Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 21:38 28.06.24 
Автомобили
   >> Nissan
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема Vupros kum TypбoДизeлKoмби  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано12.02.03 19:24



TypбoДизeлKoмби kakva e lichnata ti kola? Razbrax che slujebnata ti e Vectra 2.0 GT

Напрао цепим мрака!!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано13.02.03 13:00



Nissan Primera 1.6 SLX '92



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано13.02.03 16:06



OK:) mislex che e 2.0SLX. i Vse pak kak ia namirash sravnenie s slujebnata vectra?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTypбoДизeлKoмби (Нерегистриран)
Публикувано13.02.03 16:55



Де да беше 2.0
Нямат прилики, имат само разлики.
Vectrata дърпа по рязко (с АГУ), таблото изглежда по потискащо (като на москвич) и се люлее повече отзад (жената много мърмори че и ставало лошо на междуградско) скоростите влизат доста дървено, седалките са по удобни, стереото свири по добре, спира по добре, гние яко, чупи се по често.
Primerata е всичко обратно на казаното по-горе плюс климатик, но 13" гуми, и въпреки това по приятна (стегната) возия, има разни дребни но радващи екстрички (ел.огледала, чупещ волан, куп регулировки на седалката, въртене на въздуха само в купето и т.н.).



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TypбoДизeлKoмби]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано13.02.03 19:26



Az karam vectra taka che znam za kakvo stava vupros vupreki che moita e dosta nasuskana ot kum ekstri, no ideiata mi beshe ... abe to trudno se sravniavat 2 dvigatelia deto sa razlichni.. de da imashe SLX togava shte da kajesh..no kato se abstraxirame che vurvi poveche ako sravnim dve 2.0 115ks. primera i vectra v ednakvo sustoianie i ekstri koia spored teb e po-dobriat izbor? Ot gledna tochka na:
Dosta li sa po-skupi chastite na nissana ot na opela?
vurvi li poveche nissana?
xarchluk?
udovolstvie ot shofirane i povedenie na putia?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано14.02.03 09:27



Не съм карал Primera 2.0 за съжаление.
Това със скъпите части е относително защото ако си купил запазен екземпляр те ще ти трябват рядко (това се отнася до по-голяма степен за Нисана обаче). Мисля че пълното каско е задължително и за двете коли като това важи в по-голяма степен за нисана.
Аз карам Vectrata от 4 години, а Nissana от 1 година. Vectrata я купих ударена отстрани (врата и калник) и допускам че може да е била и на реални километри (107000 май беше) и ме побърка от проблемчета (спирачни дискове, радиатор, карета, гърнета, тампони, играещи обороти, задържане на оборотите над 3000, ръжда - задните пружини влязоха в багажника, и т.н.)
При Нисан съм оправял само перката на климатика и един лагер беше малко хлабав и го затегнаха, също и гърнето го смених (още при първата му дупка която излезе). Имам да сменям един носач и да оправя някои ел. проблемчета (които не са наложителни, но аз се дразня нещо като не ми работи).
Консумативите за Primera и Vectra са на сходни пари (филтри, накладки) Даже на нисана са по-евтини щото е карбуратор.
Харчлъка е нещо относително и не мога да сравнявам пълен инжекцион с карбуратор пък и с различни кубатури.
За удоволствието ще кажа само че ако нисана ми беше 2.0 или ГТ щеше да е всичко което желая. Определено стои по добре на пътя от Вектрата. (И двете са с много добри тестове на амортисьорите). Може да се заблуждавам, но имам чувството че управлението на Вектра не е толкова директно (волан към гуми), и двете са със серво.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано14.02.03 10:23



A poviarvai mi vectra na 107x km i nema nikvi takiva yadove:). POneje niamam opit s yaponskite koli i za tva malko me e strax ot gledan tochka za chastite. Drugo ne se pritesniavam
Imam priatel s suzuki swift '88 godini xodixme da trusim originalni nakladki v suzuki mirkat i picha kaza 280lv... e to batko vse edno karash S8, ta se chudia kak e s niasanchetata?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTypбoДизeлKoмби (Нерегистриран)
Публикувано14.02.03 11:18



Много се чудих преди да го взема (преди това съм карал по за няколко години Kadett 1.6, Corsa 1.2, Omega 2.0i и Vectra разбира се).
Накладките конкретно са ми под 40лв предни.

Ходила ми е Вектрата и в Аксон и там също имат голям калкулатор (като повечето официални вносители ?!)

Иначе с хилядите километри май е както се случи щото на Омегата не съм имал точно този тип проблеми които имах с Вектрата.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TypбoДизeлKoмби]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано14.02.03 19:12



E za 40lv kvi nakladki slagash. Az slagam samo ili ATE ili TEXTAR. drugo nishto. te sa po 60-70lv ama niamat nishto obshto s evtinite nakladki

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторGTR V-spec (Нерегистриран)
Публикувано16.02.03 21:02



GT'to ne moje da se sravnjava s nito edin model vektra pa bilo to i 2000GT prosto tova e kolata, nikade njama gniene, dvigatelja e..... da re4em ve4en moja e na 185,000 km i kompresiata mu e kato na nova kola, nqama gram maslo, a ne sum go 4istil. osven tova e dosta po nadejden ot na opelite / njama remuk a veriga /
zatova si slagaj pulna synttika

oka4vaneto e mnogo zdravo / imal su mnqakolko udara v bordiur / kolata e mnogo ustoi4iva v zavoj i pri visoki skrosti no sam sus 15zola 205 gumi, gazovo masleni amortesiori.

vutre6noto oformlenie na nissana e mnooooooooooogo po dobro ot ostanalite koli v tozi klas, ima mnogo pove4e prostranstvo v interiora v sravnenie s vectra, tablotot e po ergonomi4no i po krasivo, materialite ot kojto e napraveno sa po dobri / ne se napukva ot slantze /

bord computara ili ECU e klasi nad tozi na kojto i da e model Opel ta dori i na po novite 95-96 modeli

upravlenieto e dosta po precizno sravneno s vectra ili kalibra servoto reagira po adekvatno i kolata se use6ta po dobre tracktiona e po dobar, skorostite vlizat bezproblemno i mnogo meko, za razlika ot opelite

2.0 motorite ne moje6 da gi sravni6 za6toto na nissan 2.0 e DOHC i e 136hp a GT e 150hp na vektrata e SOHC i e 115
nissana e po lek i dvigatelja ima po dobra dinamika no har4i malko pove4e



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано17.02.03 08:14



Dobre priatelu az znam che e po-dobrata kola Primerata ot Vectarta, no me spira vuprosta s chasti, podrujka, ima li dostatuchno, novi i stari chasti? Az za tva razpitavam zashtoto smiatam da se razdeliam s vectrata si i ako nameria priaten nissan GT ili SLX ama makar che mi se izka GT.

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 09:32



Shto ne pitash tam ot kydeto si kupuvash nakladkite kolko struvat za Nissan, shto az do sega ne sym smenial. Shtiah da smeniam zadnite (barabanni - Ferodo 30lv) no se okaza che sa si originalnite, a imat i oshte 40-50 000 km zivot spored serviza.
Inache za smianata Vectra s Primera - kupuvash i pravish pylno kasko i se kefish.
Ne biah karal na izvyngradsko primerata sled poslednata nastojka kojato i pravih i sega v sybota me ocharova priatno (180km/h na okolo 5000 oborota) no se ogranichih che i bez tova sega sym s zimni gumeta vtora ryka 155 samo.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано17.02.03 10:16



Nakladki smeniam na 10-15x km. Mnogo spiram:)). Na den pravia pone 2-3 spirania ot 140-160 do 0. S moito karane evtinite gi palia vednaga, ne stavat.

Po texnicheski parametri opelskia dvigatel e vidimo po-dobur 2.0 16V 150ks@6000/ob s 196nm/4600ob ot na nisana 2.0 16V 150ks@6400 s 181nm/4800ob pri ednakva masa na dvata avtomobila , intersnoto e kak postigat tazi dinamika, iavno skorostite na nisana sa po-dobre izchisleni. A akto razxod nisana go davat malko poveche. Problema na opelskia dvigatel e che ne mi xaresva otnosno izdrujlivostta a kum vurveneto i harcheneto niamam zabelejki

Ochakvam vashite komentari

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 10:42



ММдам, получаваш пълна поткрепа от мен за писаното ти.....т.е. напълно съм съгласен с теб.....



