|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
Eheei ,kak si go zakodiral tva M110.14 ,chovek ne moze da razbere kakvo e:)
Nqkakyv CrewCab li e ,Patrol li e - kvo e - are are priznai si:))
| |
Тема
|
оборудване за 4х4
[re: Bushman]
|
|
Автор | Hиccaн фaн (Нерегистриран) |
Публикувано | 21.12.02 10:41 |
|
Здравеите,любители на 4х4. Ето ви един линк за това какво горе-доло трябва да има едно 4х4 за патуване от Кеип таун до Кайро
http://www.getawaytoafrica.com/content/expeditions/ctc/pg3.asp
| |
|
nali ti kazah 4e e kamion![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/blush.gif) ![](http://i.dirbg.com/clubs/icons/blush.gif)
ni6to ne mojah da namerq za toq nissan v neta...mai ...
samo tova de,no snimka(((
NISSAN
M110.14
4X2 CHASIS
1993
Редактирано от off-road на 23.12.02 11:49.
| |
|
Всъщност се сещам за три случая:
1. БТР-а трябваше да преодолее ров, но го атакува не под ъгъл, а перпендикулярно. Предницата му се заби в отсрещния скат, задницата се подпря на отсамния и колелетата увиснаха. Опитаха да го изтеглят с лебедката, но вързаха въжето за някакъв камък, а той се откърти и се стовари върху машината - абе тъпа изтория...
2. През зимата БТР-а скочи в някаква падинка, пълна със сняг и легна "по корем" върху снега, а колелетата не достигнаха до почвата, просто "увисна". Изтеглихме го като шейна...
3. Веднъж забоксува по един стръмен и кален склон и се изпързаля назад. Няколко пъти го "щурмува", но със същия резултат, въпреки че боксуваше с всичките колела. А МТЛБ-то излезе...
Видях и как съсипаха една Мадара - събирахме цвекло и го хвърляхме в камиона, а той вървеше из нивата. При излизане на шосето беше пълен и забоксува по тревата /беше мокро/ и шофьорът включи блокажа на задния мост. Излезе на асфалта с пълен ляв и в момента в който задните колела стъпиха на здраво се чу страшен трясък от диференциала. Там си и остана...
| |
Тема
|
Re: Как се закъсва с БТР...
[re: Bushman]
|
|
Автор |
PeGaz (новак) |
Публикувано | 27.12.02 16:29 |
|
е то МТЛБ все пак е с вериги и доста по трудно ще закъса.
В казармата с МТЛБ сме дърпали и Джуган 6х6 и БТР от една страшно дълбока кал
| |
|
че е по-проходимо, особено в кал. Все пак разправяха, че ако БТР-а се натъкне на мина, тя ще му откъсне само едното колело и той може да продължи. А на верижната машина се къса веригата и край... Може и да има нещо вярно, на един БТР наистина му изпадна едно колело, ние му го натоварихме отзад и той се прибра на 7 колела.
Абе все пак темата е за Джипове. Някой знае ли защо Рнглъра ми има "неутрал" и на раздатъчната кутия? Един разправяше, че след първо палене при голям студ се включва някоя предавка на скоростната кутия и "неутрала" на раздатката и се оставя да работи така, за да се разбие маслото. Ама мисля, че е по-логично колата да подкара бавно, така пак ще се разбие маслото, и то не само в кутиите, а и в диференциалите, пък и двигателят по-бързо ще загрее при натоварване.
Иначе два неутрала ми се струват безсмислени. Хайде, открехнете ме!
| |
|
Hehe kupon sys BTR-ite.
Inak Madarata ne beshe li kopie ot Skoda ,samo sym chuval che samite Skodi sa unikalno ligavi kamioni na snqg... da ne govorim che spirackite sa im napraveni kato AntiUsluga na chovechestvoto - no interesnoto e che Bylgarite izliza che sa dobavqli blokaz na diferenciala. Hah predstavqm si kakyv e bil shuma deto go e izvadil ,osobeno sled kato e bil bylen sys cveklo - stoto pri blokiran diff se trebe da preplyzne nesto ILI da se skyrsi:PP
| |
Тема
|
Re: Ехооо, има ли Джипаджии?
[re: Bushman]
|
|
Автор | patrolcho (Нерегистриран) |
Публикувано | 28.12.02 22:41 |
|
Bratle ,dokolko si naiasno s jeepkite,a??Az lichno ne sum mnogo naiasno,vupreki che se sustezavam s jeepka ot 2godini,a imam takava ot 10godini i praktikuvam liubitelski offroad ot tolkova. Znaesh li kvo ne razbiram-kak moje da sum tolkova tup,che da si sloja gumi 33\12.50\15 i postoianno da trosha preden diferencial:)Mnogo tupo ,nali,,,,ama e vajen kefa ......vse si mislia.kef ama mnogo pari si trebvat za tozi kef,mamka mu.Zatova sum reshil da spra da se sustezavam za izvestno vreme,da moga da si nasmogna na masrafa,kakto kazvat horata:))Are chao,pich,dano si mujkar kato vsichki offroaderi:)
| |
|
Имах БМВ 324 и го замених за Ренглър. Беше си направо развалина, бил е служебен на някаква софийска фирма и очевидно са ходили на лов с него. Започнах едно по едно да оправям дефектите. Стартерът не работеше, двигателят прекъсваше, в разпределителната кутия имаше куп проблеми, задния кардан беше чупен, а ходовата част беше направо за резил. Три месеца Джипът беше на части в гаража, някои части смених, но повечето направих или приспособих от други коли. Намерих му и прилични гуми (Мишлен 4х4 А/Т 225/75/15), че беше качен на обикновени 15-ки, за лека кола. Май не остана място по Джипа, дето да не съм ръчкал...Сега е общо взето наред.
И аз обичам да го пробвам при "екстремни" условия, качвал съм го по стълби, минавал съм през рекички. Смятам като се оправи времето да обърна внимание и на външния му вид. Жалко е иначе технически изправен автомобил да не прилича на нищо...
Имам и снимки, мога да ги изпратя, ако напишеш някакъв адрес. Моя е SDanailov@npp.cit.bg. Можем да обменим опит. Аз съм регистриран и в една руска конференция специално за Джипове, мога да ти дам адреса, ако те интересува, разбира се.
| |
|
Един приятел казва, че Шкодата (товарната, разбира се) трябва да се забрани със закон. Шофьорската седалка имала някакъв пневматичен амортисьор, който често изпускал и тогава падало налягането в цялата пневматична система. Тогава Шкодата оставала без управление, без спирачки, съединител и даже и без клаксон, така че не можеш дори да предупредиш останалите участници че идваш... А оная Мадара си беше обикновена, не беше от "новите", май им викаха "Европа". Не знам дали всички имат блокаж на диференциала - може да го слагат като екстра...
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|