|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: ronikokov]
|
|
Автор |
fen ® (майстора) |
Публикувано | 26.02.11 01:23 |
|
за какви загуби става въпрос???
*88 е безплатно в момента!
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: ronikokov]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 26.02.11 03:11 |
|
От *88 сумите са дребни,някакви си 100 к дневно.
Съвсем друго е ако от 500 безплатни минути до 12 номера, някой от номерата изведнъж са изчезнали от безплатната група.
Или пък хиляди фирмени телефони които уж е трябвало да говорят безплатно по между си.
Оръжието на 21 век-бедствия
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: DTMF]
|
|
Автор |
ronikokov (непознат
) |
Публикувано | 26.02.11 10:00 |
|
100К/ден са дребни суми, ама помня смътно едно "капка по капка става вир, вир по вир-язовир". Има и нещо друго: Никой не се заяжда с МТел за такива дребни суми излязли от джоба му, за разлика от по сериозните неща които си споменал в поста си. Което аз интерпретирам че в МТел са намерили цаката как да им капят още няколко десетки К дневно с нула инвестиции в хора или машинерия. И безнаказано, защото никой от тези които трябва да опазват правата на потребителите не ги санкционира за това. Може би защото държавата си взима своя % от МТел във формата на ДОД? А не за всеки Мтелски клиент тези дребни суми са бизнес' разходи.
До "Фен@": Безплатни ли са обажданията до *88? Ами що тогава в началото на обаждането едно приятно гласче ми казва, след "добре дошли" че "Цената на това обаждане е 15 ст". И не ме лъже гласчето, виждам намалялоти си (с 15 ст) салдо след всеки такъв разговор? Или това важи само за Прима?
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: ronikokov]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 26.02.11 13:19 |
|
За Прима не са безплатни. И не те лъже гласчето. Виж им ценоразписа на сайта им, написано е. Ако на някой не му отърва - в магазина е безплатно.
Цена на обаждане към автоматичното меню *88
Абонати на тарифни планове.........безплатно
Потребители на предплатени услуги Prima и Prima 4Kids.......0,03
Цена на обаждане към оператор на *88
Потребители на предплатени услуги Prima и Prima 4Kids.......0,15
Преди осирането на МТел, абонатите също плащаха 3 ст. за разговор с оператор, а в момента наистина е безплатно за тях.
ПП: Впрочем навремето, когато за всички *88 беше безплатно, аз съм призовавал да стане платено, дори не толкова символично, а на нормална тарифа. Защо ли? Защото съм се натъквал на прекалено много келешчета, с модерни за времето си телефони и с Прими, от които не смеят да наберат, но и тях не смеят да ги наберат (щото отсреща са същите келешчета). И като няма как да впечатли мадамата, която е "извел" на 3-часово кафе с опипване, звъни на *88, задава тъпи въпроси и се върти всички да му огледат телефона, по който говори. И затова, когато ми се наложи да питам нещо на *88 веднъж на 5 месеца, трябва да чакам по 20 мин.
Факт е, че откакто стана платен, макар и символично, чакането като цяло намаля значително.
Редактирано от Cтepн™ на 26.02.11 13:25.
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 26.02.11 13:32 |
|
Това с променените номера е фолклор много отдавна.
От много време всеки сам може да провери в сайта им кои номера са в СиП, също и от МТел+ на телефона.
Освен това вече от поне 2 г. при сключване на договор със СиП, в магазините задължително дават на клиента сам да впише номерата в договора. Макар че най-добре е да се оставят празни, а да се попълнят после от сайта им - безплатно е.
Дребни или не, цените за *88 са официално публикувани и всеки може да си прецени дали му отърват.
МТел имат много за пцуване и продължават да правят простотии с тази платформа, но нека не ги пцуваме за неща, които не са верни. Така само олекват смислените критики.
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: DTMF]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 01.03.11 17:31 |
|
Градския фолклор ли стана следващия начин да се рекламира бТк
*88 само от прими ли генерира толкова?
Номера пък от кога изчезват?
Сгрешените сметки идват от не приспаднати отстъпки, а не от изчезнали номера.
И ако изобщо спечелят нещо то ще е от клиентско овчедушие, а не от нещо друго... защото до сега който е отишъл да иска преразглеждане - не са го върнали, даже не искат да платиш преди да преизчисляват.
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
cyg (<>) |
Публикувано | 01.03.11 19:30 |
|
защото до сега който е отишъл да иска преразглеждане - не са го върнали
Днес един колега написа две жалби, но и сумите бяха сериозни - ~400 лв. Може би за по дребни суми някои хора няма да се разправят. Случайно или не, но средният доход от клиент бележи увеличение за последното тримесечие на 2010-та.
даже не искат да платиш преди да преизчисляват
Това е показател за мащаба на бедствието.
Удрям ПИН-а, иска ПУК...Удрям ПУК-а и картата спрЕ!
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
Стоил (Apple user) |
Публикувано | 01.03.11 20:29 |
|
Аз веднага след излизане на сгрешените ми фактури ги оведомих на *88. Още следобед полу§их позвъняване и корекция. Бях търпеливо услужлив към служителката. Все пак не тя е виновна за тъпонаписан софтуер и си представям колко и какви разговори води на ден във връзка със скофтената система. Призовавам и вас да не си изливатя яда към моми§етата (мом§етата) от *88 за да бъдете правилно разбрани.
www.rosecosmetics.info
Всичко за парфюмерията и козметиката.
| |
Тема
|
Re: Може да са на печалба с оакването на системата,
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
DTMF (стар клубар) |
Публикувано | 01.03.11 22:07 |
|
Сгрешените сметки идват от не приспаднати отстъпки, а не от изчезнали номера
-Все тая,важното е че някой печели повече от смяната на софтуера. И както обикновенно повечето са заспали и си плащат като попове.
Пожелавам на феновете на Мтел всяка година-нов софтуер
Оръжието на 21 век-бедствия
| |
|
За цените на *88 си прав. Нали съм "марсианец" с Прима - направих екстраполация от личния си случайВиноват.
Въпреки това имам чувството че МТел ползват всички познати и възможни трикчета (and then some) да разтакават клиенти искащи връщания на сравнително дребни суми, с цел на клиентите да им писне и да се откажат. Пак съдейки по моя случай.
Няма да разказвам цялата скучна история. Само ще спомена че ми струваше 5-6 разговора с *88, от където получих лъжлива/невярна информация, и още 3 посещения в магазина където подадох писменото си оплакване. В течение на седмица и нещо. И само при последното посещение, когато вече разговарях с управителя с към 120 децибеловия си бас баритон, най накрая получих...входящия номер на моето оплакване. О, да, и след около час и СМС с текст "Вашето оплакване е регистрирано, вх. # 12345. Предстои детайлна проверка която може да продължи повече от обичайното време".
Да питам: Второто изречение в този СМС стандартен текст ли е? И дали според вас това е "връзване на гащите" предотвратяващо оплакване до КРС че не съм получил отговор в 30 дневен период?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
|
|
|