|
|
Здравейте, дайте съвет как да постъпя. Преди около половин година прекъснах договора си към МТел като си платих всички неустойки по договор -това са оставащи месечни такси до края на договора само и само да се отърва от чудесния им сървис. След като ми спряха договора обаче е имало една незасечена сметка, която аз трябва да платя. Дотук ок. Проблемът е, че аз не знам че имам друга сметка, дори не съм помислила - каквото ми казаха като сума в офиса им - беше около 300 лева - аз я платих и толкова. Сега ще я платя, НО- откакто имам договор не съм получила и една сметка по поща, съответно след прекратяване идея нямам че имам задължения до момента, в който се явява по пощата ми писмо от посредническа фирма, която се занимава с длъжници - нещо като лихвари наети от мтел. Страшно се ядосах, аз не живея на адреса от доста време, получих го от хората , които са там, получавам писмо след писмо, в началото мислех, че е някаква грешка, защото пак казвам всичко платено, а и последното задължение е същото като предпоследното което платих от 85 лв. Вчера ми дадоха писмо от втора лихварска фирма, която сега ми дава ултиматум до 7 дена да платя. ОК, проверих в мтел офис, че това не била старата платена, а нова сметка, засечена след спирането на договора. Посъветвайте ми какво да направя, защото съм бясна, че от мтел дават личните ми данни на трети и четвърти лица. В офиса им казах, че аз съм наела тях, а не трети лица. Те ми викат , че ако се намесел съдия изпълнител........ - аз им викам , че съдията по закон има право да се меси, както и право на достъп до личните ми данни, но не и трети лица. Те викат , че те ги наели третите лица, аз им викам, че те са ги наели, но не и аз, а аз имам договр с мтел, не с третите лица. Това е положението. Искам да подам жалба, за това , че дават личните ми данни и ме притесняват с грозни писма, а освен това че не съм получила нито една месечна фактура от мтел. Моля ви, дайте ми съвет как да постъпя и къде да отида. Предварително ви благодаря.
| |
|
Според общите условия на Мтел:
40.г. (Доп. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС) Мобилтел има право да предоставя събираните, обработвани и съхранявани за целите на предоставяне на Услугата данни на абоната на трети лица - администратори или оператори на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни, с цел изготвяне на кредитна оценка и/или събиране на вземания, дължими за ползваните Услуги, както и в случаите по т. 69.в и т. 69.г.
Щом си подписал договор, значи си се съгласил с общите условия....
Също:
26.4. (Изм. – в сила от 06.08.2010 г.) Заплащането на услугите се извършва въз основа на фактура, която се издава ежемесечно на името на абоната. При сключване на договора Мобилтел уведомява всеки абонат за датата от месеца, на която ще му бъде издавана фактура. Промяната на тази дата може да бъде извършвана едностранно от Мобилтел след предварително уведомление до абоната. Неполучаването на фактурата не освобождава абонатите от задължението им за плащане на дължимите суми.
Т.е. нормално е да имаш последна фактура...направи рекламация, че не е доставено обаче...
Но аз ако бях си прекратила договор, бих се поинтересувала за задължения
Редактирано от Xиeнa на 26.01.12 01:06.
| |
|
Благодаря за отговора, при всички положения е хубаво да се знае на какъв принцип работят Мтел и всеки да си знае преди да им става клиент . Аз не съм чувала друг оператор да е изпаднал така и да ползва такива похвати, които едва ли ще им задържат или върнат някога клиенти.
| |
|
Глобул ползват фирма за събиране на вземания, която е под всякаква критика и буквално те посещават мутри и за 3лв....тъй, че и по-лошо има
| |
|
Аз не съм чувала друг оператор да е изпаднал така и да ползва такива похвати
Всички оператори действат по сходен начин. Съдебната система е твърде тромава и неефективна, така че операторите нямат голям избор.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
|
Не само, че всички оператори действат така, ами също и фирмите за бързи кредити, за пазаруване на лизинг от големите магазини и изобщо всеки, който реши да си поиска дължимото по този начин.
при всички положения е хубаво да се знае на какъв принцип работят Мтел и всеки да си знае преди да им става клиент
Точно така. Основно право на клиента е първо да прочете какво подписва и тогава да подписва. А ти, изглежда, си от онези, дето подписват всяко пробутано им листче без да си тормозят мозъчето да го прочетат.
| |
|
Ами ОК, поздрави на всякаква временна дребна с''н, препитаваща се от такива "практики" и на операторите , най-вече, като техни поръчители от скайпа ми. Добре че е интернет, само 19;90 лв на месец от основния конкурент на всички мобилни оператори.
| |
|
|
|
|