|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Смяната на платформата била форсмажор
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 26.11.10 12:38 |
|
Днес пак си чесахме пръстите на онлайн чат на МТел по повод прословутата смяна на клиентската им платформа.
Общо взето алабализми, но на въпроса ми защо не си спазват задълженията по предоставяне на справки 24/7, съгласно чл. 41, отговорът беше, че в точно на основание този същия член - на края му пише, че това задължение не важи при форсмажор.
Само дето форсмажор е обективна пречка или непреодолима сила - обстоятелство (събитие) изцяло зависещо и дължащо се на непредвидими или непрогнозируеми събития или фактори, независещи от волята или действията на едно или повече лица и в този смисъл неподлежащи на предотвратяване.
Вероятно някой ураган или земетресение им е сменило клиентската платформа, а не самата компания е решила това съзнателно.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
gt_fo (непознат) |
Публикувано | 04.12.10 00:38 |
|
Чакат ни много интересни 2-3 месеца. Тия от Мтел са изкукали нещо - ФОРСМАЖОР. Или адвокатите им са четвъртокласни или мислят клиентите си за кръгли идиоти.
Досега всичко беше много весело - няма справки, няма фактури, няма задължения, тук таме някой го спрат за превишен лимит. Ама сега ще изплющят по 3-4 фактури наведнъж преди коледните празници и всички клиенти ще умрат от кеф да плащат.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: gt_fo]
|
|
Автор |
fen ® (майстора) |
Публикувано | 04.12.10 13:42 |
|
за сведение на неразбралите,сметките няма да се плащат наведнъж.
освен това,при изрично желание,може да се удължава срока за плащане
Редактирано от fen ® на 04.12.10 13:42.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: fen ®]
|
|
Автор |
gt_fo (непознат) |
Публикувано | 04.12.10 21:45 |
|
Колко могат да се удължават? Ако може 3 месечното забавяне да се разхвърля върху следващите 12 фактури е ОК. Ама ако дадат 7 дни гратис не знам как ще стане работата. Може ли малко повече подробности.
Аз все още съм от групата на нерезбралите какво е ФОРСМАЖОР.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: gt_fo]
|
|
Автор |
bira_more (бира) |
Публикувано | 04.12.10 23:38 |
|
Форсмажор има винаги когато някой от операторите има какъв да е проблем. Просто при тях всичко е форсмажор.
Bеer? Mоre?
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: bira_more]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 05.12.10 10:50 |
|
И най-странното е поведението на органа, създаден и получаваш сериозно финансиране, точно за да помага на потребителя срещу мастодонтите:
2. Може ли КРС да ми помогне, ако, по мое мнение, сметките за ползвани мобилни или фиксирани телефонни услуги са завишени?
За решаване на подобни спорове, следва да се обърнете първо към предприятието – доставчик на съответните услуги. Ако при преговорите не бъде постигнато съгласие, имате право да се обърнете към компетентния съд. КРС не притежава компетентност да разрешава спорове относно дължими суми за използвани от абоната електронни съобщителни услуги.
3.Налице е превишаване на сумата на определения ми кредитен лимит, относно предоставяни ми електронни съобщителни услуги, за което не съм уведомен, както и не са спрени от страна на предприятието изходящите повиквания от телефонния ми номер. Притежава ли КРС правомощия за намеса в конкретния случай?
Определянето на кредитния лимит е част от взаимоотношенията между доставчиците на мобилни телефонни услуги и техните абонати във връзка със заплащане на ползваните услуги. В тази връзка и тук е относимо изложеното по втория въпрос по-горе.
5.Може ли КРС да реши спор по отношение на неизпълнени задължения, произтичащи от Общите условия на доставчика или индивидуалния договор?
Компетентен да реши един правен спор със силата на пресъдено нещо е съответният съд.
8.Може ли КРС да задължи предприятието да ми изплати предвидените в договора за предоставяне на електронни съобщителни услуги неустойки или да принуди предприятието да ми заплати съответно обезщетение за претърпени от мен вреди, вследствие на неизпълнение от негова страна на договорни задължения?
Това са изцяло облигационни искания, по повод на сключения между Вас и предприятието договор, за които следва да се обърнете към съответния съд. Така посоченото се отнася и за всякакви други парични претенции спрямо предприятието, които не могат да бъдат удовлетворени от КРС, тъй като КРС не разполага с правомощия за това.
Това е от на КРС.
Накратко - имате си договор, спасявайте се или ходете на съд, но нас не ни занимавайте с някакви си ваши права.
Разбира се спорът се разглежда на 30-ия ден, отговор се праща по куриер, ако има ново възражение - още 30 дни и т.н. А през това време абонатът е длъжен стриктно да изпълнява задълженията си, иначе са предвидени санкции, за които не е нужно сезиране ни на КРС, ни на съда.
Абе не напразно съм казвал, че единствения форсмажор е самата ни държава и кофтия й мат'рял, според министър-председателя й.
Редактирано от Cтepн™ на 05.12.10 10:56.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
O!Sag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 06.12.10 22:07 |
|
Ролята на КРС е да регулира съобщенията, а не да се занимава с оплаквания на потребители. Ако не работеха от КРС, щеше да мрънкаш че плащаш 100 лв абонамент и по 2 лв на минута.
--
::
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: gt_fo]
|
|
Автор |
fen ® (майстора) |
Публикувано | 06.12.10 23:10 |
|
мисля до 1 месец може да се отсрочи
(ако толкова си закъсал...)
Редактирано от fen ® на 06.12.10 23:26.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: O!Sag]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 07.12.10 08:56 |
|
Понеже е хубаво да се попрочете, преди да се пише:
Мисия на КРС
Комисията за регулиране на съобщенията осъществява държавната секторната политика в областта на далекосъобщенията и пощенските услуги. КРС е специализиран независим държавен орган, натоварен с функцията да регулира и контролира осъществяването на електронните съобщения. В условията на равнопоставеност и прозрачност, съобразно българското законодателство, комисията се стреми да насърчава конкуренцията на телекомуникационните пазари в страната. Националният регулатор работи за увеличаване на инвестициите в сектора, развитието на новите технологии в областта на съобщенията и защита на потребителите в България.
Познай откъде е цитата.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: fen ®]
|
|
Автор |
gt_fo (непознат) |
Публикувано | 07.12.10 19:10 |
|
Хахаха. Ако съм закъсал, така ли? Наглостта ментелска не знае граници.
Да сметнем - този месец излизат 4 фактури - Август, Септември, Октомври, Ноември. Те могат да се разсрочат до 1 месец. Дотогава ще излезе и фактурата за м. Декември. Т.е. за приблизително 40 дни ще трябва да се платят 5 фактури. Никакъв проблем.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|