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: Mr.Overclock]  
АвторDJ tymbi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 10:53



Части има навсякаде, нови или втора ръка, не са по скъпи от на аналогичните части на немските коли....само може би частите по електрониката са малко по трудно откриваеми, но това се дължи по скоро от малкото търсене,ззащото те почти не правят проблеми на собствениците им. Ще ти направя едно сравнение.... Ламбда контрол(датчик) за Нисан Примера ДВГ SR20DE струва около 330 лв. за сравнение на Пасат същата година струва 368лв на БОШ.... а на Нисана си е оригинален на Нисан....
Що се отнася за всички други части то можеш да провериш в магазините за японски авточасти, кое колко струва, и провери кои са най слабите места на Нисан....това са предни носачи, втулките на горните носачи, те струват: само втулки - по 18лв бр. или цели носачи - вее по 80лв. бр. за сравнение ходи и питай колко струват на Вектрата носачите....



Тема Nosachi po 80 lv?нови [re: DJ tymbi]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 11:05



Ako pravilno sym te razbral - kyde gi ima?



Тема Re: Nosachi po 80 lv?нови [re: TurboDizelKombi]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 11:15



Да много правилно си ме разбрал .....но имам малък плюс в това отношение, аз имам доста добри отношения с търговците на японски авточасти и от там идва и тази "специална цена" тя е като за мене.....иначе може да ти я дадат за около 100-120 лв......



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: DJ Tymbi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано17.02.03 11:25



Balgodaria za mnenieto za chastite, a sega na drugia vupros kak si go obiasnivate ... tam s dvigatelite?

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: razliki m/u VektraGT i PrimeraGTнови [re: Mr.Overclock]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано17.02.03 14:29



На скоростен тест м/у Опел Вектра 2.0л 16v. GT и Примера 2.0л 16v. GT година на производство - една и съща, едни и същи км(почти по километраж)......
Значи до 3 скорост Нисана дърпа по рязко и вече на около 120км/ч Опела е на половин кола по назад от нисана, муцуната на опела е до средната странична колонка на нисана после така доста дълго време карат заедно, до 200км/ч, след това опела бавно почва да се изравнява и вече е на предната стран. колонка на нисана, така до 220км/ч ( по показанието на километража на Нисана) така пак известно време се държат и после би могло Опела още да дръпне напред, но за съжаление свършваше правият участък и трябваше да намалиме.
Моите коментари са, че от 0-100км/ч Нисана е по добър видимо, след това той продължава да бъде по добър , и чак най накрая може би Опела можеше да го бие, но с минимална разлика и на по-дълъг път......
Това се дължи най вече на по големия въртящ момент на Опела при по ниски обороти, макар че въртящия момент повече се откроява при ускорение, отколкото при макс. скорост. Но при Нисана развъртя до 6500об./м дори и повече, което все пак се отразява и на скоростта...другото което е , пак при макс. скорост е и аеродинамиката, така като гледам, нисана има по добра аеродинамика( лично мое мнение, тъй като и да го гледаш или не, не можеш с сигурност да кажеш коя има по добра)а това при макс. скорост е много важно, тъй като въздушния поток,който се удря челно(челното съпротивление) при 220км./ч. е много по голямо, отколкото при примерно 60км/ч.
Сега не знам коя тежи повече или по малко, но като цяло и двете коли показаха сходни характеристики, най вече динамични......друг е въпроса кой какво предпочита, ако съм аз, естествено предпочитам Нисана.....
Не така стои въпроса с Хонда Акорд 2.0 16v. PGM-Injection, 136 k.s. Тази кола, макар и по маломощна,бие и двете, няма нисан, няма опел.......как става това, един господ знае ......е и аз знам.........защото е Хонда(шегувам се разбира се)
А я си представете че ако Хондата беше 2.0 16v VTEC или VTi,което е аналогично на GT сериите, какво щеше да стане....



Тема Re: razliki m/u VektraGT i PrimeraGTнови [re: DJ Tymbi]  
Автор LordDigitalМодератор (DigitalDesigneR)
Публикувано17.02.03 16:22



Hmm interesno sravnenie

Az smqtam systo che Vectrata izobsto ne moze da da se zakleimqva kato konkurent na premierata. Vectrit koito sym karal imat po moe licno mnenie po-dobyr interior ot proizvolno G20 do 1998 ili Sentra do 1999 ,osobenno tabloto. Otdelno poveceto vectri nemat servo ,i feedbacka (cheteneto na pytq) im e dalec po-dobro ot tova koeto se chustva vyv nissana. Za motora se vizda po testa che premierata ste da e po-dobra.

