Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 01:36 26.06.24 
Автомобили
   >> Nissan
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано12.02.03 19:24



TypбoДизeлKoмби kakva e lichnata ti kola? Razbrax che slujebnata ti e Vectra 2.0 GT

Напрао цепим мрака!!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано13.02.03 13:00



Nissan Primera 1.6 SLX '92



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано13.02.03 16:06



OK:) mislex che e 2.0SLX. i Vse pak kak ia namirash sravnenie s slujebnata vectra?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTypбoДизeлKoмби (Нерегистриран)
Публикувано13.02.03 16:55



Де да беше 2.0
Нямат прилики, имат само разлики.
Vectrata дърпа по рязко (с АГУ), таблото изглежда по потискащо (като на москвич) и се люлее повече отзад (жената много мърмори че и ставало лошо на междуградско) скоростите влизат доста дървено, седалките са по удобни, стереото свири по добре, спира по добре, гние яко, чупи се по често.
Primerata е всичко обратно на казаното по-горе плюс климатик, но 13" гуми, и въпреки това по приятна (стегната) возия, има разни дребни но радващи екстрички (ел.огледала, чупещ волан, куп регулировки на седалката, въртене на въздуха само в купето и т.н.).



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TypбoДизeлKoмби]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано13.02.03 19:26



Az karam vectra taka che znam za kakvo stava vupros vupreki che moita e dosta nasuskana ot kum ekstri, no ideiata mi beshe ... abe to trudno se sravniavat 2 dvigatelia deto sa razlichni.. de da imashe SLX togava shte da kajesh..no kato se abstraxirame che vurvi poveche ako sravnim dve 2.0 115ks. primera i vectra v ednakvo sustoianie i ekstri koia spored teb e po-dobriat izbor? Ot gledna tochka na:
Dosta li sa po-skupi chastite na nissana ot na opela?
vurvi li poveche nissana?
xarchluk?
udovolstvie ot shofirane i povedenie na putia?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано14.02.03 09:27



Не съм карал Primera 2.0 за съжаление.
Това със скъпите части е относително защото ако си купил запазен екземпляр те ще ти трябват рядко (това се отнася до по-голяма степен за Нисана обаче). Мисля че пълното каско е задължително и за двете коли като това важи в по-голяма степен за нисана.
Аз карам Vectrata от 4 години, а Nissana от 1 година. Vectrata я купих ударена отстрани (врата и калник) и допускам че може да е била и на реални километри (107000 май беше) и ме побърка от проблемчета (спирачни дискове, радиатор, карета, гърнета, тампони, играещи обороти, задържане на оборотите над 3000, ръжда - задните пружини влязоха в багажника, и т.н.)
При Нисан съм оправял само перката на климатика и един лагер беше малко хлабав и го затегнаха, също и гърнето го смених (още при първата му дупка която излезе). Имам да сменям един носач и да оправя някои ел. проблемчета (които не са наложителни, но аз се дразня нещо като не ми работи).
Консумативите за Primera и Vectra са на сходни пари (филтри, накладки) Даже на нисана са по-евтини щото е карбуратор.
Харчлъка е нещо относително и не мога да сравнявам пълен инжекцион с карбуратор пък и с различни кубатури.
За удоволствието ще кажа само че ако нисана ми беше 2.0 или ГТ щеше да е всичко което желая. Определено стои по добре на пътя от Вектрата. (И двете са с много добри тестове на амортисьорите). Може да се заблуждавам, но имам чувството че управлението на Вектра не е толкова директно (волан към гуми), и двете са със серво.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано14.02.03 10:23



A poviarvai mi vectra na 107x km i nema nikvi takiva yadove:). POneje niamam opit s yaponskite koli i za tva malko me e strax ot gledan tochka za chastite. Drugo ne se pritesniavam
Imam priatel s suzuki swift '88 godini xodixme da trusim originalni nakladki v suzuki mirkat i picha kaza 280lv... e to batko vse edno karash S8, ta se chudia kak e s niasanchetata?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTypбoДизeлKoмби (Нерегистриран)
Публикувано14.02.03 11:18



Много се чудих преди да го взема (преди това съм карал по за няколко години Kadett 1.6, Corsa 1.2, Omega 2.0i и Vectra разбира се).
Накладките конкретно са ми под 40лв предни.

Ходила ми е Вектрата и в Аксон и там също имат голям калкулатор (като повечето официални вносители ?!)

Иначе с хилядите километри май е както се случи щото на Омегата не съм имал точно този тип проблеми които имах с Вектрата.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TypбoДизeлKoмби]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано14.02.03 19:12



E za 40lv kvi nakladki slagash. Az slagam samo ili ATE ili TEXTAR. drugo nishto. te sa po 60-70lv ama niamat nishto obshto s evtinite nakladki

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторGTR V-spec (Нерегистриран)
Публикувано16.02.03 21:02



GT'to ne moje da se sravnjava s nito edin model vektra pa bilo to i 2000GT prosto tova e kolata, nikade njama gniene, dvigatelja e..... da re4em ve4en moja e na 185,000 km i kompresiata mu e kato na nova kola, nqama gram maslo, a ne sum go 4istil. osven tova e dosta po nadejden ot na opelite / njama remuk a veriga /
zatova si slagaj pulna synttika

oka4vaneto e mnogo zdravo / imal su mnqakolko udara v bordiur / kolata e mnogo ustoi4iva v zavoj i pri visoki skrosti no sam sus 15zola 205 gumi, gazovo masleni amortesiori.

vutre6noto oformlenie na nissana e mnooooooooooogo po dobro ot ostanalite koli v tozi klas, ima mnogo pove4e prostranstvo v interiora v sravnenie s vectra, tablotot e po ergonomi4no i po krasivo, materialite ot kojto e napraveno sa po dobri / ne se napukva ot slantze /

bord computara ili ECU e klasi nad tozi na kojto i da e model Opel ta dori i na po novite 95-96 modeli

upravlenieto e dosta po precizno sravneno s vectra ili kalibra servoto reagira po adekvatno i kolata se use6ta po dobre tracktiona e po dobar, skorostite vlizat bezproblemno i mnogo meko, za razlika ot opelite

2.0 motorite ne moje6 da gi sravni6 za6toto na nissan 2.0 e DOHC i e 136hp a GT e 150hp na vektrata e SOHC i e 115
nissana e po lek i dvigatelja ima po dobra dinamika no har4i malko pove4e




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.