|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
Тема
|
+/-
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 13.05.11 22:18 |
|
Интересно ми, колко Ви е минуса на абонати (не клиенти, а абонати) през последната година ?
Има ли някой който не е наглец, който да излезне и да каже:
Съжаляваме, ние направихме сериозен пропуск и реализарахме печалните .... % намаление на пазара!
Или така както сте тръгнали ще станете евтино операторче, продаващо само предплатени карти, които почти не се купуват?
Колко още трябва да Ви глобяват КРС ?
Или следващият път трябва вече да Ви еземат лиценза.
And the death shall not have dominion!
| |
|
Докато продължават да предлагат все по-добрите си "отраслови" планове няма да страдат от липса на абонати. Вярно, че излагацията е (или май вече беше) огромна, нервите също, но ценовите условия няма как да бъдат заменени с нещо друго на пазара.
Виж, ако предлагаха само официалните си планове много хора щяха да бегат и без техническите им изцепки.
| |
|
+ 29 000 спрямо миналата година.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: +/-
[re: cyg]
|
|
Автор |
The One (избраният) |
Публикувано | 15.05.11 22:06 |
|
Само 1% ръст ?
Хихихи...
Похвално е, като се има предвид, че МТЕЛ закупи Мегалан и Спектрум. Само там са 2 пъти повече от цитираната от теб цифра,
Всъщност, въпроса ми бе за мобилните абонати.
And the death shall not have dominion!
| |
|
Техническият проблем засeгнал Mтел може да се случи на всяка компания. Въпреки проблема, операторът продължава да се развива и предлага на пазара все по-иновативни продукти. Най-новото предизвикателство Opera Mini дава поле за изява на буквално живеещите и спящите в нета...
| |
|
Та какво общо има МТел с Opera Mini? Нима МТел са закупили опера?
Такъв срив, какъвто видяхме при МТел може да се случи само в компании, които предварително са решили да си сринат системата с цел прецакване на клиенти.
Забавените фактури + сгрешените с много кинти в полза на МТел сметки - всичко това води до по големи за МТел приходи.
Сривове от подобен мащаб трябва да се решават в рамките на часове - максимум на дни. А МТел се мотае месеци. Все едно в МТел няма нито един човек който да има поне бегла, ама много бегла представа от информационни технологии.
Имам HTC с андроид. Ползвам предплатена МТелска карта - за да нямам ядове със системата им, а и за да не могат да ме прецакват. Гледал съм я операта мини. Не важи изобщо в сравнение със SkyFire.
Единственото развитие на МТел е в посока нови и по добри начини за прецакване на клиентите.
Bеer? Mоre?
| |
|
Иванинче,
въпроса беше: Имали някой който да не е наглец и каже: Съжаляваме.
Явно ти не си от тия. Ако изобщо има такива де.
Технически проблем засегнал Мтел НЕМОЖЕ да засегне друга компания, защото Мтел не е компания, а сбирщина от австрийски обирджии.
Мтел не е компания и защото една компания ще реши такъв грандиозен проблем в рамките на дни, а не на ... месеци. Вече наближава и година.
Мтел не е компания, защото всяка една уважаваща себе си компания би се извинила публично. Би дала компенсации на всички свои клиенти, а не да продължава да се позовава на клаузи в договорите.
Да не говорим за служителите от фронтофисите които са изтърпяли сумати псувни. Тия от *88 си заслужават, защото се крият зад псевдоними и така и така не вършат никаква работа.
Всяка една компания (от ранга на който Мтел се мислят че са) ако направи грешка във фактурите - ще ги опрости и ще поеме разходите за своя сметка.
Всяка една държава, уважаваща данъкоплатците си - щеше да ги защити и да вземе лиценза на измамниците.
И крайната дума има потребителя: Не е луд тоя дето яде баницата а тоя дето му я дава.
Пък, разните му иновативни продукти Опера Мини и другите простотии си ги сложете в задния.... джоб.
And the death shall not have dominion!
| |
|
"сбирщина от австрийски обирджии", "Да не говорим за служителите от фронтофисите които са изтърпяли сумати псувни"
Уточни в кой офис работиш, пък началството ти може да чете форума, и да ти влезе в положението.
| |
|
Съчувствам ти. Наистина.
Насилници грабят царството небесно. Насилници към своите греховни пожелания.
| |
|
Цитрон беше първото име на Мтел. Предил МобилТел.
С твх направих първия си договор.
Началството, чете форума и може да ти влезне в положение.
Защо говориш глупости ?
Колко от хора във фронтофисите напуснаха през последната 1 година ?
Колко още чакат да бъдат назначени ? Опааа.... Май никой не иска да работи при Вас.
Ами няма да има желаещи. Нормално е.
Аз лично съм попръжвал 2-3 момчета от фронт офиса. Плюс шефката на най-големият Ви офиса в града.
Нямали бутон в Ремедито за принтване на "Съгласие за преносимост (или както да беше)".
Е, като културен човек и казах, че това не е лично и те не са виновни.
Пък и "уредих" на МТел 2 акта от КРС, за неспазване на ОУ.
Така, че е безмислено да продължавате с наглостта си.
По-дбре приемете загубата с достойнство и сведете глави, вместо да продължавате да се мислите велики.
Ще видим наесен, когато много от договорите изтичат, а вече нямате право на автоматично подновяване.
And the death shall not have dominion!
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | (покажи всички)
|
|
|