рейндж Ровър с 2.5 TDS-а на БМВ.
 
 А иначе по другите ти въпроси:
 1. Поддръжка - не знам какви са ти критериите за скъпо, като цяло не вярвам да има джип с евтина поддръжка като на Голф 2 или Опел Вектра например. Окачването е малко по-скъпо от на автомобил от среден клас (тампони, шарнири - 40-80 лв., амортисьори - 80-100лв.). Ламарини - като изключим шасито и товаонова, всичко е алуминии, което не е съвсем безгрижно - може да има шупли тук и там. Гние на определени места - отзад под петата врата и още няколко места. Е, и шасито разбира се, но на по-стари и/или доста амортизирани коли. Хубавото (по мои наблюдения) е, че ръждата по Ровърите не расте в стадии до дупки и полуразпад. Пак казвам - тези, които съм виждал и изключвам стари модели, на които щасито им е заминало.
 
 2. За скорости и раздатки не мога да ти кажа. Знам, че раздатките при Рейндж-а са два модела (от общо трите на Ленд Ровър), като са по-бързи. Скоростите са са от по-старите - задна при първа. Има там разни Синкро-меш (няква синхронизация), (нямам латиница) туй-онуй, неща дето не ги разбирам, други тука може да ти разяснят. Иначе е перманентно 4х4 (фул-тайм), с бавни, бързи и блокаж на междуосевия диференциал. В тази връзка - без да засягам никой тук, според мен се държи много по-добре през зимата от всички останали, който са парт-тайм (само заден мост).
 
 3. Разход - според мен не е възможно да паднеш под 10л./100км., независимо с кой от горе-посочените мотори си.. Ако го караш човешки, без да се доказваш по светофарите - някъде 10-11,5, става дума по асфалт и лек черен път. За сериозен офроуд нямам представа колко ще гълта.
 
 Това е от мене!
 Успех! :))
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Виж мнението на INIDER и го прочети добре има мнооооооого истина в него. 
 Не казваш за колко ти го дават, което ми говори, че почти 200% не е '90г. а предишни. Провери по VIN кода коя точно година е. В нет-а ги има даже от кой до кой номер коя година са произведени. Ако можеш вземи си Discovery '90. Не знам защо но на тях двигателите се трошат значително по-малко. Иначе ако е '90 почти сигурно е правен ремонт на двигателя. До сега не съм видял 2.4TD, който да не му е правен ремонт на 200-250х.км. Да им се чудиш на акъла защо слагат подобни мотори. Явно цялата конструкция двигател - скоростна кутия - разпределителни отношения не е сметната като хората. Иначе другото си му е почти добре. Знам, че страда хронично от прецакани тоци обаче това не е голяма болка. Освен това провери дали не тече по уплътненията това също е болка. Ако не е проверяван редовно и има изтекло масло ще береш страхотни ядове после. Поддръжката си е като за джип. Изобщо не си помисляй за евтинийка. Возията му обаче е 3 пъти по-добра от моя Нисан на ресьори. Аз обаче не съжалявах, че не си взех Range макар да обмислях този вариант.
  I feel like I should have a great idea right now. But I don't.
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Range Rover 2,5 TDI?? 
[re: Linux.Lab]
 | 
 
 |  
| Автор | 
CJ_ (непознат) |  
| Публикувано | 25.05.04 22:21 |  
             |  
           | 
            
           
  Прекрасно автомобилче но..............
 да и тук има НО както навсякаде  
 Най-малкото ще триабжа да си вземеш изциало нов арсенал от инстроменти 
 само това ще ти костжва около 400-500 лв. ( разбира се говориа за маркови )
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  А ти със кой Нисан си?  GR (Y60 - 1988-98г.) или този преди него? Така и не разбрах Y60 на ресьори ли е или на пружини.. :((
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Аз съм с модел 160 (преди Y60) и е на ресьори от пред и от зад. Товарно магаре е (качвал съм 1.5т оборудване на Юндола зимата с него). Y60 е с пружини и е съвсем различен от моя. Обаче моя шестак върви с какво да е масло и гориво, което никой друг от този клас не може да си позволи ;-) А на всичкото от горе ако не го юркам дава разход от 9/100 (засечката е от днес сутринта с 6 човека на борда), което си е направо постижение за 3.3 литров двигател с турбо.
  I feel like I should have a great idea right now. But I don't.
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Range Rover 2,5 TDI?? 
[re: CJ_]
 | 
 
 |  
| Автор | 
Linux.Lab (дърт и изкуфял) |  
| Публикувано | 26.05.04 02:43 |  
             |  
           | 
            
           
  Прекрасно ама вече на годинки и това му е единственното НО.
 За съжаление вече не правят подобни автомобили (максимално прости и максимално дуракоустойчиви), колкото и жалко да е това. Като гледам паркетните таратайки дето са излезли напоследък направо се радвам, като малко дете на Дифендъра, който се опитва да запази простотата си. Все пак аз харесвам колата с която ще влезна в драките без да се притеснявам, ама разни хора, разни идеали :-)
 Това за инструмента обаче не го разбрах. Имам 2 комплекта донесени от Генуа за около 50 евро двата и до сега не съм имал проблеми с нито една част, която съм се опитал да разглобя. Не са "маркови" ама вършат работа.
  I feel like I should have a great idea right now. But I don't.
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Insider много ти благодаря за изчерпателната информация.
 Този джип го продават за 7000 лв. и са го обявили за Range Rover 2,5 TDI 90 г. Има климатик, ел. стъкла, бързи, бавни скорости и общо взето това е.
 Идеята ми е да си взема някакъв джип защото живея на гадно място и през зимата не мога да си стигна до къщата. 
 Най ми харесва Toyota Land Cruiser 100 4,2 TDI обаче те са много скъпи. Та затова така разпитвам.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Няма лошо, и аз живея на кофти място (особено зимата) и засега се справям някакси с Голф 2 :(((((( ...., е и служебен Дифендър 110 ;))))
 
 Прецени си добре, но аз не бих взел Рейндж с италианския дизел. Аз лично имах идея преди да си взема евтин Рейндж Ровър (намират се за 3.500 - 5.000 лв.) и да си потърся майстор който да ми сложи друг дизел. "На запад" са много популярни моторните конверсии на Рейдж Ровър-а. Най-ми харесва идеята за дизел от Форд Транзит, но иначе слагат мотори и на Нисан, Исузу и т.н. Ама засега не съм намерил човек, пък и то си е разправия, не на всеки му се занимава..
  
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: Range Rover 2,5 TDI??
[re: Linux.Lab]
 | 
 
 |  
| Автор | 
CJ_ (непознат) |  
| Публикувано | 26.05.04 12:36 |  
             |  
           | 
            
           
  misalta mi be6e 4e triabva da se kupuvat colovi instrumenti,drug problem e 4e niama i edna normalna rezba i ako ti se naloji niakade po pati6tata da sloji6 niakade edna nai obiknovenna gaika ili bolt niama da moje6 da vzeme6 ot nikade ( razbira se v gradovete ima magazini za krepejni elementi kadeto ima vsi4ko ama v grada djipkite obiknovenno nese 4upiat   )
  
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |