Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 08:55 24.06.24 
Мобилни оператори
   >> МТел
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
Тема Системата не работинови  
Автор bira_more (бира)
Публикувано14.09.10 13:45



Аман бре. Писна ми.
Лъскав офис. В лъскава сграда. С лъскави служители.
- Системата не работи.....
Твърде често се чува тази реплика. Хайде, техника, хора - всичко се случва. Ама най-големия мобилен оператор дето е тук от нам колко си години една шибана система да не може да направи да работи....
Е купих си ваучер от смотан олющен реп. Лелчето извади един касов апарат (явно вързан безжично) и ми продаде ваучера.
Толкова ли е скъпо и непосилно за лъскавия офис на МТел да си купят такъв апарат, та като се срине системата им за поредно да могат поне ваучери да продават?
Въобще не ми е ясно как е възможно да претендират че имат въобще някаква система!
Системата им е като на гаражна фирма, ама от най-долнопробните!
Та - конкретния случай се случи днес, преди около 30 мин, в София, в най-лъскавата сграда на пазара в Младост 1А, в офиса на МТел.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Системата не работинови [re: bira_more]  
Автор virtual me (twisted)
Публикувано14.09.10 15:13



в събота отидох до техен офис, за да си сменя тарифния план + още няколко дребни и незначителни операции, при което настъпи пълен смут - били имали нов CRM, бил много бавен, служителката очевидно нямаше представа кое как и от къде се прави, а междувременно, в магазина се образуваха прилично големи опашки, недоволни клиенти и т.н.

а, казах ли, че в крайна сметка чаках 1 час, за да ми кажат, че не могат да ме обслужат заради системата?

Редактирано от virtual me на 14.09.10 15:13.



Тема Re: Системата не работинови [re: bira_more]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано14.09.10 15:18



Ми тя системата им не работи отпреди Съединението...уж за 2-3 дена, после за седмица, а вече казват, че няма определен срок. Няма *88, няма МТел+, няма услуги на сайта. Засега поне има разговори...ма не за всички. Предния понеделник щерката получи СМС, че е на 80% от кредита си, докато го прочете - още един, че е на 99% и след 30 сек. - че е на 110% и й спряха изходящите. А беше използвала само по няколко % от безплатните към всички, в групата, от СИП-а и от ИНет. В магазина са казали, че вината е в тях, ама кога ще ги възстановят сигнала - не знаели, не можели, да чака.
Днес им писах на чата кога ще се оправят и какви компенсации да чакаме - отговор след 10 мин., че не знаят, да сме търпеливи и упорити в опитите; за компенсации не сметнаха за нужно да отговарят. Писах пак с конкретен въпрос какви ще са компенсациите от неизпълнение от тяхна страна на чл.чл. 28, 41 и 48 от ОУ, но отговор няма...е, вярно че трябва да е до 24 ч., ама се съмнявам да има....обикновено на неудобни въпроси не отговарят, както и на такива, за които няма шаблон.





Тема Re: Системата не работи [re: Cтepн™]  
Автор Пeтъp_ (професора :))
Публикувано14.09.10 16:30



има обещание утре да пуснат всичко, но се съмнявам че ще работят бързо





Тема Re: Системата не работинови [re: Cтepн™]  
Автор bira_more (бира)
Публикувано14.09.10 18:22



Ама аз съм имал подобни отговори и друг път - доста преди Съединението.
А това за мен е пълна порнография. То бива некадърност, незаинтересованост, мързел ама чак пък толкова....
При това за компания която все пак уж има някакви ресурси. Надявам се да не са пред фалит? Цените определено са им от най-високите, та все трябва да имат някой кинт за "система".
От друга страна - като знам колко енергия влагат в това да ти пробутат скъп, ненужен, обвързващ, прецакващ договор - явно нямат ресурс за "системата".
Бяхме свикнали "системата" за детските градини или здравната каса да е прецакана. Ама сега и МТел са решил явно да спестят някой кинт от "системата"!
Интересно дали "системата" им е правена от някой недоучил студент? Само тогава е разбираемо толкова често да не работи.

Bеer? Mоre?




Тема Re: Системата не работинови [re: Пeтъp_]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано14.09.10 18:22



Дано, дано, ама надали.
Интересно дали ще приложат собствените си ОУ:
49. (Изм. съгласувано с Решение № 639/13.04.2006 г. на КРС; изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) В случай на прекъсване на обслужването от мрежите за повече от 24 часа, Мобилтел се задължава да намали с 1/30 месечната абонаментна цена за всеки 24-часов период, отчетен от момента на прекъсване до възстановяването на обслужването.

Все пак според 28. (Изм. съгласувано с Решение № 319/02.03.2007 г. на КРС) Абонатът/потребителят има право да ползва услугите на мрежите в съответствие с изискванията на настоящите Общи условия и договора за услуги. ОУ "услуги и обслужване от мрежата" не са само разговорите, а целия пакет, което включва и *88 и МТел+ и сайта.



Тема Re: Системата не работинови [re: bira_more]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано14.09.10 18:29



Най-голямата идиотщина е че правят сериозни промени в/у действащата система, а не да я дублират на резервен сървър и като я нагласят да я пуснат.
И явно са се прецакали яко защото пострада и билинг-системата им щом сама почна да изключва потребители. Нямам си идея как възстановяват истинските данни, ама явно става бавно.
Сега да видим какви е-фактури ще се изцвъкат и що рев ще падне после.



Тема Re: Системата не работинови [re: Cтepн™]  
Автор Xиeнa (ентусиаст)
Публикувано14.09.10 18:35



мен ми е интересно...виваком три месеца сменят билинг системата, мтел 2 седмици исе опища света....на мтел освен текуща сметка и оставащи минути, всички останали менюта се възстановиха до 2-3 дни от началото на "техническата оптимизация".

и на мен ми спряха телефона за лимит, обясниха ми на *88, че самите разговори се засичат на 24 часа за това и смсте за кредит се получават по този начин.

после ми оправиха лимита /явно нещо не беше ок с отстъпките и до 10 минути телефона ми беше активен/

нищо не става като с магическа пръчка...смяна на билинг система не е толкова лесна работа, ксато се има предвид колко данни и информация би трябвало да има...
пък дано да е за добро




п.с. гледам в сайта вече поне са се появили опции за проверка на отстъпки и сметка, току виж проработят до няколко дни

Редактирано от Xиeнa на 14.09.10 18:36.



Тема Re: Системата не работинови [re: Xиeнa]  
Автор Cтepн™ (любопитко)
Публикувано14.09.10 18:54



Виваком може и година да я сменят...не им плащам нищо и не ме интересува.
Плащам на МТел и очаквам нещата да са си наред, както са били и досега.
ОК, твърдят, че ще пускат и нови услуги, което е чудесно и съм склонен 2-3-4 дена да съм с нарушени услуги или дори и без услуги. Но като кажат 3 дена, наистина да са 3 дена, 5 да са, щом са се оплели нещата.
Обаче вече са над 10 и по-лошото е, че и те не знаят кога ще са готови....едва ли "Когато стане...имайте търпение...проверявайте" са нормални отговори.
Ти си късметлия щом за 10 мин. са ти върнали сигнала...щерката я резнаха преди 8...до изтощаване на батерията стоя на *88, но уви. В магазин й казаха буквално - да, проблемът е от нас, но не знам кога ще се оправи, чакайте колкото трябва.



Тема Re: Системата не работинови [re: Cтepн™]  
Автор Xиeнa (ентусиаст)
Публикувано14.09.10 19:23



ми чака се доста на *88, нормално...кой знае колко висят да питат за текуща сметка
и аз чаках 12 минути за свързване
в магазините одтавна не ходя, основно на *88 ми вършат работата

щерката с луп карта ли е




Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.