|
|
Ако има в клуба познаващи системата , моля за съвет.
Та случаят е следният - в края на юни пуснах заявление за пренос на фиксиран номер от Виваком към М-тел. Съществуващият план е БТК у дома 150, т.е. няма договор, лизинги и т.н., сметките се плащат редовно. И се започна едно мотаене и до сега и отговори от типа на некоректен формат, непълни данни и безкрайни посещения на местните офиси на двете фирми и разговори на 123 и *88, като никой не казва какво е точно проблемното. Данните за един абонат едва ли са голям масив информация, който не може бързо да бъде сверен и конкретизиран.
Изобщо клиентът може ли да въздейства на системата ?
| |
|
случайно ако си от Пловдив,с удоволсвие бих помогнал
| |
|
Благодаря за готовността, но не съм.
Лошото на системата е, че звената за пренос са скрити от клиента зад барикадата офис и кол-център.
Старата система клиентът сам да си взима сертификата за пренос от даряващия доставчик е била по-добра.
Сякаш всичко е направено нарочно с тайно картелно споразумение, щото не ми се вярва едни да са много добри и коректни, пък други лоши и непочтени...
| |
|
|
|
|