|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Защо се бавят фактурите
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 13.04.11 15:10 |
|
Продължават да идват забавените сметки от началото на годината, но пак само като суми в иПей....фактури и приложения с разпечатки няма.
Та днес реших да се осведомя на *88, прехвърлиха ме нагоре към знаещите и отговорът беше, меко казано, втрещяващ.
Сумите в иПей ги изпращал автоматично софтуерът след изчисляването, но фактури излизали след повторна проверка на всяка?!?!?!?! Тогава се появявали и на сайта, и в МТел+, и на *88, и пращали СМС. И чак тогава почва периодът за плащане.
Толкова се шашнах, че забравих да питам момчето за чий им е този софтуер, щом не му вярват. И дали проверките ги правят с лист и молив или с доверяват поне на калкулатор
| |
Тема
|
Един приятел го е закъсал направо култово
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 13.04.11 15:22 |
|
Спират му телефона за неплатена фактура от октомври. Останалите са платени. Отива да си я плати. Касиера обаче му казва че няма неплатена фактура. И става интересно. От *88 - имаш, на касата - нямаш. Кеф. Още по големия кеф е че *88 и касата не могат да се разберат и да направят нищо.
Не ми е ясно как баш ще платиш фактура за ноември без да си платил фактурата за октомври.
А бе МТел постигнаха нови недостижими до момента върхове в хаоса с обслужването на клиентите си. Не съм вярвал че е въобще въсможно подобно нещо.
Bеer? Mоre?
| |
|
Точно заради тия проблеми смятам да откажа предложението, което ми направиха днес - 1 номер неограничен, 2000 мин месечно към 6 номера, 120 мин месечно към целия М-тел (половината договор 240 мин на месец), 30 мин месечно към други мрежи - всичко това срещу 19,90 лв месечна такса.
| |
Тема
|
Re: Един приятел го е закъсал направо култово
[re: bira_more]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 13.04.11 20:11 |
|
Провеждат експеримент:До колко абонатите им издържат на гавра.
Истината за земетресения и бедствия:
| |
Тема
|
Re: Един приятел го е закъсал направо култово
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Бpъм-Бpъм (новак) |
Публикувано | 14.04.11 16:26 |
|
Ми, търпеливи и корави копелета сме.....
| |
Тема
|
Re: Защо се бавят фактурите
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 18.04.11 18:49 |
|
Явно това са почнали да правят... защото в началото имаше бая недоразумения там и маса народ за преразглеждане.
Смешно... или тъжно, изберете сами.
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Защо се бавят фактурите
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
SLOOPY (знае най-добре) |
Публикувано | 19.04.11 22:25 |
|
Логнах на сайта им оплакване - Естествено попитах за някакви срокове в които ще бъдат издадени фактурите. Но получих стандартен копи+пейст отговор. Пействам го по-долу да се види що за простотия е това.
Поне да излязат с някакво послание в медиите, да обявят срокове, нешо извинение ала бала... Няма такива работи, щом са голяма фирма и правят каквото си искат.
Със сигурност ще имат загубени клиенти... ама като че ли му дреме на някой за това. Е, мен поне ще ме загубят. Предполагам обаче, че докато не излязат фактурите не мога да си сменя оператора :) По зле от топлофикация, там можеше уж поне да си спреш парното
Здравейте!
Разбираме неудобството, което нашите клиенти, и в частност Вие, изпитвате след внедряването на новата ни платформа. Действително, поради оптимизиране на клиентската ни платформа, се наложи забавяне в издаването на месечните фактури. Независимо от забавянето им, във всяка фактура е отразен и таксуван съответният отчетен период. Именно заради максимално удобство на засегнатите ни клиенти, тези фактури със забавено издаване, ще бъдат с удължен срок за плащане – 60 дни. Бихме искали да Ви информираме, че колегите наистина полагат достатъчно усилия за преодоляването на всички затруднения, свързани със своевременното издаване на фактурите.
Допълнителна информация можете да получите чрез обаждане на *88 - нашият Контакт център!
Молим да ни извините за причиненото неудобство!
Екипът на МТел
Даже един скрипт не са написали да ми пише името след 'Здравейте' Редактирано от SLOOPY на 19.04.11 22:29.
| |
|
Ти па - това вече е твърде сложно.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Защо се бавят фактурите
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
V.Grig () |
Публикувано | 20.04.11 14:31 |
|
Нито смешно, нито тъжно. Просто трагично и решението е само едно - преместване на номера. Другите оператори не са много по-добре, но такава подигравка има единствено в ментел.
| |
Тема
|
Re: Един приятел го е закъсал направо култово
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Ladysexy (sexy mama) |
Публикувано | 20.04.11 16:17 |
|
хахааа, голям качамак настана с тоя софтуер. Той се оказа голям изкуствен интелект, да си платиш за ноември, без да си платил за октомври :)) Получава се нещо като играта тука има, тука нема, па като ви кажат от едното място, че нямате фактура, не плащайте :)) После си измивате ръцете с звездата или с оператора, които са ви казали, че нямате ф-ра. Шегата настрана, но Амдокс доста ги прецакаха май и сега си сърбат попарата. Но пак добре, че се светнаха да увеличат периода за плащане до 2 месеца, че народа вече съвсем се изнерви. Сега поне и да получим по 3 фактурки накуп за празниците ще имаме повече време да реагираме аз вече приемам всичко в нашта мила родна държавица с усмивка и непукизъм
you can achieve everything, if you dare to wish
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|