Razbira se izbora na konreten avtomobil si e licen ,i moq vinagi bi bil Nissan:P



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
АвторGTR V-spec (Нерегистриран)
Публикувано18.02.03 02:33



ti si nenormalen priznavam te ! sus 165 gumi 180km/h trja da si dosta luda glava, az sus GT'to nad 200 nemoga da vdigna stiga 200 i ne murda pove4e neznam 6to, ama ne mi i trqa 200 gi pravi na 6000rpm i rashoda mi e kam 18/100

inak 4asti ima za 6tastie tova e edna ot malkoto japonski koli za kojto ima baja 4asti 2ra ruka, a kolkoto do oficial serviza po dobre stoj dale4e ot tjah 6te ti reznat glavata kato na koledno prase



Тема Re: razliki m/u VektraGT i PrimeraGTнови [re: DJ Tymbi]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано18.02.03 07:23



Dobre DJ Tybmi, az susto dosta xaresvam Hondata 2.0 16V 133ks@5300 179@5000 no sus tia danni kak moje da tvurdish che shte bude po-burza ot GT-to i Vectra 2.0 16V.?
Da ne si imal v predvid za 2.2 150ks@5900 198@5000?

Molia da obiasnish na neprosvetenite

Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: razliki m/u VektraGT i PrimeraGTнови [re: LordDigital]  
Автор Mr.Overclock (Ония)
Публикувано18.02.03 07:25



LordDigital kakvo imash v predvid s tova izrechenie?
"Za motora se vizda po testa che premierata ste da e po-dobra"

Zashto taka go reshi?


Бил съм луд зад волана ???, не просто се придвижвам бързо !!!


Тема Re: razliki m/u VektraGT i PrimeraGTнови [re: Mr.Overclock]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано18.02.03 09:30



Твърдя го, защото го видях със собствените си очи......и мотора беше(но не съм много сигурен)2.0л 16кл. PGM-i.....
не е лошо да питаме ADH-Honda от клуба на Хонда, той може нещо да знае.....



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано18.02.03 09:37



Абе преди настройката неискаше повече от 170-175 ( с летни гуми 165) а сега с зимни 155 стана. Щеше ми се и още ама и жената с детето бяха с мен.

А Vectrata ми вдига с мъка 195 колкото и омегата ама очаквах като е по лека да вдигне малко повече ама не.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
АвторDJ Tymbi (Нерегистриран)
Публикувано18.02.03 09:43



Ако става въпрос за мен, не си ти първия който ми го казва,признавам си, че съм малко луда глава,но... то и за това контролното талонче към книжката си седи само в КАТ, от три месеца не съм го виждал,тъкмо мине един месец и ха да си го взема, и.....бам палката, я да видиме сега кво става....ооо, 142 км/ч......ооо, без колан....,ооо я един акт..... а и антирадара вече не помага, той всъщност помага, ама малко......
А специално за ония Нисан GT той беше с 15 цолови джанти OZ 215/60/15 Bridgestone гумета, ако имаш това предвид. А и моя нисан който е с 14 цолови джанти, той също пълни километража......



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: TurboDizelKombi]  
АвторGTR V-spec (Нерегистриран)
Публикувано18.02.03 18:04



abe dobre si e vupreki 4e ako pro4ete6 v cluba na Lada tam razni sus 2105 i 2107 "bez problem" si digat 180 - 190km/h XO XO XO ex kazvam ti kato vlezna v Lada cluba naistina se smeja ot surtze tam ima6e i nqakoj fen deto iskal NOS na Ladata da stava, neznam 6to no imam 4uvstvoto 4e horata kojto karat lada sa mnogo zlobni i zavistlivi samo iskat da si otma6tavat na "drugite" kojto gi izprevarvat



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
АвторTurboDizelKombi (Нерегистриран)
Публикувано19.02.03 10:03



Аз в клуб Лада не влизам по-принцип. Изобщо етапа Лада го прескочих (от моквича на баща ми отидох на първата ми кола Corsa.



Тема Re: Vupros kum TypбoДизeлKoмбинови [re: GTR V-spec]  
АвторZdrav (Нерегистриран)
Публикувано19.02.03 12:06



Lada 1600 model 84, li4no sum vdigal prez 89g 180 km/h, bez problem ,no shuma i stabilnosta na kolata dosta nad kriti4nia




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.