|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 11.12.10 12:30 |
|
Загуба, загуба... колко да е загуба... ден, седмица... цирка продължава вече месеци?
Или някой им е бастисал освен основната система и всички бекъпи?
Още по-странното е, че забавянията и недомислиците са различни при различни потребители... ако имаш загубена база би било логично, всички да са засегнати.
Другия вариант е новата система да си чупи сама базата... случвало се е да ъпгрейднеш софтуер и да почне да маже базата, но пак ни връща в точка 1 - къде са старата система и бекъпите?
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Joe Black]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 11.12.10 12:32 |
|
На гаджето и спряха картите, защото се оказа, че MSISDN-ите не отговаряли на номерата.
А тия MSISDN трябва да са ключовите полета на тая база... ако следваме логиката, че те дефинират кой кой е всъщност.
Странно...
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Joe Black]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 11.12.10 15:13 |
|
Да, логично е да се отнася за хартиените по пощата, но за тях няма разлика м/у хартиена и електронна, така че ще приемат текста и за двете. А и много народ се отказа от хартиената.
Звъннах им за тази сума без фактура, оказа се, че има, момето ми каза номер, период, дата за плащане, разбивка. Както и в предните ми пак имаше същата грешка - неотчетени отстъпки.
Вече се вижда ясно модела:
Имам 2 карти от един от специалните им планове; при тази на жена ми няма грешка, всичко е точно и тази карта е изключението. В моята - неотчетени отстъпки. Във войсбокса - неотчетени отстъпки. В Лупа на малката - един от номерата в луп-мрежата е "изключен" от нея, броят го за нормален МТелски и след като е изял безплатните й към всички оператори, последващите са таксувани, въпреки, че са от още безплатните минути. Т.е. пак грешка в отстъпките.
Та вече имам всичките си 4 фактури за периода август-септември и позагубих част от деня си в експеримент - вкарах си последните 10 фактури за номерата в един екселски файл и пуснах чарта - последните фактури, след "смяната на платформата" не правят пик, продължават равномерните линии на общото неколкомесечно потребление...е, без тази на моя номер, нея още я нямам детайлно, само сумата. Това за мен означава, че няма някаква грешка в самото отчитане, надписани разговори или СМС-и или ИНет. Явно поне един от гафовете е в софтуера, отчитащ и следящ разхода на отстъпки.
А се бавят толкова защото най-вероятно и те го виждат, но не могат да го оправят. Предполагам, че и те си водят статистика (и няма как да не водят щом използват термини като "нетипично потребление") и са засвяткали червени лампички за пикове в потреблението и може би контролни засечки показват къде е проблема. Ама явно той не им се дава...вече 4 месеца.
Впрочем наскоро в "Сега" баш шефът на МТел обяви, че до Коледа всички забавени фактури ще са готови и разпратени. За вас не знам, но аз съм все още 3 месеца назад с 3 сгрешени от 4.
Не му вярвам. Освен, ако е неточен превод и обещанието да е било, че ще разпратят всичко с грешките, пък после ще се жалваме с месеци.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 11.12.10 15:19 |
|
Може би си прав, виж горния ми пост.
При мен отчита съвсем точно потреблението, греши в отстъпките. в 3 от 4 карти.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
Joe Black (twisted) |
Публикувано | 11.12.10 17:10 |
|
Не знам самата им системна архитектура, но очевидно медиейшъна и това дето поема cdr-ите работи коректно или почти коректно (просто не знам какво имат или се опитват да имат). Обаче, според мен проблемът не е само на едно място, омазани са много работи.
Самите проблеми на потребители, за които чувам, свидетелстват за няколко проблемни точки.Редактирано от Joe Black на 11.12.10 17:11.
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
O!Sag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 14.12.10 22:14 |
|
Последното изречение означава, че ако твърдиш че не си получил дадена фактура, това не те освобождава от отговорност. Т.е. да се спотайваш за издадена фактура.
--
::
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
O!Sag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 14.12.10 22:16 |
|
MSISDN-а нищо не означава. Само отбелязвам, останалото е верно.
--
::
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: O!Sag]
|
|
Автор |
Mopфиyc (Матричар) |
Публикувано | 14.12.10 22:26 |
|
Е по кво се редят тия номера ... нали трябва да има нещо дето да ги върже с ИД то на картите?
Или бъркам термина?
Welcome to the real world!
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: Mopфиyc]
|
|
Автор |
O!Sag (гуулем гъзар) |
Публикувано | 14.12.10 22:35 |
|
Има едно съкращение, което не го знам точно, то е идентификатор на картата. Отделно е един гравиран номер върху нея, който е нещо друго. Обяснявам ламерски, щото не съм запознат. Но самия номер е просто един номер, който се прикача към „акаунта“, т.е. към картата софтуерно в централата.
То ако не беше така, не могат да ти сменят номера или за да го дадат на друг, ще му лъзнат употребявана карта :-)
--
::
| |
Тема
|
Re: Смяната на платформата била форсмажор
[re: O!Sag]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 15.12.10 12:36 |
|
Има едно съкращение, което не го знам точно, то е идентификатор на картата.
Едва ли има по-ламерско обяснение от Уикито...предполагам това имаш предвид:
A subscriber identity module or subscriber identification module (SIM) on a removable SIM card securely stores the service-subscriber key (IMSI) used to identify a subscriber on mobile telephony devices
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | (покажи всички)
|
|
|