|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
Страхотно. Браво.
Не бих се сетил да направя такова нещо, но самият аз не обичам заниманията на гише и просто нямам ситуации за подобни неща.
Интересно какво би отговорил някой мениджър от Глобул дали по принцип служителите им имат право да коментират другите оператори, пък ако имат, дали е указано да дават погрешна информация, пък ако не е указано - дали даването на лъжлива информация не е за санкциониране (естествено поради удар по рейтинга на Глобул пред клиентите).
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Мислите ли, че срещу М-тел се води ПР война?
[re: braman15]
|
|
Автор |
vip4o (прям и откровен) |
Публикувано | 11.02.11 00:32 |
|
Точно що се отнася до кредитните лимити не си прав/а!!!
Кой ги определя: - оператора! .... Следователно оператора трябва да съблюдава за спазването им! Точно както съблюдава за спазването при предплатените си карти! Също така, пак оператора определя условията кога и как кредитния лимит може да бъде увеличен! Опитай се примерно да станеш нов абонат на М-тел и да поискаш кредитен лимит от 1000 лв.
Няма да стане ако не внесеш необходимият депозит, който е определен пак от оператора. Но ако си закупиш НОВА предплатена услуга за 20 лв. (примерно) ще говориш за 20 лв. и нито за стотинка повече!!!
| |
|
До колкото знам навсякъде има инструктажи за служителите как да реагират на определени запитвания и ситуации. Морал тук не може да търсим при никой. Иначе, Мтел със сигурност не са били заинтересовани от проблемите в системата им. Те генерират някакви стотици милиона оборот месечно и със сигурност не им е изгодно да лъжат за лев, два като рискуват да загубят клиентите си. Просто са им са бъгнали нещата и това е.
| |
|
А бе бъгнали им се били - ай стига глупости. Някои се занимаваме с програмиране и информационни системи, та знаем доста и за бъговете, и за възстановяването на системите.
Някой който няма никакво ама никакво понятие от компютри - може и да се върже.
Бъгнатата система се оправя за няколко дни! Защото винаги можеш да възстановиш старата! А както вече някой спомена - винаги можеш да пуснеш двете едновременно, и да направиш безбъгов преход. Това са елементарни ама много елементарни, ама изключително елементарни неща!
Малко кражбички, малко спестени кинти от прехода към нова система - това е обяснението. На МТел хич не им дреме за клиентите - клиентите им са вързани здраво за гушите и не могат да мърдат на никъде! Просто тестват нови начини за кражби и далавери.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Това е най логичното обяснение
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 12.02.11 10:30 |
|
За двете системи в паралел е ясно, но изтекоха някои информация...без да знам дали са верни...че е изтекъл лиценза на софта на старата им платформа, не са се разбрали за цената и са закупили нов софт от друга фирма, т.е. нова платформа.
И явно времето им е стигнали само да прехвърлят базата данни и е изтекъл лиценза. Така няма как да пуснат двете в паралел или да върнат бекъп.
А проблемите им още продължават. Вече нямам грешки в сметките, но за част от номерата ми продължават да се трупат сметки; още нямам някои фактури за януари, а утре ми е февруарското засичане.
| |
|
Именно де - имат най-подробни инструкции, включително с какви реплики да посрещат клиента и какви категорично да не употребяват (направо се зачудвам на масовото възпитание на нацията, за да са необходими инструкции чак в такива подробности ).
Та, не говорим за морал, а за имидж - ако служител на Глобул те лъже в очите, не манипулирайки истината, а директно изричайки явна лъжа - това е ГАФ. И обвързва Глобул.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
Тема
|
Re: Това е най логичното обяснение
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 12.02.11 19:09 |
|
Извинявай, ама да си затрия данните - може. Щот съм частно лице, скромен бюджет, и най-вече само аз пострадвам.
Ама като си фирма - па все трябва да мислиш за 2 дни напред! Бил им изтекъл лиценза. Ми начи има някой пълен олигофрен на висока позиция допуснал да останат без адекватна система.
Бях на времето на практика бос в областта на базите данни, и направих система която от 5 000 устройства изтърва точно 2 броя. А бяха чаркуляци, фърмуеър зареждан през въздуха, криптографии, кви ли не глупости....
Е - 2 изтървани устройства, и точно общо за 5 години съм имал 5 дни пожари.
Е - 5 000 не са 5 000 000, ама пък и бюджета им трябва да е два порядъка поне по голям.
А бе пълна 100 % осирация. Толкова голяма осирация, че няма как да не се замислиш дали наистина не тестват нови начини за гепене.
ПП
Колко клиента са загубили от тази осирация? Я има 0.5 % я няма и толкова.
Bеer? Mоre?
| |
|
Че то лъжите - явните лъжи в очите са част от дейността на всеки оператор. Просто лъжат те директно в очите. Е по някога е от незнание де.
Bеer? Mоre?
| |
|
Абе едно е да изманипулират истината, друго е явната, очевидна, лесно доказуема лъжа.
------------------------
Слушай беззвучието...
| |
|
Манипулациите са друга работа. Аз казвам че лъжите - явните лъжи са си ежедневие в работата на операторите.
И за това - четене му е майката. Какво казва продавача - особено значение няма, освен ако не изтъква някакъв недостатък на дадена услуга. От там на сетне - търсиш преебавката.
Bеer? Mоre?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
|
|