| 
	
 | 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     +/- 
 | 
 
 |  
| Автор | 
The One (избраният) |  
| Публикувано | 13.05.11 22:18 |  
             |  
           | 
            
           
  Интересно ми, колко Ви е минуса на абонати (не клиенти, а абонати) през последната година ?
 
 Има ли някой който не е наглец, който да излезне и да каже:
 Съжаляваме, ние направихме сериозен пропуск и реализарахме печалните .... % намаление на пазара!
 
 
 Или така както сте тръгнали ще станете евтино операторче, продаващо само предплатени карти, които почти не се купуват?
 Колко още трябва да Ви глобяват КРС ?
 Или следващият път трябва вече да Ви еземат лиценза.
  And the death shall not have dominion!
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Докато продължават да предлагат все по-добрите си "отраслови" планове няма да страдат от липса на абонати. Вярно, че излагацията е (или май вече беше) огромна, нервите също, но ценовите условия няма как да бъдат заменени с нещо друго на пазара.
 Виж, ако предлагаха само официалните си планове много хора щяха да бегат и без техническите им изцепки.
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  + 29 000 спрямо миналата година.
  Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
 
           
  
             |   |  
           
             
               
               
                 
                   | 
                   Тема
                    | 
                     Re: +/- 
[re: cyg]
 | 
 
 |  
| Автор | 
The One (избраният) |  
| Публикувано | 15.05.11 22:06 |  
             |  
           | 
            
           
  Само 1% ръст ?
 Хихихи... 
 Похвално е, като се има предвид, че МТЕЛ закупи Мегалан и Спектрум. Само там са 2 пъти повече от цитираната от теб цифра,
 
 Всъщност, въпроса ми бе за мобилните абонати.
  And the death shall not have dominion!
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Техническият проблем засeгнал Mтел може да се случи на всяка компания. Въпреки проблема, операторът продължава да се развива и предлага на пазара все по-иновативни продукти. Най-новото предизвикателство Opera Mini дава поле за изява на буквално живеещите и спящите в нета...
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Та какво общо има МТел с Opera Mini? Нима МТел са закупили опера?
 Такъв срив, какъвто видяхме при МТел може да се случи само в компании, които предварително са решили да си сринат системата с цел прецакване на клиенти.
 Забавените фактури + сгрешените с много кинти в полза на МТел сметки - всичко това води до по големи за МТел приходи.
 Сривове от подобен мащаб трябва да се решават в рамките на часове - максимум на дни. А МТел се мотае месеци. Все едно в МТел няма нито един човек който да има поне бегла, ама много бегла представа от информационни технологии.
 
 Имам HTC с андроид. Ползвам предплатена МТелска карта - за да нямам ядове със системата им, а и за да не могат да ме прецакват. Гледал съм я операта мини. Не важи изобщо в сравнение със SkyFire. 
 
 Единственото развитие на МТел е в посока нови и по добри начини за прецакване на клиентите.
  Bеer? Mоre?
 
 
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Иванинче,
 въпроса беше: Имали някой който да не е наглец и каже: Съжаляваме.
 
 Явно ти не си от тия. Ако изобщо има такива де.
 
 Технически проблем засегнал Мтел НЕМОЖЕ да засегне друга компания, защото Мтел не е компания, а сбирщина от австрийски обирджии.
 Мтел не е компания и защото една компания ще реши такъв грандиозен проблем в рамките на дни, а не на ... месеци. Вече наближава и година.
 Мтел не е компания, защото всяка една уважаваща себе си компания би се извинила публично. Би дала компенсации на всички свои клиенти, а не да продължава да се позовава на клаузи в договорите. 
 Да не говорим за служителите от фронтофисите които са изтърпяли сумати псувни. Тия от *88 си заслужават, защото се крият зад псевдоними и така и така не вършат никаква работа.
 
 Всяка една компания (от ранга на който Мтел се мислят че са) ако направи грешка във фактурите - ще ги опрости и ще поеме разходите за своя сметка.
 
 Всяка една държава, уважаваща данъкоплатците си - щеше да ги защити и да вземе лиценза на измамниците.
 
 И крайната дума има потребителя: Не е луд тоя дето яде баницата а тоя дето му я дава.
 Пък, разните му иновативни продукти Опера Мини и другите простотии си ги сложете в задния.... джоб.
  And the death shall not have dominion!
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  "сбирщина от австрийски обирджии", "Да не говорим за служителите от фронтофисите които са изтърпяли сумати псувни" 
 Уточни в кой офис работиш, пък началството ти може да чете форума, и да ти влезе в положението.
 
  
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Съчувствам ти. Наистина.
  Насилници грабят царството небесно. Насилници към своите греховни пожелания.
           
  
             |   |  
           
             | 
               
                |  
           | 
            
           
  Цитрон беше първото име на Мтел. Предил МобилТел.
 С твх направих първия си договор.
 
 Началството, чете форума и може да ти влезне в положение.
 Защо говориш глупости ?
 Колко от хора във фронтофисите напуснаха през последната 1 година ?
 Колко още чакат да бъдат назначени ? Опааа.... Май никой не иска да работи при Вас.
 Ами няма да има желаещи. Нормално е.
 Аз лично съм попръжвал 2-3 момчета от фронт офиса. Плюс шефката на най-големият Ви офиса в града.
 Нямали бутон в Ремедито за принтване на "Съгласие за преносимост (или както да беше)".
 Е, като културен човек и казах, че това не е лично и те не са виновни.
 Пък и "уредих" на МТел 2 акта от КРС, за неспазване на ОУ.
 
 Така, че е безмислено да продължавате с наглостта си.
 По-дбре приемете загубата с достойнство и сведете глави, вместо да продължавате да се мислите велики.
 Ще видим наесен, когато много от договорите изтичат, а вече нямате право на автоматично подновяване.
  And the death shall not have dominion!
           
  
             |   |  
  |   
 
 
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
 |  
 |   
 |