|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
Тема
|
Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
|
|
Автор |
Glamdring (врагоубиец) |
Публикувано | 05.09.10 01:01 |
|
..."моите услуги" в уебсайта ?
що са поредно "мило отношение" към старите клиенти ??
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Glamdring]
|
|
Автор |
минaвaщ (новак) |
Публикувано | 05.09.10 07:22 |
|
Правят някаква софтуерна профилактика и няколко дни щяло да е така. Не работят и плащанията през epay.
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: минaвaщ]
|
|
Автор |
CoлтaнГpиc (от Волтар) |
Публикувано | 05.09.10 09:51 |
|
Да, а на *88 ми обещаха, че няма да ми спрат телефона заради непалщане. Поне от 3 г. не съм ходил на каса. оставаше сега да привисна :)
Господ не играе на зарове
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Glamdring]
|
|
Автор |
Cтepн™ (любопитко) |
Публикувано | 05.09.10 16:24 |
|
Обещават, че от 7.9 ще пуснат пак...сменяли или оптимизирали софтуера.
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Cтepн™]
|
|
Автор |
минaвaщ (новак) |
Публикувано | 06.09.10 14:04 |
|
Май смяната не върви добре - току-що при проверка през сайта установих, че имам изразходвани лев и нещо от Фит-премията...преди няколко дена бяха 8 и нещо.
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Glamdring]
|
|
Автор |
5rov () |
Публикувано | 06.09.10 18:11 |
|
М-Тел въвежда CRM система
TechNews.bg - 06 Септември 17:29
Ще предлага проактивно услуги и продукти на всеки клиент
М-Тел въведе нова клиентска платформа, чрез която ще може проактивно да предлага на всеки клиент определени продукти и услуги, подходящи за неговия начин на живот и стил на общуване.
Клиентската платформа представлява интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти, или CRM. Всеки клиент ще получава информация според своите предпочитания, като сам определя кога и по какъв начин да става това.
Абонатът ще може в много от случаите сам да активира и деактивира услуги през интернет или автоматично гласово меню. Новата платформа ще разшири и възможностите за обратна връзка с клиентите.
Внедрител на системата е международната компания Amdocs, която има опит в тази област и разширяващ се пазарен дял на световно ниво.
Възможно е смяната на системата да доведе до временни неудобства за някои от клиентите, предупредиха от телекома.
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Glamdring]
|
|
Автор |
CoлтaнГpиc (от Волтар) |
Публикувано | 08.09.10 09:36 |
|
Днес продължавам да не мога да си видя сметката в сайта им.
Господ не играе на зарове
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: CoлтaнГpиc]
|
|
Автор |
Стоил (Apple user) |
Публикувано | 08.09.10 23:35 |
|
Ужас. Как може :)
По-добре така, отколкото после да се ръсят попръжни, колко зле била системата и т.н.
За справка преди две-три години тази на Глобул (не че сега са по-добре).
www.rosecosmetics.info
Всичко за парфюмерията и козметиката.
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: CoлтaнГpиc]
|
|
Автор |
Пeтъp_ (професора :)) |
Публикувано | 09.09.10 12:55 |
|
де да бяха само сметките, май покрай ъпгрейда са зарязали всички други дейности
| |
Тема
|
Re: Защо ВЕЧЕ не може да се използва опцията ...
[re: Пeтъp_]
|
|
Автор |
CoлтaнГpиc (от Волтар) |
Публикувано | 09.09.10 16:55 |
|
голяма загуба ще реализират от мтел. Аз тоя месец се разпуках да говоря. Имам 7+ часа изходящи. И очаквах хубава кръгла сума, а те ми пратиха смс, че фактурата ми била на стойността на абонамента ми ;)
Явно това ми е бонуса за всичките тез години през които съм абонат
Господ не играе на зарове
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | (покажи всички)
|
|
|