Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 02:39 16.07.25 
Хоби, Развлечения
   >> Нумизматика
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема консервиране на монетитенови  
Авторlubitel numizmat (Нерегистриран)
Публикувано04.05.07 22:45

Здравейте!както и други в този форум и аз съм начинаещ

На едно място четох,че античните монети трябва да се консервират,но не пишеше как точно става това..Може ли някой да ми разясни как става консервирането на монетите и дали е възможно в домашни условия?

Тема Re: консервиране на монетитенови [re: lubitel numizmat]  
Авторminuva4 (Нерегистриран)
Публикувано04.05.07 23:13

Процедурата е много сложна и не се препоръчва в домашни условия!
Необходими материали:1.стъклен буркан(вместимостта му зависи от количеството монети,които ще консервираш);2.вода-най-добре да е минерална(водопроводната е много неподходяща,дори вредна);3.подправки на вкус;4.монети.
Начин на приготвяне:монетите,водата и подправките се слагат в буркана,който се затваря с подходяща за него капачка и се вари в друг,по-голям съд с вода до консервиране на монетите.
Така консервираните монети запазват своите естетически и вкусови качества дълги години,което дава възможност на собственика им или неговите наследници да дочакат по-благоприятни във финансово отношение дни,в които да реализират консервираната продукция.

Тема Re: консервиране на монетитенови [re: minuva4]  
Публикувано05.05.07 10:49

Ще си умра от смях...

Публикувано05.05.07 12:25