|
Тема
|
*88 и 112?
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 10.09.11 01:52 |
|
Един колега имал някакъв яд с МТел, и съответно звъни на *88. Вдигат, той също ги предупреждава че записва и им обяснява че без малко щял да звъни на 112 - щото решил че е станало нещо в централата им и всички са измряли. Така де - 14 минути са доста време.
Е служителя възмутен му затворил.
Та по този повод възникнаха няколко чуденки. Защо потребителя да не може да записва? Все пак е очаквал да чуе някакви инструкции - защо да не ги запише и след това добросъветсно да ги следва, а ако забрави нещо да прослуша отново?
Не е ли наистина притеснително никой да не вдигне 14 минути? Ами ако е станало нещо, и наистина всички са пострадали тежко - не е ли наш граждански дълг да пратим бърза помощ?
Bеer? Mоre?
| |
|
Аз като в бранша съм пределно наясно какво е станало. Колегата ти е обяснил че записва, но обяснението е било съпроводено с нерви и сексуални претенции към чужди родители. А оператора отсреща е търпял това около 30-60сек. и е прекъснал тъй като докато някой беснее, някой друг чака на линията за нещо сериозно. Съответно, случилото се го смекчаваш от позицията на колегата ти и го преувеличаваш от позицията на оператора. Класически пример от погледа на винаги правия клиент. Дай mp3-ката да я чуем да видим, не е ли така.
Клиента не иска да разбере нещо много важно че каквито и ядове да има на корпоративно ниво, човека отсреща си е просто човек и не е персонално виновен за проблема на обадилия се клиент. Клиента в яда си не иска да направи разлика между корпоративната грешка и израза "ти си олигофрен" или която и да е личностна обида. Е, вярно, олеква му на клиента. Но на оператора отсреща милото държане при нервния клиент му струва няколко кафета и няколко цигари после.
Преди две седмици аз се обадих в кол центъра на Глобул и казах така: "Добър ден, бихте ли били така любезни ако обичате да проверите дали имам активиран роуминг на картата от която се обаждам?" Имаше 5 секунди тишина и после тона отсреща издаде усмивка на лицето на момичето на линията. Дори и въпроса да е друг, дори и да има грешка, дори и отговора да не ми харесва, на този етап по телефона консултанта не заслужава каквото и да е различно отношение. Редактирано от checho на 10.09.11 15:05.
| |
|
Ми ще я искам от колегата, и ще я пусна.
Ти кажи дали все пак не трябва наистина да пратим 112 да види има ли живи?
Bеer? Mоre?
| |
|
Споделям. Абсолютно.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Защо потребителя да не може да записва?
Защо да не може, но трябва да предупреди за това.
без малко щял да звъни на 112 - щото решил че е станало нещо в централата им и всички са измряли
Ако твоя колега се е ограничил само с това и са му затворили, значи на *88 нещо са изтрещели.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
|
Де да знам - не съм присъствал на разговора. Ама пък в този клуб бях подробно описал моята сага за прекратяване на противните, отвратителни, гадни, нежелани СМСи.
Уведомление в писмен вид, 3 обаждания и накрая намеса на клубар. За да спрат да ми пращат нежелани СМСи.
В смисъл във всичките случаи бях цитирал и члена от техните общи условия на база на който настоявам незабавно да спрат да ми пращат нежелани, противни, гадни СМСи.
Така че как да го кажем - за мен нивото на съпорта им е ниско.
Bеer? Mоre?
| |
|
Аз забравих - каква беше причината да се занимаваш с тия парцалани?
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
определено е много добра тарифа. Върши ми идеална работа за няколко човека, тестове и интернет.
Bеer? Mоre?
| |
|
|
|
|